2013-04-23, 12:28
Medlem
SwirlyShirleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonkuk
När man utvecklat sån tolerans att man måste riskera hjärtattack för att uppnå eufori

Haha. Detta är i särklass det pundigaste i tråden!
Citera
2013-04-23, 17:39
Medlem
Kola på skolans toaletter + busskort och schema som verktyg
Citera
2013-04-25, 21:41
Medlem
Sjalvastefans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badpsyche
Kola på skolans toaletter + busskort och schema som verktyg
"+"poäng för kreativa lösningar för att få möjligheter till att knarka!
"-"poäng för att gå i skolan, utbildning är inte direkt pundigt. Fast om man är där påtänd så kan man väl godkänna det som ett pundigt beteende ändå.
Betyg: en 3 meters lösning av en pump på 5 ml ( 3/5).
Citera
2013-04-25, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjalvastefan
"+"poäng för kreativa lösningar för att få möjligheter till att knarka!
"-"poäng för att gå i skolan, utbildning är inte direkt pundigt. Fast om man är där påtänd så kan man väl godkänna det som ett pundigt beteende ändå.
Betyg: en 3 meters lösning av en pump på 5 ml ( 3/5).
Jag gick hem när jag hade rökt joint en gång utan att mina föräldrar märkte
Ok, låt mig tänka..... Gjorde freebase-sked av festhostarens matfolie när han hade tagit ur maten från sin förpackning och körde lite Freebasetram på toan tidigare blandat i sig alkohol oralt, concerta nasalt medans vi rökt hemmagjortspice vi blev lurade på i en cosmosbong gjort av euroshopper petflaska, smak apelsin, 2kr pant.
Citera
2013-04-25, 22:27
Medlem
Sjalvastefans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badpsyche
Jag gick hem när jag hade rökt joint en gång utan att mina föräldrar märkte
Ok, låt mig tänka..... Gjorde freebase-sked av festhostarens matfolie när han hade tagit ur maten från sin förpackning och körde lite Freebasetram på toan tidigare blandat i sig alkohol oralt, concerta nasalt medans vi rökt hemmagjortspice vi blev lurade på i en cosmosbong gjort av euroshopper petflaska, smak apelsin, 2kr pant.
Låter som en trevlig helkväll.
Själv har jag:
Gjort en rökmix bäng, endast klädd i ett par kalsonger,
letat fimpar på marken för att ha något att mecka i,
rivit upp tjackpåsar och skurit upp sugrör som jag har snortat med för att sedan slickat upp resterna,
tiggt pengar till rullpapper,
missat otroligt mycket tid i skolan pågrund av punderier.
Kommer inte på fler men jag är annars en städad och opundig pundare, fast som älskar att knarka och tackar aldrig nej till droger. Gillar främst att blanda, helst sjuka kombos, vill gärna att folk avråder mig innan, då vet jag att blandningen duger.
Citera
2013-04-25, 23:04
Medlem
Sprang från pendeln i usain-bolt fart, ser att de är 8a min kvar tills bussen går, springer in på ica, krossar 2 st 40mg ritalinare, i min pillergrinder, stirrar hela tiden på klockan, drar upp byxorna, ner me strumpan stassar så inothelvete för o få fram venen, Slår i mig den, klär på mig snabbare än snabbast vill jag lova, SPRINGER IGENOM HELA kvantum, baxxar en coca cola och en påse ris?.. uncle bens boil-in-bag.
Citera
2013-04-25, 23:38
Medlem
FattyMcGoos avatar
Efter lite för mkt 5mapb.

Skulle gå ner till hemköp av någon jävla dum anledning. Allt gick fint vad jag kan minnas men på vägen hem svartnar det för mig, jag minns ingenting. Vaknar ståendes upp i hissen av att jag skriker högt för mig själv.
Vet inte varför eller hur länge jag stått där.
Några vettskrämda ?grannar? står utanför hissen men jag hinner precis åka upp innan dem öppnar hissdörren. Fort hem till säkerheten och varit nykter sen dess faktiskt.
Citera
2013-04-26, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FattyMcGoo
Efter lite för mkt 5mapb.

