2013-04-26, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gamblor
Coop-reklamen med puckot som spenderat en helg i USA gillar jag inte!

HAHAHA jag tycker den är så jävla rolig! Typiskt wannabe överklass trams!
Citera
2013-04-26, 10:21
Medlem
På tv är det helt klart halebop!!! Vem fan har hittat på deras skit!!??

Men radio har mobilio! "Mobilio, mobilio alla vill ju spara en slant.." Jag kastar min på avstängningsknappen!!!! Den borde förbjudas! Eller skickas ner till nått menaland där dom kan använda den som tortyr redskap! Blir irriterad bara av att skriva om den!!!!!!
Citera
2013-04-26, 18:49
Medlem
m00nst0nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gamblor
Nej då, jag fattar den. Jag tycker bara hon är jobbig.

Mm.. Men det är ju liksom meningen med reklamen också?
Citera
2013-04-26, 23:12
Medlem
Bauhaus
Så löjlig och jag hatar låtfan.
"When it has to be good,you're the one I rely on,everytime"
Senast redigerad av naescafe 2013-04-26 kl. 23:15.
Citera
2013-04-26, 23:34
Medlem
pontus.cs avatar
Nä, längst ner på listan ligger SIBAS urtråkiga reklam, med "Superlåga priser" som egentligen är svindyra. Eller när han sitter på sin pall och försöker övertala kunderna att handla på SIBA, och lägger in lite "humor" genom att han inte får av sig en musikon från handen. Så tråkig att jag bara vill slå sönder TV:n då.

Coops misslyckade försök med att få in komedi i samband med reklam och tro att deras reklam är roligare än ICAs. Nä, jag blir riktigt arg när företagen försöker lägga i något komiskt i reklamen, men är så tråkigt att det bara är en plåga både för öronen och ögonen. Ush, lägg ner.
Citera
2013-04-27, 20:37
Medlem
pigginattens avatar
Den sämsta reklamen just nu är den för byggmax, en unge med gröt i halsen tittar fram bakom en liten bil och säger något helt obegripligt...
Vad säger ungen egentligen? Någon dansk som kan översätta??
Citera
2013-04-28, 00:28
Medlem
ST1 Reklamen!! Speciellt de som föreställer nya ST1 i Säffle och Täby!!!!!
Jag slår av ljudet direkt, och om jag inte kommer hinna ett flertal gånger skrikit för att slippa höra eländet... Jag hatar alla varianter på reklamen men dessa två är värst:
Täby (titta bara på hur han rör sig, det får mig att vilja dö direkt):
http://www.youtube.com/watch?v=OOiELBT05Tk
Säffle(här är det framförallt dialekt och uttal som får mig att önska denna persons död):
http://www.youtube.com/watch?v=Kdf9V9QeUQM
Citera
2013-04-28, 02:03
Medlem
m00nst0nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenskit
ST1 Reklamen!! Speciellt de som föreställer nya ST1 i Säffle och Täby!!!!!
Jag slår av ljudet direkt, och om jag inte kommer hinna ett flertal gånger skrikit för att slippa höra eländet... Jag hatar alla varianter på reklamen men dessa två är värst:
Täby (titta bara på hur han rör sig, det får mig att vilja dö direkt):
http://www.youtube.com/watch?v=OOiELBT05Tk
Säffle(här är det framförallt dialekt och uttal som får mig att önska denna persons död):
http://www.youtube.com/watch?v=Kdf9V9QeUQM

Täby är irriterande, ja. Men "Ess te ÄTT... i Västra Frölunda" då?? Fy fan. Den håller jag som värst.

I Säffle undrar jag hur invånarna kan leva vidare generation efter generation. Jag kan inte föreställa mig någon som skulle kunna tänka sig idka samlag med en person med sådant sätt att tala.
Citera
2013-04-28, 12:08
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missdestiel
Zalandoreklamen..

"INTERNET FUNKAR INTE!!! JAG SKULLE JU BESTÄLLA PÅ ZALANDO!!"
Jävla kvinnor! Desutom är det så jävla irriterande när dom där kvinnorna springer och skriker ZALANDOOO! Sen är det dubbat skit!
Citera
2013-04-28, 12:26
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigOrangeBunny
Haha, sånt får man ju inte skriva!

Vilken Schweppes reklam? Den med Uma Thurman? Vilken yoghurt gubbe menar du? Den är kanske så dålig att jag redan raderat den från näthinnan hehe

Ja, bara jag som tänker "white trash" när jag ser de där typerna dansa runt på fyllan? OK, jag tänkte själv ta en tripp med Eckerölinjen framåt sommaren så jag är väl lite WT jag med

När jag ser den där Synoptik reklamen och folket som sjunger "Bättre och bättre dag för dag" småsjunger jag "Vi är en sekt, vi är en sekt", kan bara föreställa mig hur Ulf Ekman försöker elda på de Det är fan Livets Ord känsla

HAHAHAH! Tack som fan för att du fick mig att skratta!
Citera
2013-04-29, 12:04
Medlem
skrudiss avatar
Avskyr Comhems "hippa" reklam som ska referera till något aktuellt. Blir dock pinsamt när man först nu ska göra en version i stil med Gangnam Style. Kommer Harlem Shake om ett halvår med?

Eller äckliga VitaePro med sin dödsdramatiska musik och fula dubbning. Garvade dock åt att en bonde med något urfinskt namn blev dubbad av en skåning.

Stör mig även på Arne Hegerfors upplysning kring hjärt- och kärlsjukdomar. Sjukt att han ger pengar till fonden när han fan själv drabbats? Nej, inte direkt. Dessutom är han sämst i alla reklamer då han pratar med en skum satsmelodi; "rena rama... rocket-science". Nej, Arnes medverkan i reklamfilmer har flippat sen han gick i pension. Han verkar ha drömt om att vara med i TV länge, av allt han ställer upp i att döma.
Citera
2013-05-03, 00:14
Medlem
Seriöst, den där jäkla stockholmsbögen som snackar om Platt-tv:n "Hur sitter den på reglarna då" blabla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in