2013-05-27, 02:49
Medlem
Sechss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
Hmm.. Du inser att USA har haft en stor invandrarbefolkning i stort sett, ja, hela sin historia. USA:s huvudsakliga forskningsområde, silicon valley, Har 50% utlandsfödda.. .
Tyckte du att du var listig där? De har ju haft en till övervägande del vit folkförflyttning.
Citat:
Västvärlden ligger före av rena tillfälligheter som kunde ha utspelat sig annorlunda (och kanske gjorde det i en alternativ verklighet, vad vet jag).
Tillfälligheter och alternativa verkligheter står inte stadigt i debatten.
2013-05-27, 02:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Tack! Alltid glädjande att höra när en antivit får eksem av att höra verkligheten.

Man kan undra, är spammande av "rasist" från antivita "fanatiskt religiöst"?

Man kan ju undra kallar du det "fanatiskt religiöst" att förneka folkmord och i samma mening försöka rättfärdiga och uppmuntra till det?

Du bryr dig inte om alla är Vita i framtiden, så folkmord är ok mot icke-vita?

Men låt oss säga att du "bryr dig om Vita". Varför argumenterar du bara emot dem som vill se Vita existera?

Varför kallar du bara utrotningen av Vita för "naturlig utveckling"?

Du har klargjort att du är antivit, givetvis.

Du vill att "rasism" ska vara ett "vetenskapligt" (haha, vetenskaplig marxism?) begrepp för att du vill se det användas som det hatslang det är, mot Vita.

Ja det brukar vara fanatikers synvinkel, när folk inte orkar tala med dem längre har dom vunnit..

Nej för rasist kan inte jämföras med "antivit". Det ena är en vetenskaplig term medan det andra är ett skällsord. Men om någon anser att folk är rasister bara för att man inte håller med denne, ja, då gör denne det samma som du..

Nej folkmord förnekas även det på vetenskaplig och språklig bas. Enligt vad ordet "folkmord" betyder pågår det inget sådant. Du har som sagt inte kunnat definiera var folkmordet börjar, men när man trängde in dig mot väggen var det uppenbart att det är akten att skaffa ett barn med någon av annan ras. Du som är så förtjust i undersökningar på gatan, gå ut å fråga "Är det mord att föda barn?"

Här har du de kändaste folkmorden i historien:
http://en.wikipedia.org/wiki/Genocides_in_history
Inte ett enda av dem innehåller fall där ingen faktiskt avlider.
Det som pågår nu är per definition inte rasmord.

Folkmord är aldrig OK, det är bland de hemskaste som finns.. Jag vet inte vart ifrån du får dina galna tankar om att jag skulle vara OK med brott mot mänskligheten.. Hade det pågått ett folkmord på vita hade jag sett det som en katastrof, det är bara det att det bara pågår i ditt huvud.. Liknande när Jehovas Vittnen tror världens undergång är nära.. Men det kan bli så att alla är vita i framtiden utan att något mord eller utrotning begåtts, du verkar ha svårt att greppa detta..

För jag ser ingen säga att "svarta rasen blandas ut". Hade någon skrivit det hade jag argumenterat mot det med..

Jag kallar massa saker naturlig utveckling.. Att SD får mer röster tex.. Något jag är direkt emot, är naturlig utveckling..

Ja antivit = Inte ha rasideologiskt tänkande, och nej, det har jag inte, det har jag sagt redan.. Så ja, jag är antivit.. Alternativet vore som sagt att vara nazist eller rasist. Och detta är något jag inte står för.

Nej jag anser att svarta och japaner etc är rasister dom med... Så det används inte bara mot vita i mitt fall, och där föll därav hela ditt argument, men bra försök, gulligt..

Ja det spelar ingen roll om det är Hitler som myntat uttrycket, det kan vara vetenskapligt ändå. Det har en klar definition, det har inte antivit, däri ligger skillnaden.
Senast redigerad av Rationalisterna 2013-05-27 kl. 03:49.
2013-05-27, 03:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sechs
Tyckte du att du var listig där? De har ju haft en till övervägande del vit folkförflyttning.

Tillfälligheter och alternativa verkligheter står inte stadigt i debatten.

Dom har en stor invandring från hela världen.. Japan och Kina om inte annat. Michio Kaku (framståede professor i teoretisk fysik på New York University) kallar invandringen USA:s hemliga vapen när det kommer till teknologisk framgång.

Så länge du inte kan bevisa att det inte beror på tillfälligheter har du ju ingen grund till att dra slutsatsen att vita är överlägsna..
2013-05-27, 03:05
Bannlyst
Citat:
Tack! Alltid glädjande att höra när en antivit får eksem av att höra verkligheten.

Man kan undra, är spammande av "rasist" från antivita "fanatiskt religiöst"?

