Citat:
Ursprungligen postat av MvH
Var det någon som såg IG stompa DK idag? Det såg riktigt lätt ut, och Burning som annars spelar en av världens bästa lone druid hade inte en chans att farma. Nu vet jag inte hur aktiva DK har varit på sistone, men IG imponerade stort, och känns helt ohotat som nummer 1 i världen.
Det är intressantare att prata om 2:an, då jag tycker att Orange är ett av världens bästa lag, och väldigt underskattade. Självklart kandiderar Navi till andraplatsen också, men de har sett veka ut på sistone.
En riktig underdog är ju KP, eternal envys nya lag, han som blev kickad från nth för ett tag sen.
Jag måste fråga, de som spelar i very high bracket, kan ni säga vilken winrate ni har? För tror att jag inte är så långt därifrån.
Jag spelar nästan bara själv, 95% CM-Mode , har 54% winrate, runt 860 games spelade.
Stirra dig inte blind på high och very high bracketen, du får spela med mycket konstigt folk i very high också.
I CM så gör det jävligt stor skillnad om du får folk som spelar mycket cm och gillar upplägget med att man är ett LAG, om du får folk som annars bara spelar ap kommer du märka det ganska fort.
Happy Hunting