Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Tack! Alltid glädjande att höra när en antivit får eksem av att höra verkligheten.
Man kan undra, är spammande av "rasist" från antivita "fanatiskt religiöst"?
Man kan ju undra kallar du det "fanatiskt religiöst" att förneka folkmord och i samma mening försöka rättfärdiga och uppmuntra till det?
Du bryr dig inte om alla är Vita i framtiden, så folkmord är ok mot icke-vita?
Men låt oss säga att du "bryr dig om Vita". Varför argumenterar du bara emot dem som vill se Vita existera?
Varför kallar du bara utrotningen av Vita för "naturlig utveckling"?
Du har klargjort att du är antivit, givetvis.
Du vill att "rasism" ska vara ett "vetenskapligt" (haha, vetenskaplig marxism?) begrepp för att du vill se det användas som det hatslang det är, mot Vita.
Ja det brukar vara fanatikers synvinkel, när folk inte orkar tala med dem längre har dom vunnit..
Nej för rasist kan inte jämföras med "antivit". Det ena är en vetenskaplig term medan det andra är ett skällsord. Men om någon anser att folk är rasister bara för att man inte håller med denne, ja, då gör denne det samma som du..
Nej folkmord förnekas även det på vetenskaplig och språklig bas. Enligt vad ordet "folkmord" betyder pågår det inget sådant. Du har som sagt inte kunnat definiera var folkmordet börjar, men när man trängde in dig mot väggen var det uppenbart att det är akten att skaffa ett barn med någon av annan ras. Du som är så förtjust i undersökningar på gatan, gå ut å fråga "Är det mord att föda barn?"
Här har du de kändaste folkmorden i historien:
http://en.wikipedia.org/wiki/Genocides_in_history
Inte ett enda av dem innehåller fall där ingen faktiskt avlider.
Det som pågår nu är per definition inte rasmord.
Folkmord är aldrig OK, det är bland de hemskaste som finns.. Jag vet inte vart ifrån du får dina galna tankar om att jag skulle vara OK med brott mot mänskligheten.. Hade det pågått ett folkmord på vita hade jag sett det som en katastrof, det är bara det att det bara pågår i ditt huvud.. Liknande när Jehovas Vittnen tror världens undergång är nära.. Men det kan bli så att alla är vita i framtiden utan att något mord eller utrotning begåtts, du verkar ha svårt att greppa detta..
För jag ser ingen säga att "svarta rasen blandas ut". Hade någon skrivit det hade jag argumenterat mot det med..
Jag kallar massa saker naturlig utveckling.. Att SD får mer röster tex.. Något jag är direkt emot, är naturlig utveckling..
Ja antivit = Inte ha rasideologiskt tänkande, och nej, det har jag inte, det har jag sagt redan.. Så ja, jag är antivit.. Alternativet vore som sagt att vara nazist eller rasist. Och detta är något jag inte står för.
Nej jag anser att svarta och japaner etc är rasister dom med... Så det används inte bara mot vita i mitt fall, och där föll därav hela ditt argument, men bra försök, gulligt..
Ja det spelar ingen roll om det är Hitler som myntat uttrycket, det kan vara vetenskapligt ändå. Det har en klar definition, det har inte antivit, däri ligger skillnaden.