2013-03-23, 16:56
Medlem
Raverlilys avatar
Jag har ett önskemål om mod till Fallout New Vegas. Jag tycker att det tar otroligt lång tid att döda fiender, och det tar ganska lång tid för dem att döda mig också. Jag undrar om det finns en "realism" mod som gör att jag skadar mer, men också tar mer skada - vilket resulterar i att det blir en mer realistisk fps känsla. Hoppas ni förstår vad jag menar!
Citera
2013-03-23, 19:14
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raverlily
Jag har ett önskemål om mod till Fallout New Vegas. Jag tycker att det tar otroligt lång tid att döda fiender, och det tar ganska lång tid för dem att döda mig också. Jag undrar om det finns en "realism" mod som gör att jag skadar mer, men också tar mer skada - vilket resulterar i att det blir en mer realistisk fps känsla. Hoppas ni förstår vad jag menar!

Finns. Kolla Nexus Mods.
Citera
2013-03-23, 19:59
Medlem
Raverlilys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Finns. Kolla Nexus Mods.

Ja jo, tack, men vad heter modden? Det finns liksom flera tusen mods att leta igenom
Citera
2013-03-25, 19:07
Medlem
MikeyMontanas avatar
Citat:
Ja jo, tack, men vad heter modden? Det finns liksom flera tusen mods att leta igenom

Project Nevada, kan du ställa in lite allt möjligt.
Citera
2013-03-26, 01:53
Medlem
Tshabalala.s avatar
vilka är måste mods när man ska köra new vegas ?

BTW: finns det en mod som skyUI?
Citera
2013-03-28, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeMigBananer
Måste bumpa mig själv.
Behöver verkligen hjälp
Du kan klara av questet genom att skriva CompleteQuest xxxx (kolla questID på falloutwiki) skriver du in det så har du klarat den, sen kan du gå vidare till nästa steg.
Jag är inte 100 på detta utan jag har använt mig utav consolen när jag fastnat på andra quests..
Citera
2013-04-06, 07:04
Medlem
Citat:
Jag har en liknande mod där man dör av ett skott i huvudet. Detsamma gäller dina fiender. Gör striderna så sjukt mycket intressantare. Den heter Realistic headshots.
Citera
2013-04-24, 04:01
Medlem
Hirvis avatar
Deathclaws är så vidrigt svåra.
Hade hittat Raul's shack och var en bit därifrån när 2 stycken började jaga mig, en tredje kom.
Fick panik, sprang, sprang, hoppade, sprang. Sprang mer.
Kom in i skjulet, säkerhet. Glädje.
Jag körde rest 12 timmar. Jag njöt av tystnaden.
Gick ut för att njuta av en ny dag som gryr och så är dom jävla ASEN kvar, och följer med mig in också.
Så jag är tvungen att springa, och springa.
Alla stimpaks rykte.

Men ja.. jag hittade iaf New vegas ungefär.
Citera
2013-04-25, 01:00
Medlem
Zizierzrogbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Hade hittat Raul's shack och var en bit därifrån när 2 stycken började jaga mig, en tredje kom.
Gick ut för att njuta av en ny dag som gryr och så är dom jävla ASEN kvar, och följer med mig in också.
Alla stimpaks rykte.

Haha, själv hatar jag Cazadores, jag hade lirat i väldigt många timmar utan spara när jag råkade springa på några av dessa as, jag tror att jag sprang i ungefär en halvtimme "riktig tid" med dessa kräk hak i häl innan jag till slut lyckades komma in i en NCR-bas som hjälpte mig ta död på dem.
Citera
2013-04-25, 01:07
Medlem
donaukinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Alla stimpaks rykte.

Var glad att dom inte följer med in i huset!!
Citera
2013-04-25, 17:34
Medlem
Hyddan92s avatar
Jag undrar några sker om expansionerna som finns till Fallout New Vegas, jag har allihop.

Jag har utnyttjat buggen som gör att man kan ha alla humanoida följeslagare samtidigt och undrar om man förlorar de på något sätt när man åker till de nya områdena? Jag har redan vart i the Big MT och fick behålla de där, men hur är det när man kör de andra?

Skulle uppskatta om någon kan svara på det här.
Citera
2013-04-29, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyddan92
Jag undrar några sker om expansionerna som finns till Fallout New Vegas, jag har allihop.

Jag har utnyttjat buggen som gör att man kan ha alla humanoida följeslagare samtidigt och undrar om man förlorar de på något sätt när man åker till de nya områdena? Jag har redan vart i the Big MT och fick behålla de där, men hur är det när man kör de andra?

Skulle uppskatta om någon kan svara på det här.

Fick du ha följeslagare i Big MT?
Mina fick inte följa med dit.

Har en störande bugg. Spelet kraschar ofta när jag fast travlar.
Var tvungen att kryssa ur "Auto save on travel".
Nu måste jag komma ihåg att quicksavea varje gång jag travlar eller byter område.
Jag har Steam versionen med alla expansioner. Har inga extra moddar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in