2013-05-29, 17:41
Medlem
ett1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Desutom har all 3 JJ hennes pojkvän MP och offeret VB gått på samma skola i Boden.

Björknäs är ju enda gymnasiet boden
Citera
2013-05-29, 17:44
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vassruggen
Inte vilken karl som helst

The man, the myth, the concept A dream for some, a nightmare for others

http://www.slideshare.net/MickeBerg
Nja, hon har ju barn från en tidigare relation, så Karate-Micke kan knappast ha varit den som drog henne till Boden.
Citera
2013-05-29, 17:45
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reklamblad
Den här informationen kommer ju från någon av dem som var där och gjorde upptäckten.
Jag har följt tråden men inte varje dag. Vet någon vem som sa att de var lutade mot väggen?

Om det stämmer med att de hängde i taket, vad är det då för märken i golvet som folk försökt passa in benen på i ett antal hundra inlägg?

Jag betvivlar inte uppgiften, har själv sagt att jag tror att VB hängt i taket, fick den känslan när jag hörde att det fanns stålvajrar i taket, men vad är då det vi sett bilder på?
Citera
2013-05-29, 17:45
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Jag har just fått höra en sak från en bekant som känner en av dem som var med i MP och gjorde fyndet i ödehuset.
Vet inte om detta framkommit i tråden, isf ber jag om ursäkt.

I alla fall fall. Det som hittades var ben. Så mycket verkar vara allmänt känt. Men benen var upphängda i taket i ett kryss.

Fy fan så vidrigt...

Detta var intressant!
Hoppas inte denna historia är något som har byggts på mellan personerna.
Tänker i form av detta: http://youtu.be/9nUbIrvsRlc?t=30s
Citera
2013-05-29, 17:46
Medlem
Bricolages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Money22
Hur vet vi att de var lutade mot väggen? Det minns jag inte nu...

Det vet vi inte. Vi har bara spekulerat efter att ha sett fläckarna på golvet.
Citera
2013-05-29, 17:46
Medlem
Citat:
Jag har just fått höra en sak från en bekant som känner en av dem som var med i MP och gjorde fyndet i ödehuset.

I alla fall fall. Det som hittades var ben. Så mycket verkar vara allmänt känt. Men benen var upphängda i taket i ett kryss.

Fy fan så vidrigt...

Jösses, vad var det jag sa i ett tidigare inlägg!
Citera
2013-05-29, 17:48
Medlem
jabbe91s avatar
Om det stämmer är det ju ännu sjukare.
Men polisen har ju tillochmed sagt att benen var lagda som de uppfattade arrangerade?
Och man ser ju att det är kroppsvätska på golvet? Eller är det teknikerna som lutat dem mot väggen efter att dem tagit hand om de? Helt kokko är de här.
Citera
2013-05-29, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Om det stämmer med att de hängde i taket, vad är det då för märken i golvet som folk försökt passa in benen på i ett antal hundra inlägg?

Jag betvivlar inte uppgiften, har själv sagt att jag tror att VB hängt i taket, fick den känslan när jag hörde att det fanns stålvajrar i taket, men vad är då det vi sett bilder på?

Jag funderade lite på det själv. Kan det ha runnit blod/vätska ner på golvet? Har inte studerat bilderna så noga.
Dessa märken kanske är någonting gammalt som legat där förut, som inte har någonting att göra med mordet. Huset har ju stått öde länge.
Citera
2013-05-29, 17:49
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jabbe91
Om det stämmer är det ju ännu sjukare.
Men polisen har ju tillochmed sagt att benen var lagda som de uppfattade arrangerade?
Och man ser ju att det är kroppsvätska på golvet? Eller är det teknikerna som lutat dem mot väggen efter att dem tagit hand om de? Helt kokko är de här.

Kan ju vara så att det legat andra styckade kroppsdelar där, kanske händerna
Citera
2013-05-29, 17:50
Medlem
Spindelfridas avatar
"-Det är en person som hört av sig och berättat att han lämnat jackan på platsen, och den är inte intressant för oss längre, säger Kenneth Rautio."

Från polisens pressmeddelande idag angående den upphittade D&G-jackan. Observera: Rautio säger inte "glömt jackan".

Frågan är då varför man "lämnar" en jacka bakom en stubbe i skogen nära ödehuset?
Citera
2013-05-29, 17:52
Medlem
Rolhens avatar
Citat:

Fy fan så vidrigt...

Det är verkligen vidrigt. Ska bli intressant och se om KJ blir omhäktad. Tror ej det
Citera
2013-05-29, 17:53
Medlem
Spindelfridas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jabbe91
Och man ser ju att det är kroppsvätska på golvet?

Jaså, det gör du? Då besitter du övernaturliga gåvor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in