2011-10-06, 00:44
Medlem
Gamblors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lammern
Ah, ja alla stör vi oss på olika saker

Verkligen, och tur är väl det. Skulle vara jävligt trist om alla var överens jämt.
Citera
2011-10-06, 14:56
Medlem
Nu har jag inte läst igenom tråden men är det någon som vet vilken det är jag menar?
Det sitter 4 gubbar i en bil och svarar i sina telefoner och sen är det nån gubbe som säger "går din son på dagis" den stör jag mig på som fan
Sorry för dålig förklaring :P
Citera
2011-10-06, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bout
Nu har jag inte läst igenom tråden men är det någon som vet vilken det är jag menar?
Det sitter 4 gubbar i en bil och svarar i sina telefoner och sen är det nån gubbe som säger "går din son på dagis" den stör jag mig på som fan
Sorry för dålig förklaring :P

Jo, den var uppe för två sidor sen. Fler har stört sig på den.

Den gubben är för övrigt samme man som i en annan reklam påpekar att klockan nu är efter midnatt, och att dom därför inte längre behöver fira killens födelsedag.
Den när myndigheter sitter runt ett bord för att fira nån som fyller år.
Minns ej vad det är reklam för.
Citera
2011-10-06, 20:25
Medlem
ArtFevers avatar
"Peeeeeeeter, jå behöver hämte på daaaaaaagis"

...
Citera
2011-10-07, 00:03
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArtFever
"Peeeeeeeter, jå behöver hämte på daaaaaaagis"

...
Dååååååågis. Vidrig dialekt, vidrig reklam.
Citera
2011-10-07, 00:11
Medlem
gugglianos avatar
"nice, för dig som tänker på the price"
Citera
2011-10-09, 15:54
Medlem
Breaking News är ju slut för säsongen nu, men mobilföretaget (the phone house?) som presenterade programmet efter varje reklampaus drev mig till vansinne. Den mest irriterande rösten som någonsin existerat och tycks vara med i alla reklamer mumlade något och trots att jag försökte i flera veckor lyckades jag aldrig lista ut vad i helvete han ville ha sagt.

Det var inte den här reklamen utan en annan, man såg bara en mobil och hörde någon pojkvasker mumla "hfihie filip å fredrik..". Kan någon vänlig själ försöka minnas vad som sades i denna hemska reklam och ge mig lite sinnesro?
Citera
2011-10-09, 17:12
Medlem
Tyrranics avatar
Halebop slår allt i reklamens bittra värld med hästlängder. Sämre reklamklipp finnes ej.
Citera
2011-10-09, 17:13
Medlem
Alla klämkäcka svennebanan-reklamer. Usch.
Citera
2011-10-09, 17:23
Medlem
Den hät har säkert tagits upp innan: Judit och Judit kärringarna.
Så fort man ser dem överviktiga 60 plussarna vill man ju bara ta ett rosigt rakblad och dra i ansiktet samtidigt som sticker en kniv i magen på dem.
Citera
2011-10-09, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av markuz85
Haha, skrattar som fan åt den reklamen varje gång just på grund av tjutnegern
De andra får uttala sig om vad de tycker om rakhyveln och han får bara utstöta nåt sorts parningsvrål

Hahahah fyfan så underbart!
Citera
2011-10-11, 20:15
Medlem
puttens avatar
Ännu ett störningsobjekt... Den där grymt jobbiga tjejrösten i Nintendo 3DS-reklamen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in