Citat:
hahah, iskalla som mig? okej, aldrig dödat en person, men jag ville mest framhålla att allt låter hastigt påkommet, stressigt och jagat. hade personen varit fast besluten om att hon inte skulle hittats så hade nog aldrig benen hamnat där i huse
Och eftersom det är en person som verkat tappat fattningen så borde den personen också ha lämnat spår. b...som det ser ut just nu så verkar ett spöke varit framme och styckat . inga spår, ingen mordplats. kroppsdelar bara dyker upp lite varstans och inte ett skit i spårväg hittas.....otroligt konstigt
Och eftersom det är en person som verkat tappat fattningen så borde den personen också ha lämnat spår. b...som det ser ut just nu så verkar ett spöke varit framme och styckat . inga spår, ingen mordplats. kroppsdelar bara dyker upp lite varstans och inte ett skit i spårväg hittas.....otroligt konstigt
Jag tror inte för en sekund att detta är så kliniskt och perfekt utfört som det verkar. Just nu tycks det som om styckningen inte ägt rum i KJ:s lägenhet och då måste den egentliga brottsplatsen hittas. Jag tror det kommer att bli svårt för polisen att hitta denna plats om man inte först lyckas beslå KJ med motsägelser och lögner som i sin tur gör att man får honom själv att berätta vilka platser som gäller. Man kan nog utgå ifrån att de inte hade mer på honom än vad som sades vid häktningsförhandlingen men nu bör provresultaten ha börjat trilla in och fler fynd har gjorts i veckan. Med lite tur skall detta räcka för att kunna förlänga häktningen och sedan sakta men säkert bryta ner KJ:s försvarsmur och få honom att måla in sig själv i ett hörn tills han erkänner. Detta är inte det perfekta mordet. Inga spöken har haft del i gärningen och Kj har nu ställt inför en polikår som har stöttning av sveriges främsta mordutredare. Är han rätt GM kommer dom att nöta ner honom!