2013-05-29, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhantomLimb
19 haha

haha do it
Citera
2013-05-29, 11:27
Medlem
MrBigglesworths avatar
Testade också att byta land till en av de gamla öststaterna och 9orna och 10orna bara rullar in, för första gången i min karriär på badoo är min popularitet väldigt hög!! Verkar vara väldigt mycket äldre som hänger på badoo i dessa länder, är väldigt mycket 40+are som betygsätter bilder o.s.v.
Citera
2013-05-29, 12:33
Medlem
kl4sseKocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peteq
Provade också att ändra min plats till Poland. Nu dyker det bara upp en massa fula brudar.
Haha jag prova också detta nu, fick bara upp massa paddor på minst 1 ton va i hundan är detta?
Citera
2013-05-29, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBigglesworth
Testade också att byta land till en av de gamla öststaterna och 9orna och 10orna bara rullar in, för första gången i min karriär på badoo är min popularitet väldigt hög!! Verkar vara väldigt mycket äldre som hänger på badoo i dessa länder, är väldigt mycket 40+are som betygsätter bilder o.s.v.

Har fått uppfattningen att det är precis tvärtom Brudar som skriver hej som ba ,"Du, egentligen är jag 15 fnizz"... Blir man trött på
Citera
2013-05-29, 18:01
Medlem
Varför får man så höga poäng om man byter till något land som Polen, Tjeckien, Rumänien?

Gjorde det och fick typ 8 i snitt medan i sverige får jag 1-2 i snitt. Fast poängen försvinner när man byter land.
Citera
2013-05-29, 20:49
Medlem
nån som vet om man märker om en tjej blockerat än? pratat med henne varje dag i 1 vecka och nu har hon inte vart inloggad på 4 dagar. märker ja när hon går online även om hon har blockerat mig? kan ja skicka meddelanden om hon blockerat mig?

frågan ha säkert vart uppe här förut men hittar inget svar när ja bläddrar bland sidorna.
Citera
2013-05-29, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pavli
nån som vet om man märker om en tjej blockerat än? pratat med henne varje dag i 1 vecka och nu har hon inte vart inloggad på 4 dagar. märker ja när hon går online även om hon har blockerat mig? kan ja skicka meddelanden om hon blockerat mig?

frågan ha säkert vart uppe här förut men hittar inget svar när ja bläddrar bland sidorna.

Haha vad fan har du skrivit? Ta et lugnt. Du ser ju om hon läst ditt senaste meddelande
Citera
2013-05-29, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nippot
Haha vad fan har du skrivit? Ta et lugnt. Du ser ju om hon läst ditt senaste meddelande

mm vet, men de har hon inte gjort, men hon har inte vart inloggad sen ja skickde senaste meddelandet. därför ja tänkte hon vart inloggad men blockerat mig och att hon därför kan ha sett meddelandet trots att ja inte se de pga blockeringen.

Att ja inte ser när hon senast va online senast pga blockeringen.
Citera
2013-05-29, 21:32
Medlem
adolescenss avatar
Badoo är ett bra tidsfördriv, finns många trevliga pojkar där ute har jag märkt
Citera
2013-05-29, 22:41
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pavli
mm vet, men de har hon inte gjort, men hon har inte vart inloggad sen ja skickde senaste meddelandet. därför ja tänkte hon vart inloggad men blockerat mig och att hon därför kan ha sett meddelandet trots att ja inte se de pga blockeringen.

Att ja inte ser när hon senast va online senast pga blockeringen.
Blir du blockerad så levereras ej dina meddelanden till personen.
När du skickar meddelanden till en person som blockat dig så kan du själv bara se att "hen har ännu inte läst ditt meddelande", men det levereras som sagt inte till personen som heller inte blir notifierad om att du sänder meddelanden.
Citera
2013-05-29, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Blir du blockerad så levereras ej dina meddelanden till personen.
När du skickar meddelanden till en person som blockat dig så kan du själv bara se att "hen har ännu inte läst ditt meddelande", men det levereras som sagt inte till personen som heller inte blir notifierad om att du sänder meddelanden.

Stämmer tiden som personen senast va online då? Eller sluta den uppdateras också?
Citera
2013-05-30, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adolescens
Badoo är ett bra tidsfördriv, finns många trevliga pojkar där ute har jag märkt

I slutändan vill alla åt samma sak ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto