2013-05-30, 15:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Du kallar att lura och ljuga för folket "demokrati"? Bara för att du vill förtrycka verklig folkvilja. Ett verkligt folkstyre skulle inte folkmörda oss Vita. Det är bara ett fåtal antivita psykopater som vill.

Om det inte är kodord, varför försöker du alltid rättfärdiga antivitism genom att framställa tvång, lögner och hat som "demokrati" för folket?

Klart du inte hatar någon hudfärg, du hatar den Vita rasen bara?

Ni hatare har valet att tvinga på alla och bara svart länder icke-svart invandring och integration tills dem blandas bort? Gratulerar, du vill väl ha ännu mer folkmord! När man är psykopat kan man väl inte stanna vid bara Vita??

Fast något säger oss att du bara argumenterar för att Vita ska blandas bort, inte Palestinier eller Tibetaner.

Antirasist är ett kodord för Antivit. Du är bara en antivit psykopat.

Ja det är så man kommer till makten i en demokrati ja.. Vilken planet lever du på?? Vi har ett verkligt folkstyre.. Problemet för dig är att folket inte tycker som dig.. Du är minoriteten..

Jag försöker inte rättfärdiga antivitism, jag försöker sträva mot en värld utan gränser, det har 0 koppling till ras. Antivitism betyder dessutom bara att man inte hatar negrer, så, det är jag ju även det för..

Vita är en hudfärg, och jag hatar inte den heller, jag finner den lika obetydlig som den gula eller svarta hudfärgen.

Jag är inte en hatare, du är. JAg gillar läget, du hatar det..

Nej jag vill inte ha folkmord, du har fortfarande inte lyckas dra parallellen mellan mord och barnafödande så..

Och nej, jag har åter igen inget emot att alla raser blandar sig till en ras.. Det är för mig en neutral handling, dvs något som inte berör mig. Men jo, jag ser inget problem i att samma process sker över hela världen, dvs med japaner och tibetaner med. Vita blandas ju uppenbarligen lika mycket som folk av andra raser, det krävs ju 2 för ett barn så att säga..

Antirasist innebär att man inte gör skillnad på ras och eventuellt kämpar mot dessa åsikter, antivit innebär att man inte hatar negrer, så, ser inte riktigt den kopplingen..
2013-05-30, 15:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
För att citera dig själv, antivit.

Vet inte var jag ljugit? Men du erkänner att få igenom din antivita vilja inte går utan lögner, och att du är emot demokrati/folkstyre i första hand.

Du säger alltså själv för att rättfärdiga antivitism och folkmord måste du ljuga, sen ljuger du om det du sagt också.

Ett till fint citat från vår lokala byfåne och antivit!

Antivit psykopat förnekar först folkmord. Försöker rättfärdiga folkmord. Och till sist uppmuntrar folkmord.

Antirasist är bara ett kodord för antivit?

Ja varenda logiskt felslut är ju ur en vinkel en lögn, men det är inte vad jag talar om. JAg talar inte om på forumet, jag talar om i livet, och där är jag övertygad om att även du, precis som alla andra, vid tillfällen ljugit för att få sin vilja igenom.

Nu vrider du på resonemanget, din vilja går inte heller att få igenom utan lögner.. DVS, nationalism kan inte gå igenom utan lögner..

JA att jag är emot folkstyre av den typen vi har nu har jag sagt upprepade gånger, bör inte vara några oklarheter där..

Du har fortfarande inte förklarat hur man mördar någon genom att föda barn..

Jag står i övrigt bakom varenda ord i det citatet, och det varken uppmuntrar eller berättigar folkmord, det du gör här är vad som kallas för en "strawman".. Det är en sorts lögn i övrigt.. Så se där, redan där ljög du för att få fram din vilja och åsikt.

antivit är ett skällsord för antirasist snarare. Det har ingen direkt definition.
2013-05-30, 15:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ukranian-boy
Men om vita inte existerar då måste det har hänt någonting med dem eller? Dagens invadring, integration, assimilation är det samma som utrotning för då blandas det vita folket med negrer, araber, mulatter, meztiser, osv och försvinner.

Varför måste det hänt något med dem för att de är borta?

VAr precis sker mordet? Är barnafödande mord?

Anta att vita slutar föda barn helt och hållet, och därav dör ut, är även det folkmord? DVS, är det folkmord att inte få barn alls? för det ger ju samma effekt..

för mig existerar bara "vit" och "svart" som ett utseendeattribut, och jag dömer inte folk efter utseendet, lämnar det till playboy-bimbos och andra ytliga personer.
2013-05-30, 15:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sechs
Nu ja! Men inte förr! Vi behöver inte gå tillbaka många decennier i tiden för att se USA med en +90-procentigt vit befolkning.

Jag kan förstå att folk svär åt dig, du är en usel debattör. När har jag skrivit att vita är överlägsna och varför pratar du fortfarande om tillfälligheter?

Ja det här med logik är väldigt jobbigt för vissa på flashback, speciellt de religiösa och nationalisterna/rasisterna, när man pekar ut deras uppenbara logiska felslut blir dom lite sura, det är förståeligt och jag är helt OK med det.