Skulle gå ner till hemköp av någon jävla dum anledning. Allt gick fint vad jag kan minnas men på vägen hem svartnar det för mig, jag minns ingenting. Vaknar ståendes upp i hissen av att jag skriker högt för mig själv.
Vet inte varför eller hur länge jag stått där.
Några vettskrämda ?grannar? står utanför hissen men jag hinner precis åka upp innan dem öppnar hissdörren. Fort hem till säkerheten och varit nykter sen dess faktiskt.
hahaah
Citera
2013-04-26, 02:31
Medlem
Sprang från pendeln i usain-bolt fart, ser att de är 8a min kvar tills bussen går, springer in på ica, krossar 4 st 40mg ritalinare, i min pillergrinder, stirrar hela tiden på klockan(Är redan vid detta tillfälle toktjackad samt benzad så de heter duga), drar upp byxorna, ner me strumpan stassar så inothelvete för o få fram venen, Slår i mig den, klär på mig snabbare än snabbast vill jag lova, SPRINGER IGENOM HELA kvantum, baxxar en coca cola och en påse ris?.. uncle bens boil-in-bag.

När jag kommer ut blir jag bara lack, ger bort påsen till en som nyligen handlat och skulle med samma buss, och gick till deras blomstånd och snodde vackra blommor istället
Citera
2013-04-26, 08:39
Medlem
Sjalvastefans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ponydreams
Sprang från pendeln i usain-bolt fart, ser att de är 8a min kvar tills bussen går, springer in på ica, krossar 4 st 40mg ritalinare, i min pillergrinder, stirrar hela tiden på klockan(Är redan vid detta tillfälle toktjackad samt benzad så de heter duga), drar upp byxorna, ner me strumpan stassar så inothelvete för o få fram venen, Slår i mig den, klär på mig snabbare än snabbast vill jag lova, SPRINGER IGENOM HELA kvantum, baxxar en coca cola och en påse ris?.. uncle bens boil-in-bag.

När jag kommer ut blir jag bara lack, ger bort påsen till en som nyligen handlat och skulle med samma buss, och gick till deras blomstånd och snodde vackra blommor istället
Kanske lukten av blommorna påminde dig av en välbekant doft? Låter som en skön "catch the day" dag!
När man har fullt upp varje sekund och inte hinner avsluta något, men får ändå mycket bra eller roliga saker gjort!
Citera
2013-04-26, 12:31
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nakamuto
'' Förövrigt grabbar vad äre för nåt jag har tagit ?''
Haha, har också varit med om det där. Var för X antal år sedan då det mesta snortades eller sköljdes ner med lite dricka då vi hade hällt ketamin i några glas och sista killen går fram och säger "NICE! *sveper glaset* Såå... Vad var det här för någonting?" varpå alla börjar garva åt det hela.
Citera
2013-04-30, 18:14
Medlem
timetoendits avatar
Efter att ha beslutat att lägga ner efter att ha insett mig alldeles för frälst i amfetamin och efter en nyligen livförändrande upplevelse så får jag dela med mig om ett minne som får mig att bli smått äcklad av mig själv.

Sitter hemma i lägenheten utan tjack och det är en sådan där dag då inget skulle passa bättre, inget planerat, man kan sitta uppe hela natten utan att behöva oroa sig om morgondagen osv. Hur ska jag få tjack i min kropp utan något hemma?

Jo - springa runt i lägenheten och leta upp alla använda kanyler man kan hitta som har lite svar kvar i sig och suga upp lite hett vatten. Skaka dem frenetiskt och spruta ner i en kopp och blanda runt den grå-svart-röda massan så fort man bara kan innan vattnet kyls ner och blodet stelnar. Snabbt upp med allt i en 5ml pump och pressa in i röven (AJ).

Inte så glamoröst, men gjorde jobbet, det gjorde det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in