Citat:
Ursprungligen postat av
rammstein74
han står för att han gjort detta hemska brott
Fast om det nu skulle vara så att det står "JAG STÅR FÖR DET HÄR" och vi antar GM är KJ, då verkar han inte riktigt leva upp till det nu? Syftar på hans nekande till brott.
Jag har kollat på bilden flera gånger nu och jag ser ingen text. Om jag verkligen koncentrerar mig kanske jag ser ett "e", men då är det för att jag aktivt letar efter bokstäver. Jag tror inte det står något där ärligt talat, hur spännande det än skulle vara.
Allt snack om att mordet är ett ritualmord och välplanerat.. Den uppfattning jag har av KJ är att han inte verkar vara jättesmart precis (min uppfattning av honom baserar jag på den information vi har haft tillgänglig här). Enligt mig verkar han inte vara typen som har planerat detta mord länge och sedan utför ett ritualmord. Men det är mycket man inte vet om människor, han kanske har en dold sida.
Om det stämmer att händerna är avstyckade från armarna, vilket verkar vara fallet då det har stått att polisen söker efter
händerna, så är det ganska intressant detta med att det kan vara religiöst. Var KJ aktiv i något kyrkförbund? Har för mig han är (eller var) ganska så religiös, tänker på hans inlägg på netlog (heter det så?). Dock var det ju flera år sedan.