2013-05-30, 00:40
Medlem
Demandos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
Njaa jag tycker svenskar är sämre speciellt dom som hänger i swe kanalen in dota 2
brinn i helvetet med er jävla horugnar!!

Dom kan man ju undvika relativt bra, har väldig sällan spelat med svenskar. Finns ju mycket mer ryssar som infekterar EU aka mini ryska servern
Citera
2013-05-30, 00:50
Medlem
greenbatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demando
Dom kan man ju undvika relativt bra, har väldig sällan spelat med svenskar. Finns ju mycket mer ryssar som infekterar EU aka mini ryska servern

Jag har aldrig problem med ryssar och jag söker till och med på ryska servern. Vad är det ryssarna gör fel förutom att de inte har speciellt bra Engelska?
Citera
2013-05-30, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greenbatman
Jag har aldrig problem med ryssar och jag söker till och med på ryska servern. Vad är det ryssarna gör fel förutom att de inte har speciellt bra Engelska?
Ryssar är generellt inte sämre än andra spelare i pubs, men deras attityd är förjävlig
Citera
2013-05-30, 07:57
Medlem
Demandos avatar
Citat:

Förstår inte hur du har kunnat haft sån tur. Och det som gör dom sämre är:

1. Samarbetar aldrig
2. Spelar oftast heros som bloodseeker, Drow Ranger, Sniper. Ja i princip hardcarrys, och misslyckas nästan alltid.
3. Inga engelska kunskaper utan skriver endast på ryska.
4. Klickar i att de kan engelska när man söker och spelar.
5. Respektlösa, skiter helt i vad alla andra väljer för hjältar, så länge de får spela sin.

Du kan också kolla forumen som finns på steam. Där jag verkligen inte är ensam om denna åsikt. Det är så många som har fallit offer för dom ryska spelarna.
Senast redigerad av Demando 2013-05-30 kl. 08:46.
Citera
2013-05-30, 08:56
Medlem
Maledictuss avatar
Citat:

I början tyckte jag att det var fruktansvärt dåliga spelare men i takt med att jag blivit bättre så har ju även motståndet blivit det. Det jag stör mig extremt mycket på är ju att de envisas med att prata/skriva ryska på de engelska servrarna och slutar inte med det trots att man ber dem göra det.

Jag menar, sök för fan inte engelska som språk ifall du vägrar tala det.
Citera
2013-05-30, 13:30
Medlem
Citat:

Ja vart ska man börja...

Här är några exempel jag varit med om ett flertalet gånger:

Köper 2 stout shields och tror man får 100% skydd då.
Köper boots som first item.
Går mid även om du är en mid hero som redan sagt "MiD", slutar med 2 middare om man inte själv flyttar sig till lane.
"Fak yu, fak yur mother and sister gaay" <-- så är deras reaktion när du försöker lära dem att göra en sak på ett bättre sätt.
Backar inte när de ser att det är 5 vs 2. De tror de är Rambo och Terminator och går in o dör gång på gång på gång.

De feedar early game, och skyller på eventuella carrys som junglar eller är late heroes. Hur fan ska man som late game hero göra skillnad när de feedat över 10 kills på 10 min till t.ex. Slark, PA, AM osv...

Dem är efterblivna. 8/10 är det.
Citera
2013-05-30, 17:31
Medlem
Ny patch till dota.

Ska bli kul att se hur detta utvecklas:

- Elune's Arrow now deals up to 100 extra damage based on distance the arrow traveled
- Aghanim's Reaper's Scythe causes buyback to be disabled on heroes it kills for that death
Citera
2013-05-30, 17:38
Medlem
Messigoals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WassUup
Jag ser inte alla andra som sämre än mig själv. Det har jag aldrig sagt så hitta inte på saker om du ska starta en konversation.

Jag gör misstag, som alla andra, jag lär mig också av dessa.
Har aldrig sagt att jag är bäst eller något liknande. Men har sagt att 8/10 ryssar är efterblivna på Dota, lyssnar inte, spelar inte med teamet och är allmänt otrevliga, det betyder inte att jag är bättre än alla andra.

Så nu är min fråga, vart fan får du fantasivärld ifrån?

Nu får du fan ge dig. Sluta skyll ifrån dig så jävla mycket. Du är INTE duktig om du spelar med 8 ryssar varje game som "suger", enligt dig själv. Du är i deras games för att du är precis lika dålig själv.

Spela mer och bli bättre så lär du få bättre games i framtiden, men tro inte att du kommer dit med attityden du visar upp för tillfället.
Citera
2013-05-30, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messigoal
Nu får du fan ge dig. Sluta skyll ifrån dig så jävla mycket. Du är INTE duktig om du spelar med 8 ryssar varje game som "suger", enligt dig själv. Du är i deras games för att du är precis lika dålig själv.

Spela mer och bli bättre så lär du få bättre games i framtiden, men tro inte att du kommer dit med attityden du visar upp för tillfället.