Man kan ju undra kallar du det "fanatiskt religiöst" att förneka folkmord och i samma mening försöka rättfärdiga och uppmuntra till det?

Du bryr dig inte om alla är Vita i framtiden, så folkmord är ok mot alla icke-vita?

Men låt oss säga att du "inte bryr dig om Vita". Varför argumenterar du bara emot dem som vill se Vita existera? Varför kallar du bara utrotningen av Vita för "naturlig utveckling"?

Du har klargjort att du är antivit, vi vet, men tack ändå.

Du vill att "rasism" ska vara ett "vetenskapligt" (vetenskaplig marxism?) begrepp för att du vill se det användas som det hatslang det är, mot Vita.

Massmords kommunisten Trotsky definierade "rasism", världen använder det på viset han definierade det. Och antivita förnekar den självklara innebörden för att hålla hans hatpropaganda vid liv.

Antivit psykopat förnekar först folkmord. Försöker rättfärdiga folkmord. Och till sist uppmuntrar folkmord.

Antirasist är bara ett kodord för antivit?

För att göra det extra tydligt säger jag detta i ett eget svar:

Om alla i världen, om 1000 år, är svarta, så betyder inte det att vita har utrotats.

Kan du greppa detta?
2013-05-27, 20:33
Medlem
Citat:

Om alla i världen, om 1000 år, är svarta, så betyder inte det att vita har utrotats.

Kan du greppa detta?

Nejdå, förutom att du då stöttat påtvingad invandring och integration av svarta i ALLA och BARA Vita länder tills Vita utrotas genom bortblandning. Något du säger politiker och även du stödjer i praktiken, oavsett vilket ni vill kalla det. Men det är fortfarande folkmord, även om du tycker folkmord går ut på att "sola sig på stranden till svart".

Och ni som uppmuntrar till det är antivita psykopater, helt enkelt?

Du har ju bara bevisat att antirasist är ett kodord för antivit, tackar för det.
2013-05-27, 23:27
Medlem
Malingins avatar
Citat:
Dom har en stor invandring från hela världen.. Japan och Kina om inte annat. Michio Kaku (framståede professor i teoretisk fysik på New York University) kallar invandringen USA:s hemliga vapen när det kommer till teknologisk framgång.

Så länge du inte kan bevisa att det inte beror på tillfälligheter har du ju ingen grund till att dra slutsatsen att vita är överlägsna..

Stopp och belägg Michio Kaku har tagit upp H1 som ett hemligt vapen.
Har inget med invandring så att göra.
Många nobelpristagare är dock invandrare i USA.
Mestadels vita män från Europa...

Tillägg. Innan du gör uttalanden ska du nog förstå vad folk menar.
USA är totalt misslyckat ur en multikulturell synvinkel, har du ens varit där?

Hittade länk : http://www.youtube.com/watch?v=Sw4q7GLITU0
Senast redigerad av Malingin 2013-05-27 kl. 23:35.
2013-05-28, 12:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malingin
Stopp och belägg Michio Kaku har tagit upp H1 som ett hemligt vapen.
Har inget med invandring så att göra.
Många nobelpristagare är dock invandrare i USA.
Mestadels vita män från Europa...

Tillägg. Innan du gör uttalanden ska du nog förstå vad folk menar.
USA är totalt misslyckat ur en multikulturell synvinkel, har du ens varit där?

Hittade länk : http://www.youtube.com/watch?v=Sw4q7GLITU0

Det rör sig hur som helst om personer från olika länder och av olika etnicitet som tillsammans utvecklar vår teknologi. Nobelpristagare är även det invandring.

Poängen är att vita inte har någon monopol på vetenskap och det finns inget som pekar på en högre kapacitet till intelligens hos någon "ras".

Har varit i San Francisco.
2013-05-28, 12:44
Bannlyst
Citat:
Nejdå, förutom att du då stöttat påtvingad invandring och integration av svarta i ALLA och BARA Vita länder tills Vita utrotas genom bortblandning. Något du säger politiker och även du stödjer i praktiken, oavsett vilket ni vill kalla det. Men det är fortfarande folkmord, även om du tycker folkmord går ut på att "sola sig på stranden till svart".

Och ni som uppmuntrar till det är antivita psykopater, helt enkelt?

Du har ju bara bevisat att antirasist är ett kodord för antivit, tackar för det.

Det är inte påtvingad invandring, det är demokrati. Vad majoriteten vill.. Demokrati innebär att de vars åsikter inte är i majoritet påtvingas val. Har du problem med demokrati?

Skällsord, inte kodord. Jag har redan belagt detta, har källor ifall du vill se vad svärord och skällsord innebär. antivit har ingen direkt mening, det syftar på alla personer som inte hatar negrer. Och nej, jag hatar ingen pga hudfärg så jag är antivit. Vet inte varför du hänger upp dig på något jag inte förnekar? JAg har kuk nog att erkänna vad jag står för vet du..

