2013-05-30, 16:47
Medlem
Chattade med en helt ok brud under en veckas tid. Det gick fint och jag föreslog att vi skulle ta en fika. Men hon var väldigt upptagen i jobbet och reste hela tiden. Så det kunde bli svårt. Sen skulle hon skämta om det och vara allmänt klämkäk trors att hon har noll humor.
Funderade att fråga rakt ut vad fan hon gör på badoo om hon aldrig kan undvara ens en halvtimme för en irl fika...
Antar att det är kul med lite uppmärksamhet och att egot måste få sitt för att en del ska fungera.
Citera
2013-05-30, 16:50
Medlem
Girlsgirlsgirlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-ice
Chattade med en helt ok brud under en veckas tid. Det gick fint och jag föreslog att vi skulle ta en fika. Men hon var väldigt upptagen i jobbet och reste hela tiden. Så det kunde bli svårt. Sen skulle hon skämta om det och vara allmänt klämkäk trors att hon har noll humor.
Funderade att fråga rakt ut vad fan hon gör på badoo om hon aldrig kan undvara ens en halvtimme för en irl fika...
Antar att det är kul med lite uppmärksamhet och att egot måste få sitt för att en del ska fungera.

Jag förstår inte kvinnor. Uppmärksamhet får de ju dagligen! Varför hålla på söka det över internet av några profiler?
Citera
2013-05-30, 17:21
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pavli
Stämmer tiden som personen senast va online då? Eller sluta den uppdateras också?
Tiden stämmer.
Du kan även se när personen som blockat dig besöker din sida.
Citera
2013-05-30, 19:35
Medlem
LeonVances avatar
Citat:

Tycker hon inte att du är tillräckligt manlig kommer hon "inte ha tid", säga "kanske" och så vidare. Ge henne inte makten att välja. För gör du det kommer hon alltid svara med "nja".
Citera
2013-05-30, 20:32
Medlem
Citat:

Gå vidare bara, har hon inte tid för det varför bry sig? Finns massor av brudar på nätet.

Prata med allt och alla när du är på dejtingsajter även om du inte är superattraherad av dem. Du bryr dig då inte om du förlorar en.

Funkar utmärkt
Citera
2013-05-30, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3ean
Finns massor av brudar på nätet.

Varav en svarar.
Jag har nog skrivit till... ja iallafall så man måste scrolla chattlistan ett bra tag innan man kommer till botten, och jag har använt olika fraser och ibland fråga som ingång, men inte ett skit får man till svar.

Det är helt hopplöst.
Citera
2013-05-30, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
Varav en svarar.
Jag har nog skrivit till... ja iallafall så man måste scrolla chattlistan ett bra tag innan man kommer till botten, och jag har använt olika fraser och ibland fråga som ingång, men inte ett skit får man till svar.

Det är helt hopplöst.

Var så för mig innan också så oroa dig inte

Chattar nu med minst 20 olika brudar. Inte varje dag men av och till. Alla är inte svenska.

Tipps öva på att chatta med brudar från Asien de brukar vara trevliga och det var så jag gjorde innan jag märkte att jag kunde chatta med svenska flickor på badoo också

Ett hej funkar av och till nuförtiden, tror inte jag fick ett enda svar på hej det första året jag använde badoo :P

Det är bara att öva och ligga i
Citera
2013-05-30, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adolescens
Badoo är ett bra tidsfördriv, finns många trevliga pojkar där ute har jag märkt

Citat:
Ursprungligen postat av tobFine
I slutändan vill alla åt samma sak ändå

"tobFine" är du Tjej eller kille?

Försöker förstå vad du menar, kan betyda olika saker beroende på vad du är
Citera
2013-05-30, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Tycker hon inte att du är tillräckligt manlig kommer hon "inte ha tid", säga "kanske" och så vidare. Ge henne inte makten att välja. För gör du det kommer hon alltid svara med "nja".

Du får gärna vara lite mer konkret i hur det skulle se ut i verkligheten. Låter som något man hasplar ur sig och som enbart skulle kunna vara effektivt i teorin om du ursäktar.

Tror inte jag gjort något fel eller framstått som omanlig. Vi snackade ett tag och sen är ju den naturliga fortsättningen att fråga om hon vill ses. Väldigt normalt. Funkar ju inte att sitta och chatta i all oändlighet, helt värdelöst efter ett tag ju. Fattar vem som helst.

Jag bryr mig inte, det finns fler tjejer än henne. Hon verkar vara allmänt uppblåst och lite knäpp så inte direkt så att jag sörjer. Bara undrar hur vissa är funtade och tänker. Sen är jag knappast något fan av självupptagna brudar som söker uppmärksamhet och bekräftelse.
Citera
2013-05-30, 22:43
Medlem
storm79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SubzeroNr1
Även fast jag bytt tillbaka till sverige igen så fortsätter de polska tjejerna att betygsätta mina bilder! Haha jag undrar om det faktiskt kommer att öka mitt (svenska) poängsnitt?

hur fasiken byter ni område ni är?
Citera
2013-05-30, 22:49
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Du får gärna vara lite mer konkret i hur det skulle se ut i verkligheten. Låter som något man hasplar ur sig och som enbart skulle kunna vara effektivt i teorin om du ursäktar.

Tror inte jag gjort något fel eller framstått som omanlig. Vi snackade ett tag och sen är ju den naturliga fortsättningen att fråga om hon vill ses. Väldigt normalt. Funkar ju inte att sitta och chatta i all oändlighet, helt värdelöst efter ett tag ju. Fattar vem som helst.

Jag bryr mig inte, det finns fler tjejer än henne. Hon verkar vara allmänt uppblåst och lite knäpp så inte direkt så att jag sörjer. Bara undrar hur vissa är funtade och tänker. Sen är jag knappast något fan av självupptagna brudar som söker uppmärksamhet och bekräftelse.

De vill inte vara den som ska behöva göra val. De vill bli tagna med storm.

Istället för frågan "Ska vi träffas?" så säg t ex "Jag skulle vilja fika med dig, passar tisdag bra?". Det kanske inte vekar som någon stor skillnad, men jag lovar, det är stor skillnad i den kvinnliga hjärnan.
Citera
2013-05-30, 22:50
Bannlyst
Fick precis mail från Badoo. Tydligen stöter Rihanna på mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in