Du har sagt att vita är överlägsna, det är bara det att du inte har gjort en logisk koppling utan har genom ologisk tankegång kommit fram till den slutsatsen.

Lägg fram dina argument för vitas överlägsenhet i korta punkter kan jag förmodligen peka ut precis vilket fel du gör å källbelägga det med..
2013-05-30, 23:24
Medlem
Sechss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
Ja det här med logik är väldigt jobbigt för vissa på flashback, speciellt de religiösa och nationalisterna/rasisterna, när man pekar ut deras uppenbara logiska felslut blir dom lite sura, det är förståeligt och jag är helt OK med det.
Vad är ditt problem? Vill du ha en källa på att USA var homogent för inte så länge sedan eller vad handlar detta om? Tala ur skägget!
Citat:
Du har sagt att vita är överlägsna, det är bara det att du inte har gjort en logisk koppling utan har genom ologisk tankegång kommit fram till den slutsatsen.
Länka till det inlägget din mytoman.
Citat:
Lägg fram dina argument för vitas överlägsenhet i korta punkter kan jag förmodligen peka ut precis vilket fel du gör å källbelägga det med..
Är det någon där? Debatterar vi i samma tråd?
2013-05-30, 23:43
Medlem
Roburs avatar
Citat:
.

Du slirar betänkligt i din egen logiska slutledning.

Först skriver du:

"Antirasist innebär att man inte gör skillnad på ras och eventuellt kämpar mot dessa åsikter, antivit innebär att man inte hatar negrer, så, ser inte riktigt den kopplingen.."

för att ett par inlägg längre ner skriva:

"antivit är ett skällsord för antirasist snarare. Det har ingen direkt definition."

Fullständigt inkonsistent med det du skrev tidigare.

Tips från coachen: undvik att stapla negationer på varandra och försök att hålla en rak linje i ditt resonemang så brukar det bli bra.
2013-05-31, 14:21
Medlem
Citat:
Ja varenda logiskt felslut är ju ur en vinkel en lögn, men det är inte vad jag talar om. JAg talar inte om på forumet, jag talar om i livet, och där är jag övertygad om att även du, precis som alla andra, vid tillfällen ljugit för att få sin vilja igenom.

Nu vrider du på resonemanget, din vilja går inte heller att få igenom utan lögner.. DVS, nationalism kan inte gå igenom utan lögner..
Som normal person kan man nog fungera rätt bra utan att dra enorma lögner stup i kvarten, en antivit å andra sidan..

Ja som du själv säger måste en antivita ljuga konstant för att få igenom din hatpolitik. Och du accepterar deras lögnstyre som "folkstyre", du är därmed antivit.

Citat:
JA att jag är emot folkstyre av den typen vi har nu har jag sagt upprepade gånger, bör inte vara några oklarheter där..

Ja men dåså! Inte undra på att du vill se Vita folken utrotas då.

Citat:
Du har fortfarande inte förklarat hur man mördar någon genom att föda barn.
.

Förstår du konceptet FOLKmord? Talar jag rätt språk till dig, hable inglés? FOLK=grupp.

Citat:
Jag står i övrigt bakom varenda ord i det citatet, och det varken uppmuntrar eller berättigar folkmord, det du gör här är vad som kallas för en "strawman".. Det är en sorts lögn i övrigt.. Så se där, redan där ljög du för att få fram din vilja och åsikt.

antivit är ett skällsord för antirasist snarare. Det har ingen direkt definition.

Haha ljög för att få min vilja igenom? Drog upp dina egna ruttna ord, antivit. Där du själv säger dig stödja antivitt folkmord, oavsett hur ofta du försöker ljuga dig runt och kringgå att erkänna din handlingar.

Så antivit är ett skällsord nu menar du? Men "rasism" är högst vetenskapligt, trots en massmords kommunist som definierat det? Så patetisk lögnare, som alltid!

Antirasist är ett kodord för Antivit.
Senast redigerad av R3kyl 2013-05-31 kl. 14:25.
2013-05-31, 15:22
Medlem
lampross avatar
Citat:
Du har fortfarande inte förklarat hur man mördar någon genom att föda barn..
Påståendet var inte riktat till mig. Men jag har detta att säga i ämnet.

Ett slags folkmord pågår i Sverige. Eftersom icke-vita människor uppmuntras att skaffa barn. Genom att, bland annat, uppmuntras att flytta hit i stora mängder och leva som parasiter på den vita, arbetande befolkningen. Och vita, genom allmänt förekommande antivit propaganda (filmer, böcker, tidningar, TV), intalas att inte skaffa barn. Och "att förhindra födelser inom en folkgrupp" är straffbart enligt FN:s konvention om folkmord.

Ett folkmord, ett lågintensivt sådant, kan sägas pågå i Sverige. Massinvandring jämte sådant som antinationell propaganda och antivitt sentiment, den brygden är för mig lika med folkmord. Så tolkar jag FN:s konvention från 1948 om detta. Är det bara "lågintensivt folkmord" eller "förberedelse till folkmord"? Döm själva. Något skumt är det i alla fall, denna massinvandring och antinationalism. Det är på gränsen till åtalbart inför krigsförbrytartribunalen i Haag.

