Citat:
Ursprungligen postat av
Messigoal
Nu får du fan ge dig. Sluta skyll ifrån dig så jävla mycket. Du är INTE duktig om du spelar med 8 ryssar varje game som "suger", enligt dig själv. Du är i deras games för att du är precis lika dålig själv.
Spela mer och bli bättre så lär du få bättre games i framtiden, men tro inte att du kommer dit med attityden du visar upp för tillfället.
Har du ens läst vad jag skrivit innan eller? Jag sa aldrig att jag spelar med 8 ryssar som suger varje game. Lär dig förstå text innan du skriver. 8 av 10 personer som i sin tur är ryssar är otrevliga, lyssnar inte på tips och spammar chatten i ryska. Det betyder inte att varje game innehåller 8 ryssar som suger.
Man kan hamna i lågprioriteringsruppen om man får för mycket reports. Det har jag fått många av nu tack vare det jag förklarade förut, att jag får DC och kan ej RC. Jag har aldrig hamnat i så dåliga teams som jag gjort den senaste veckan, och det ÄR TACK VARE servrarna. Vad är det du inte fattar? SÄger inte att jag är bäst eller att alla ryssar är sämst. men i 8 av 10 fall SOM JAG SJÄLV varit med ryssar så är dem hur otrevliga som helst. Jag svär aldrig på dota, kallar ingen fula namn och försöker inte se ut som bäst. Men när jag ger folk tips på T.ex. vart man ska placera en ward eller att man ska stacka innan man pullar eller att man ska backa när det är 5 vs 2, så får jag ofta responser som "Fuck you bitch, suck my dick, your mothers pussy" och sådana otrevliga svar. Och en stund senare skriver samma person på ryska... Hur blir min personliga upplevelse av ryssar då? JO NEGATIV!
MEn alla ryssar är inte dåliga, har jag inte ens sagt. Men en jävla många är det, och bara för jag skriver detta betyder det inte att jag menar att jag är bäst. Så lägg ner med era barnsliga inläg om att jag tror jag är bäst och skyller på andra. Skyller på dota servrar man inte kan Reconnecta till.
Dålig attutyd? Klart som fan min attityd mot er blir sämre när ni skriver en massa skit om mig som jag ALDRIG har påstått.
1. Nej jag är inte med dessa nybörjare för att jag är dålig (Och nu säger jag att jag inte är dålig, INTE at jag är bättre än alla andra), det är för att jag fick en massa övergivna games för ca 1 vecka sen och sen dess har jag fått fler övergivna inte för att jag lämnar, utan för jag inte kan reconnecta. Mitt fel? Nej, Dotas fel. Jag är INTE den enda som upplever detta med svårighet att reconnecta. Googla så får du se.
2. Har ALDRIG haft problem med mitt team förr. Som sagt så började detta för 1 vecka sedan. Innan det så har det alltid varit jämna lag med bra spelare som lyssnar och fattar vad spelet går ut på.
3. Okej, om du hamnar i ett lag där du har en support som inte köper kurir, inte köper wards, inte supportar på något sätt och en carry som går solo hela jävla tiden och dör gång på gång på gång och du säger åt denne att gå med teamet istället men får svaret fuck you! - Hur reagerar du då? Klart som fan man tycker de är dåliga då!