Citat:
Ursprungligen postat av
WassUup
TACK! Äntligen någon som inte tar mina inlägg som att jag tror jag är bäst. Fattar inte vart de får det ifrån
Allt jag säger är att Dota 2 servrarna har varit fett dåliga på senaste tiden o lett till att jag blir DCad från en game som jag inte kan RCa till. Och då har jag fått reports som lett till att jag hamnat med sådana ryssar som jag beskrivit,
för det är så lågprioritetare ser ut! Men då tror dem jag menar att jag är bättre än alla andra eller att jag skyller på att dåliga ryssar fått mig till lågprioriteringen, WHAT?

Jag ber om ursäkt om du tog illa upp. Men min mening med att jag svarade dig är att jag inte tycker om när folk skyller på ryssar, dom är precis lika dåliga/bra som vilken annan etnicitet, vad är meningen med att avreagear sig här på forumet eftersom du har hamnat med dåligt folk, ingen bryr sig.
Svara du med "du bryr dig eftersom du hade tiden till att svara mig" så lägger jag ner diskussionen.
Angående nya patchnotes:
Spirit Bear now has its HP drained by Armlet when active.
Var det här någonting som folk använde i pro-scenen? Jag har inte någon koll på matcherna utan någon får gärna ge mig lite mer info.
Elune's Arrow now deals up to 100 extra damage based on distance the arrow traveled.
Hur mycket extra damage kan pilen göra då om den träffas på en maxrange? 360 + extradmg.
Ser också att många heroes har fått aghanim stav.
Kommer dom här med patchen nästa vecka eller?