- - -

En gång i tiden propagerade skola och media för Sverige. Efter 1945 ändrades det. Då skulle Sverige smutskastas. Traditonell historia tonades ner och internationalism blev melodin. Riktig fart tog det efter 1968 då vänsterism, självhat, manshat och tredjevärldskramande blev agendan.

Detta plus massinvandring (Ullenhag: 15% utrikes födda) är för mig förberedelse till folkmord. Och den som ger sitt samtycke till detta är medskyldig. Om du visar complicity är du enligt artikel 3e i FN:s folkmordskonvention medskyldig till folkmord.

Sagda dokument definierar vad folkmord är. Artikel 2 säger bl.a att folkmord kan bestå i "[c]ausing serious (...) mental harm" (2b) på en folkgrupp. Detta sker med oss svenskar: genom konsekvent antinationalistisk propaganda i skolor och media sedan 1945 görs vi till ett historielöst fellahfolk. Vi skolas till kollektiv minnesförlust gällande vår historia som ett folk. I kosmopolitisk anda görs vi till "världsmedborgare", "bara människor"... Likt tjecker, polacker (q.v 1939) och palestinier (idag) inympas i oss påståendet att vi inte existerar som folk (påståenden sådana som Dick Harrisons förnekande att Tacitus' sviones är lika med svear). Det är hjärntvätt det, det är att orsaka mental skada på ett folk.

- - -

FN-dokumentet: folkmord sägs vidare vara "inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction" (2c). Det är vad som händer oss idag: det är "barnvagnskriget mot oss" varmed vi alstras bort. Svenska kvinnor föder i snitt 2 barn, invandrade utomeuropeiska mödrar föder fler än så. Eftersom massinvandringen sker medvetet (vi har trots allt en regering, den kan om den vill begränsa invandringen, se på Holland), är detta i sanning kalkylerat - calculated.

Men det pågående folkmordet har ännu en nivå. FN-dokumentet ifråga säger att folkmord även kan bestå i "[i]mposing measures intended to prevent births within the group". Och detta görs genom antinationell propaganda, se ovan. Svenska kvinnor får veta att de är värdelösa i sin egenskap av svenskar. Detta stimulerar knappast framtidstron.

Man kan säga: vita kvinnor i gemen är inte motarbetade. Men om de söker sin identitet som vita, då kallas de rasister och utesluts ur samhället. Och det är en fientlig, sinnessjuk, helt oacceptabel ordning. För om svarta och gula gör samma sak anses de fina. Det förekommer antivit propaganda mot svenska kvinnor idag, antivit propaganda utkavlad av anti-rasister. Antirasist = antivit. QED.
2013-05-31, 16:46
Medlem
Cimmerians avatar
Alla fakta vi har säger att icke-vit invandring är skadlig för vita länder. Den kostar pengar och liv och lidande. Om det INTE skulle ha varit så skulle vi inte ens ha diskussionen här. Man skulle inte tala om integrationsproblem, kommuner skulle inte säga att de inte klarar mer, etc.

Så enkelt är det.

Den som är för detta är mot vita, och vill oss inte väl.
2013-05-31, 17:24
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
Alla fakta vi har säger att icke-vit invandring är skadlig för vita länder. Den kostar pengar och liv och lidande. Om det INTE skulle ha varit så skulle vi inte ens ha diskussionen här. Man skulle inte tala om integrationsproblem, kommuner skulle inte säga att de inte klarar mer, etc.

Så enkelt är det.

Den som är för detta är mot vita, och vill oss inte väl.
Jag, tror vi har ett problem här, har vi inte?
Men historisk har vita dödat vita mycket större omfattning i fädernas namn!
2013-05-31, 22:04
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Jag, tror vi har ett problem här, har vi inte?
Men historisk har vita dödat vita mycket större omfattning i fädernas namn!

Värst av alla är semiterna. Med bajsbrun blick har de förstört livet för både vita, afrikaner och andra i årtusenden. Semiten den evige har alltid varit det största problemet av alla! Mänsklighetens råtta och skam.
2013-06-01, 12:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sechs
Vad är ditt problem? Vill du ha en källa på att USA var homogent för inte så länge sedan eller vad handlar detta om? Tala ur skägget!

Länka till det inlägget din mytoman.

Är det någon där? Debatterar vi i samma tråd?

Nej det första var ett svar på att "folk blir sura alternativt tycker inte om mina åsikter etc".
1) Jag bryr mig inte vad folk tycker
2) Folk blir sura när man pekar ut att de är ologiska.
3) USA är bland de ledande utvecklarna av vetenskap, och är ledande på ett stort antal områden, så verkar som det går hyfsat för dom trots att dom inte är homogena..

https://www.flashback.org/sp43618852
Du säger att sveriges framgång beror på "folkmaterialet". JAg kan ju misstolkat iofs, men låter som smygrasism i mina öron iaf.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in