Har du ens läst vad jag skrivit innan eller? Jag sa aldrig att jag spelar med 8 ryssar som suger varje game. Lär dig förstå text innan du skriver. 8 av 10 personer som i sin tur är ryssar är otrevliga, lyssnar inte på tips och spammar chatten i ryska. Det betyder inte att varje game innehåller 8 ryssar som suger.

Man kan hamna i lågprioriteringsruppen om man får för mycket reports. Det har jag fått många av nu tack vare det jag förklarade förut, att jag får DC och kan ej RC. Jag har aldrig hamnat i så dåliga teams som jag gjort den senaste veckan, och det ÄR TACK VARE servrarna. Vad är det du inte fattar? SÄger inte att jag är bäst eller att alla ryssar är sämst. men i 8 av 10 fall SOM JAG SJÄLV varit med ryssar så är dem hur otrevliga som helst. Jag svär aldrig på dota, kallar ingen fula namn och försöker inte se ut som bäst. Men när jag ger folk tips på T.ex. vart man ska placera en ward eller att man ska stacka innan man pullar eller att man ska backa när det är 5 vs 2, så får jag ofta responser som "Fuck you bitch, suck my dick, your mothers pussy" och sådana otrevliga svar. Och en stund senare skriver samma person på ryska... Hur blir min personliga upplevelse av ryssar då? JO NEGATIV!
MEn alla ryssar är inte dåliga, har jag inte ens sagt. Men en jävla många är det, och bara för jag skriver detta betyder det inte att jag menar att jag är bäst. Så lägg ner med era barnsliga inläg om att jag tror jag är bäst och skyller på andra. Skyller på dota servrar man inte kan Reconnecta till.

Dålig attutyd? Klart som fan min attityd mot er blir sämre när ni skriver en massa skit om mig som jag ALDRIG har påstått.

1. Nej jag är inte med dessa nybörjare för att jag är dålig (Och nu säger jag att jag inte är dålig, INTE at jag är bättre än alla andra), det är för att jag fick en massa övergivna games för ca 1 vecka sen och sen dess har jag fått fler övergivna inte för att jag lämnar, utan för jag inte kan reconnecta. Mitt fel? Nej, Dotas fel. Jag är INTE den enda som upplever detta med svårighet att reconnecta. Googla så får du se.

2. Har ALDRIG haft problem med mitt team förr. Som sagt så började detta för 1 vecka sedan. Innan det så har det alltid varit jämna lag med bra spelare som lyssnar och fattar vad spelet går ut på.

3. Okej, om du hamnar i ett lag där du har en support som inte köper kurir, inte köper wards, inte supportar på något sätt och en carry som går solo hela jävla tiden och dör gång på gång på gång och du säger åt denne att gå med teamet istället men får svaret fuck you! - Hur reagerar du då? Klart som fan man tycker de är dåliga då!
Senast redigerad av WassUup 2013-05-30 kl. 18:14.
Citera
2013-05-30, 18:02
Medlem
EDIT: Felpost.
Senast redigerad av WassUup 2013-05-30 kl. 18:15.
Citera
2013-05-30, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messigoal

Det Wassuup skriver är logiskt. Han kanske har oturen att hamna med väldigt dåliga ryssar? Det är ingen nyhet att ryssar är dåliga på Dota, så jag förstår inte ditt snack om dålig attityd. Det är snarare du som har dålig attityd med tanke på ditt värdelösa inlägg.

Du vet väl om att man inte behöver vara dålig för att hamna i lågprioritet? Det räcker med 4-5 reports och du ligger i skiten. Report kan du få genom att du inte kan återansluta till spelet du "lämnat". Hur tror du folk gör när de "smurfar" ? Om du nu vet vad det betyder.
Citera
2013-05-30, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AliBB
Det Wassuup skriver är logiskt. Han kanske har oturen att hamna med väldigt dåliga ryssar? Det är ingen nyhet att ryssar är dåliga på Dota, så jag förstår inte ditt snack om dålig attityd. Det är snarare du som har dålig attityd med tanke på ditt värdelösa inlägg.

Du vet väl om att man inte behöver vara dålig för att hamna i lågprioritet? Det räcker med 4-5 reports och du ligger i skiten. Report kan du få genom att du inte kan återansluta till spelet du "lämnat". Hur tror du folk gör när de "smurfar" ? Om du nu vet vad det betyder.

TACK! Äntligen någon som inte tar mina inlägg som att jag tror jag är bäst. Fattar inte vart de får det ifrån

Allt jag säger är att Dota 2 servrarna har varit fett dåliga på senaste tiden o lett till att jag blir DCad från en game som jag inte kan RCa till. Och då har jag fått reports som lett till att jag hamnat med sådana ryssar som jag beskrivit, för det är så lågprioritetare ser ut! Men då tror dem jag menar att jag är bättre än alla andra eller att jag skyller på att dåliga ryssar fått mig till lågprioriteringen, WHAT?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in