Vi har valet att flytta till länder med svart befolkning.. Vi bara gör det inte i regel.. Så det är inte BARA i vita länder, det är ett val för varje individ var denne vill bo. Eller, det är världen vi är på väg mot iaf.
2013-05-28, 13:34
Medlem
Citat:
Det är inte påtvingad invandring, det är demokrati. Vad majoriteten vill.. Demokrati innebär att de vars åsikter inte är i majoritet påtvingas val. Har du problem med demokrati?

Du kallar att lura och ljuga för folket "demokrati"? Bara för att du vill förtrycka verklig folkvilja. Ett verkligt folkstyre skulle inte folkmörda oss Vita. Det är bara ett fåtal antivita psykopater som vill.

Citat:
Skällsord, inte kodord. Jag har redan belagt detta, har källor ifall du vill se vad svärord och skällsord innebär. antivit har ingen direkt mening, det syftar på alla personer som inte hatar negrer. Och nej, jag hatar ingen pga hudfärg så jag är antivit. Vet inte varför du hänger upp dig på något jag inte förnekar? JAg har kuk nog att erkänna vad jag står för vet du..

Om det inte är kodord, varför försöker du alltid rättfärdiga antivitism genom att framställa tvång, lögner och hat som "demokrati" för folket?

Klart du inte hatar någon hudfärg, du hatar den Vita rasen bara?

Citat:
Vi har valet att flytta till länder med svart befolkning.. Vi bara gör det inte i regel.. Så det är inte BARA i vita länder, det är ett val för varje individ var denne vill bo. Eller, det är världen vi är på väg mot iaf

Ni hatare har valet att tvinga på alla och bara svart länder icke-svart invandring och integration tills dem blandas bort? Gratulerar, du vill väl ha ännu mer folkmord! När man är psykopat kan man väl inte stanna vid bara Vita??

Fast något säger oss att du bara argumenterar för att Vita ska blandas bort, inte Palestinier eller Tibetaner.

Antirasist är ett kodord för Antivit. Du är bara en antivit psykopat.
Senast redigerad av R3kyl 2013-05-28 kl. 13:39.
2013-05-28, 13:45
Medlem
Citat:

För att citera dig själv, antivit.

Citat:
DU ljuger du med, jag ljuger, politiker ljuger, ALLA ljuger. Alla vill ha sin vilja igenom, vissa är bättre på det än andra, det är dom som bestämmer över oss.. Vilket är anledningen att jag är emot demokrati. Eller en av dem.

Vet inte var jag ljugit? Men du erkänner att få igenom din antivita vilja inte går utan lögner, och att du är emot demokrati/folkstyre i första hand.

Du säger alltså själv för att rättfärdiga antivitism och folkmord måste du ljuga, sen ljuger du om det du sagt också.

Citat:

Vi har valet att flytta till länder med svart befolkning.. Vi bara gör det inte i regel.. Så det är inte BARA i vita länder, det är ett val för varje individ var denne vill bo. Eller, det är världen vi är på väg mot iaf.

Ett till fint citat från vår lokala byfåne och antivit!

Citat:
Folkmord är det ju inte, så det kan du bara lämna. Det är om något folksjälvmord. Men det är ju inget som dör så.. Vissa gener går förlorade, vissa behålls. Vår kultur sitter inte i våra gener utan i våra idéer och handlingar.
Dessa kan överföras till vem som helst oavsett hudfärg. Om Sveriges befolkning är svart om 10000 år men fortfarande tror på en utveckling av våra idéer är denne person fortfarande en arvstagare till den svenska kulturen, och i alla aspekter svensk. Men du har rätt i att jag inte bryr mig om förändringar i pigment.. Och ja, i praktiken stödjer jag det, men det har inget med vit utrotning att göra, dvs, det är inte därför jag stödjer det.

Antivit psykopat förnekar först folkmord. Försöker rättfärdiga folkmord. Och till sist uppmuntrar folkmord.

Antirasist är bara ett kodord för antivit?
Senast redigerad av R3kyl 2013-05-28 kl. 14:02.
2013-05-28, 14:05
Medlem
Citat:

Kan du greppa detta?

Men om vita inte existerar då måste det har hänt någonting med dem eller? Dagens invadring, integration, assimilation är det samma som utrotning för då blandas det vita folket med negrer, araber, mulatter, meztiser, osv och försvinner.
2013-05-28, 15:27
Medlem
Sechss avatar
Citat:
Nu ja! Men inte förr! Vi behöver inte gå tillbaka många decennier i tiden för att se USA med en +90-procentigt vit befolkning.
Citat:
Jag kan förstå att folk svär åt dig, du är en usel debattör. När har jag skrivit att vita är överlägsna och varför pratar du fortfarande om tillfälligheter?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in