2013-05-22, 00:40
Medlem
haha, ska kolla upp henne

Tror inte jag chattat med någon från Hässleholm doc
Citera
2013-05-22, 00:45
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3ean
haha, ska kolla upp henne

Tror inte jag chattat med någon från Hässleholm doc
Jag har ju som sagt två accs på Badoo, varav den ena är fake där jag "tar till mig" tjejens intressen etc. för att sedan på mitt riktiga acc ta henne med storm

Så med fake accet så brukar jag öka sök-radien lite då och då, och då hittar man en pingla eller två man gärna skulle vilja släta över

#YOLO
Citera
2013-05-22, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
#YOLO

Damn right!
Citera
2013-05-22, 03:09
Medlem
Citat:
Jessica, från Hässleholm. Blond med fin slank kropp
Det gäller att sprida ut sig så man inte får sig ett "namn" i sin egna hemstad

Hittar ingen som du beskriver
Citera
2013-05-22, 12:32
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Hittar ingen som du beskriver
Har du rätt åldersintervall inställt då? Hon var iallafall 22 och ville inleda ett förhållande (med mig) och jag påstod att jag ville detsamma men dagen efter slutade jag svara på hennes sms/meddelande och blockade henne på fb
Hon kanske tagit bort profilen i hopp om att hon hade hittat den "rätte"?
Citera
2013-05-22, 12:38
Medlem
Citat:
Har du rätt åldersintervall inställt då? Hon var iallafall 22 och ville inleda ett förhållande (med mig) och jag påstod att jag ville detsamma men dagen efter slutade jag svara på hennes sms/meddelande och blockade henne på fb

haha, vilket rövhål du är

Hon får väll skylla sig själv om hon drar hem en kille bara sådär
Citera
2013-05-22, 13:35
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
haha, vilket rövhål du är

Hon får väll skylla sig själv om hon drar hem en kille bara sådär
Hehe nybliven singel så man blir lite sugen ibland minst sagt
Haha men ja exakt! Halleluja för dem orden!
Citera
2013-05-22, 18:54
Medlem
BesserWissers avatar
RÖV-SIDA!!

INGEN svarar av de man skriver till. Kvittar ju VAD FAN MAN ÄN SKRIVER!!

Fick dock svar från en "engelsk" tjej igår som var 32 och bodde i Lund. Allting flöt på bra, i ca 20 min, tills hon helt plötsligt skrev nåt på svenska blandat med engelska, som kunde varit översatt från google translate. Därefter kom inga fler svar, då jag frågade vad hon menade med det. Sedan helt plötsligt var kontot borttaget.

JÄVLA BLUFF-SIDA!!!

Eller så är jag så JÄVLA RÅÅFUUL och ointressant och tråkig, så det är därför de JÄVLA asen vägrar att svara.

Stryk och utskällning skulle de ha, de OUPPFOSTRADE jävla hororna!!
Citera
2013-05-22, 22:08
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BesserWisser
RÖV-SIDA!!

INGEN svarar av de man skriver till. Kvittar ju VAD FAN MAN ÄN SKRIVER!!

Fick dock svar från en "engelsk" tjej igår som var 32 och bodde i Lund. Allting flöt på bra, i ca 20 min, tills hon helt plötsligt skrev nåt på svenska blandat med engelska, som kunde varit översatt från google translate. Därefter kom inga fler svar, då jag frågade vad hon menade med det. Sedan helt plötsligt var kontot borttaget.

JÄVLA BLUFF-SIDA!!!

Eller så är jag så JÄVLA RÅÅFUUL och ointressant och tråkig, så det är därför de JÄVLA asen vägrar att svara.

Stryk och utskällning skulle de ha, de OUPPFOSTRADE jävla hororna!!
Haha andas andas
Citera
2013-05-22, 22:12
Medlem
GrungyDudes avatar
Citat:
Haha andas andas

Hmm det brukar ofta vara så här på dejtingsidor. De som misslyckas kapitalt och försämrar sin kvinnosyn ytterligare och de som är framgångsrika. Vad beror skillnaden på? Skulle gärna vilja se profilbilderna på de som lyckas, vad ni skriver och samma sak med de som inte lyckas.
Citera
2013-05-22, 22:19
Medlem
Citat:

jag hittade bara en som var blond och hette Jessica 22 år men hon var inte slank och var 156 i längd. Kan det vara hon? Jag körde med 50 KM i radie runt Hässleholm när jag sökte :/

Citat:
Ursprungligen postat av GrungyDude
Hmm det brukar ofta vara så här på dejtingsidor. De som misslyckas kapitalt och försämrar sin kvinnosyn ytterligare och de som är framgångsrika. Vad beror skillnaden på? Skulle gärna vilja se profilbilderna på de som lyckas, vad ni skriver och samma sak med de som inte lyckas.

Det hade varigt kanon men tror tyvärr inte någon vill lägga upp sina bilder på FB
Citera
2013-05-22, 22:22
Medlem
GrungyDudes avatar
Citat:
jag hittade bara en som var blond och hette Jessica 22 år men hon var inte slank och var 156 i längd. Kan det vara hon? Jag körde med 50 KM i radie runt Hässleholm när jag sökte :/

Det hade varigt kanon men tror tyvärr inte någon vill lägga upp sina bilder på FB

Går det att få en beskrivning av utseendet och en meddelandelogg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in