Citat:
Ursprungligen postat av JointarN
Helt ärligt så lirade jag lite längre in i AC, och det blir bättre. Men de känns som om NPCerna inte ens kan göra motstånd ibland.. Idunno. Får ge det en ärlig chans!
Där har jag lite beslutsångest om jag ska vara ärlig. Ska man slå till på ett PSN medlemskap och få dom spelen gratis? De känns som att då måste man ju fortsätta om man vill spela dom spelen. Hur stor plats tar de på minneskortet? (Uncharted och GR) om man laddar ner dem alltså? Kommer det inte nya spel att ladda ner sedan efter ett tag? Hur ska man då få plats med allt?
Måste man inte alltid vara uppkopplad sen för att kunna spela dom?
Hmm vågar man lita på det? Jag satt och vänta på att storyn skulle hooka mig men de hände inget. Möjligt att ja plockar upp de när ja är klar med Sly cooper, som jag hade rekomenderat av hela mitt hjärta, om de gått att ha engelska röster på vitan. Men har fan inte kunnat lösa det. Riktigt B! På ps3an blir de sjukt mycket roligare enbart pga skådespeleriet.
Jag kan ha ungefär 3-4 st fulla spel sen en 1-2 st arcad spel på min med 8 gb. Beroende lite på storleken på spelen. Jag kopplar in min vita i PS3an och slänger in saves och spel fram och tillbaks där beroende på vad jag är sugen på just då. Funkar rätt bra, du kan ju använda en dator för detta med. Jag tycker PS+ är skitvärt men ja har ju en ps3a med.
Du behöver inte vara uppkopplad konstant nej