2013-05-03, 02:08
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Vanish

Peter - vad fan säger karl?

Kommer hem efter en dags träning, jag från jobbet, ungar från träning mnmbhjgfgh

Citat:
Ursprungligen postat av m00nst0ne
Vanish-reklamen

Vad jobbigt det måste vara att vara Peter och inte kunna formulera vanliga meningar. Fan vad han får kämpa för att ens klara det.

-När jag, och barnen kommit hem efter en dags träning, alltså, jag, som vart på arbete, och, som, barnen som vart till träning. Då lägger vi in kläderna i maskinen, och, doserar. Med Vanish! Och, det, som, tar bort alltså, alla fläckar som är på mina arbetskläder.

-Jag rekommenderar Vanish till alla, som i, alltså, och har, alla som är aktiva och har barn i familjen. Det är en suverän produkt!

Hahaha! Jag har faktiskt höjt ett par gånger och verkligen försökt höra vad han säger. Inte så lätt kan jag lova.

Tror dock dom har kortat ner den en aning för jag vill minnas att han sa något om att det luktar svett och sånt.
Senast redigerad av Bassplay 2013-05-03 kl. 02:11.
Citera
2013-05-03, 11:02
Medlem
Psychopatricks avatar
Inte nog med att "Surfa Com Hem style" är skitdålig, dom är ju för i helvete tondöva också.
Citera
2013-05-06, 09:02
Medlem
skrudiss avatar
Hjärt- och lungfonden har ju ett fint budskap, men reklamen är så lååång. Dessutom är det samma plink reklamen igenom, och det blir så tydligt med de avslutande pensipnärerna att de inte spelar på riktigt. Även drygt när speakern flera gånger upprepar mantrat att skriva in fonden i sitt testamente.
Citera
2013-05-06, 09:17
Medlem
oloas avatar
zalando reklamen kan suga min röv, har den nått så fruktansvärt!
Citera
2013-05-06, 21:23
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Såg precis Coops senaste. Hela affären skriker "Grilla" upprepade gånger i kön. Påminner starkt om Mumien när hela staden har fått sina hjärnor utsugna och allt de säger är "Imhotep".

Dessutom så påminner mig den om hur mycket jag HATAR folk som skall grilla i tid och otid så fort det blir EN grad varmare i luften. "Nu åker grillen fram " och bilder på söndergrillade laxfjärilar, fläskkarré med färdig marinad från Willys och grillspett med Mamma Scans köttbullar och skinnfria hotdogsslantar. Fan, vad arg jag blir!
Citera
2013-05-09, 15:41
Medlem
HumpingDogs avatar
Reklamsnutten för GoogleChromBook som dyker upp när man skall kolla nån nyhetsfilm på Svd. Skiten hackar sig fram i 25 sekunder sista fem flyter det på. Den är så irriterande att jag inte ens går in på SvD för närvarande.
Citera
2013-05-09, 19:50
Medlem
cosmic_dancers avatar
Comviq, fy fan. Den senaste med dejten är vidrig. Kan inte ens förklara med ord hur vidrig jag tycker den är.

Tallinksiilja reklamen. Vilka vuxna människor är så jävla uppspelta över att åka på en kryssning. De kan inte sova, de tjoar och pekar på båten för att det är så jävla spännande att det snart ska åkas fyllkryssning. Visst jag planerar en kryssning med några vänner, men inte fan är någon av oss så jävla uppspelta.
Citera
2013-05-15, 19:07
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
I pauserna i hockey-VM så är det nån slags, presenteras av Bauhaus. Tjejen i svensk landslagströja och som står och hamrar tittar på gubben som om hon vill ha kuk. Eller rättare sagt, gubben har gett henne kuk sen hon var liten och hon tror att det är så det ska vara...Den där kåta, beundrande blicken från henne är fan skrämmande
Citera
2013-05-16, 15:22
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatrick
Inte nog med att "Surfa Com Hem style" är skitdålig, dom är ju för i helvete tondöva också.

Håller med, fan va jag hatar dem där hororna!
Citera
2013-05-16, 16:21
Medlem
Elementarts avatar
Det går någon ny reklamfilm för betting/sport som är ganska irriterande. Olika killar som sitter på krogen/arenor och ber om ursäkt i förväg innan någon annan råkar 'illa' ut.
Citera
2013-05-16, 19:45
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
I pauserna i hockey-VM så är det nån slags, presenteras av Bauhaus. Tjejen i svensk landslagströja och som står och hamrar tittar på gubben som om hon vill ha kuk. Eller rättare sagt, gubben har gett henne kuk sen hon var liten och hon tror att det är så det ska vara...Den där kåta, beundrande blicken från henne är fan skrämmande

Vilket önsketänkande.

Den där jävla dubbade reklamen med grenklippare. "Får jag prova?" "Du får!" Dubbat känns så jävla tattigt, plus att gubben påminner om Claes Månsson.
Citera
2013-05-17, 02:42
Medlem
JerryCottons avatar
Nu när Siba-gubben håller tyst, ja då har Elgiganten börjat gapa i sin reklam!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in