2013-05-12, 18:24
  #2089
Bannlyst
Annika har skickat hot till VB via sms och blivit polisanmäld för det enligt morsan. Varför säger inte polisen någonting om det?
Citera
2013-05-12, 18:25
  #2090
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bigbanana74
Annika har skickat hot till VB via sms och blivit polisanmäld för det enligt morsan. Varför säger inte polisen någonting om det?
Ta det lugnt. Karateknullaren med fru får säkert förklara sig hos polisen.
Citera
2013-05-12, 18:30
  #2091
Medlem
MossTrumss avatar
För nytillkomna

Faktadel

Kampsportklubbarna i Boden är familjeorienterade och framgångsrika tävlingsklubbar med en bred ungdomsverksamhet. Paret Berg är en del av denna verksamhet.

Att döma av kontaktsajten badoo finns en prostitution i Boden med unga thailändska tjejer i 20-års ålder. Källa: http://www.adoos.se/post/29276111/sn...ningavrunkning

Teoridel prostitutionsspåret

AB: s upprördhet skulle kunna förklaras av att AB vet om eller tror sig veta/hört rykte om att VB är en del av denna sexindustri, förutom att AB: s man också blev het på gröten om hon ska tro på skvaller.

Tränaren som sms: ade till VB ”inte hosta hela livet”, motsäger inte detta. Tränaren talade i gåtor och inte klartext, men VB: s mamma var med på noterna och sms: ade ”hahaha okej ” tillbaka till VB. Dvs. att hon förstod vad tränaren syftade på och skrattade åt detta.

Men i så fall kan vi lägga lite skuld på VB som blandat ihop familjens business, bland äldre män och handikappade att döma av VB:s kontakter, med privatlivet (tränaren) och det blir aldrig bra.

Nu är AB fly förbannad och det med viss rätt: VB skämmer ut hela Boden!

Edit: ”Inte hosta hela livet” betydde att tränaren brydde sig om VB. Han förstod att VB var en del av sexindustrin i Boden med omnejd men önskade att hon skulle upphöra. För övrigt har avsugningar medicinska risker med virusorsakade tumörer i mun- och halsregionen, enligt vissa läkare.
Citera
2013-05-12, 18:31
  #2092
Medlem
troubleices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigbanana74
Annika har skickat hot till VB via sms och blivit polisanmäld för det enligt morsan. Varför säger inte polisen någonting om det?

Och varför lägger inte du upp printscreen på eran chatt??
Citera
2013-05-12, 18:31
  #2093
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigbanana74
Annika har skickat hot till VB via sms och blivit polisanmäld för det enligt morsan. Varför säger inte polisen någonting om det?

Intressant. Hur vet du det?
Citera
2013-05-12, 18:34
  #2094
Avslutad
Och var framgår det att det där är en thaitjej ???

Citat:
Ursprungligen postat av MossTrums
För nytillkomna

Faktadel

Kampsportklubbarna i Boden är familjeorienterade och framgångsrika tävlingsklubbar med en bred ungdomsverksamhet. Paret Berg är en del av denna verksamhet.

Att döma av kontaktsajten badoo finns en prostitution i Boden med unga thailändska tjejer i 20-års ålder. Källa: http://www.adoos.se/post/29276111/sn...ningavrunkning

Teoridel prostitutionsspåret

AB: s upprördhet skulle kunna förklaras av att AB vet om eller tror sig veta/hört rykte om att VB är en del av denna sexindustri, förutom att AB: s man också blev het på gröten om hon ska tro på skvaller.

Tränaren som sms: ade till VB ”inte hosta hela livet”, motsäger inte detta. Tränaren talade i gåtor och inte klartext, men VB: s mamma var med på noterna och sms: ade ”hahaha okej ” tillbaka till VB. Dvs. att hon förstod vad tränaren syftade på och skrattade åt detta.

Men i så fall kan vi lägga lite skuld på VB som blandat ihop familjens business, bland äldre män och handikappade att döma av VB:s kontakter, med privatlivet (tränaren) och det blir aldrig bra.

Nu är AB fly förbannad och det med viss rätt: VB skämmer ut hela Boden!

Edit: ”Inte hosta hela livet” betydde att tränaren brydde sig om VB. Han förstod att VB var en del av sexindustrin i Boden med omnejd men önskade att hon skulle upphöra. För övrigt har avsugningar medicinska risker med virusorsakade tumörer i mun- och halsregionen, enligt vissa läkare.
Citera
2013-05-12, 18:35
  #2095
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
VB ska ha skrivit att hon var ledsen över att en lärare hade tagit bort henne från sin vän-lista på facebook. Finns ju en möjlighet att hon var lite av en stalker...

Förstår hur du tänker. Allt är möjligt men kanske inte allt är lika troligt.

Var det karateläraren som efter återkommande och uppslitande gräl med frun
tog bort VB som vän?

Att till synes utan anledning benämna en försvunnen person "kackerlacka" är något som
bör aktivera varningsklockor hos de flesta.
Citera
2013-05-12, 18:37
  #2096
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
Äh, vad är det som säger att de eventuella känslorna inte var besvarade??? Det kan väl i så fall endast An*ikas man svara på eller hur. Rabiata fruar som inte vet när de har gjort sitt kan mycket väl reagera som An*ika. En "katta" helt enkelt!!!

Han har inte uttalat sig vad jag vet men VBs Mamma sitter och PMar med skribenter
i tråden och ger oss information att dom i alla fall knul*at
det var ordet som användes vill jag minnas.

Du tycker kanske det är normalt av en Mamma att bete sig såhär mot sin dotter
men jag gör det då absolut inte. Inte heller tycker jag det hör till vanligheterna att MPS
plockar bort onödiga kommentarer av en "orolig" mamma på deras sida,men vad vet jag.
__________________
Senast redigerad av LKVN 2013-05-12 kl. 18:39.
Citera
2013-05-12, 18:40
  #2097
Medlem
Tycker det är otroligt tyst kring styvpappan!
Ngn nämnde att det fanns en historia över att inte vara så snäll med VB mamma...men ingenting säkert.
Mycket oklart kring detta fall och håller med er andra om att olämpliga kommentarer skrivits av karatefrun...dock bevisar detta ingenting att hon skulle ha med försvinnandet att göra, bara att det finns ngn form av agg mot henne.
Citera
2013-05-12, 18:44
  #2098
Medlem
wire2s avatar
Varför är Annika så negativt inställd och hatisk till henne? Någon som vet utan att spekulera? Kan inte någon fråga henne på fejjan? ...varför hon kallar henne kackerlacka och säger att hon inte skulle fälla en tår. Vore intressant att veta.
Citera
2013-05-12, 18:45
  #2099
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemlunda2000
Tycker det är otroligt tyst kring styvpappan!
Ngn nämnde att det fanns en historia över att inte vara så snäll med VB mamma...men ingenting säkert.
Mycket oklart kring detta fall och håller med er andra om att olämpliga kommentarer skrivits av karatefrun...dock bevisar detta ingenting att hon skulle ha med försvinnandet att göra, bara att det finns ngn form av agg mot henne.

Ja, och personer som bevisligen uttrycker sig nedsättande samt har agg emot den försvunne
skall granskas med lupp!
Citera
2013-05-12, 18:50
  #2100
Medlem
Mujaheeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ophiaghushannah
Att till synes utan anledning benämna en försvunnen person "kackerlacka" är något som
bör aktivera varningsklockor hos de flesta.

Jao, något konstigt är det ju, om inte annat på empatiförmågan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in