2011-07-03, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lieutenant
Tips på hur man får död på dessa jävla nightkins som kan charga en från 100 jävla meter och slår halva mitt hp på en attack ?
"Crippla" deras ben borde fungera.
Citera
2011-07-03, 00:36
Medlem
Lieutenants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nerevarine
"Crippla" deras ben borde fungera.

Jag försökte "crippla" deras ben samt skjuta deras vapen ur händerna på dom. Jag försökte också smyga igenom men då jag inte visste vägen så stötte jag på massa nightkins hela tiden.

Nu klarade jag precis det genom att döda 2 stycken som såg mig och sedan smyga ända ner till the jailer. Använde en stealth boy och nåt cat piller för att få in en sneak attack på the jailer med ett sånt vapen nightkins har, dödade honom på ett slag tack vare sneak attack.

Skönt att det är över då jag säkert dog 10 gånger

Edit: Om jag slänger saker på marken eller inte lootar mitt senaste offer ligger det kvar där "för alltid"?
Citera
2011-07-03, 04:07
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lieutenant
Om jag slänger saker på marken eller inte lootar mitt senaste offer ligger det kvar där "för alltid"?
Ja, för alltid. det är bra att veta ifall du blir overcumbered och inte har companion eller nått med dig, att dumpa sakerna på ett ställe och komma tillbaka för att hämta det senare. Se till att det är en enkelt ställe du till 100% hittar igen, jag lyckades slarva bort en Anti-Material Rifle en gång, då jag dumpade den. Slutade med att jag letade i säkert en halvtimme efter den. Men dom finns vilket fall kvar.
Citera
2011-07-04, 13:31
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFingal
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_Bible_8#...and_the_horse_you_rode_in_on.
Trist.

Men det förklarar inte de där märkliga sporrarna på rangeruniformen. Den är typ dubbelt för lång för att passa till ens avancerad dressyr, så de är väl där om en ranger vill perforera sina egna skinkor.
Citera
2011-07-04, 21:37
Medlem
Svedjebondes avatar
Fan, Steams 1dags-reor börjar göra hål i min plånbok, för att inte tala om min almanacka.
Härom dan Witcher2 för en billig penning, idag NewVegas för 15 euro...
Citera
2011-07-05, 23:38
Medlem
Kyotos avatar
Hur modar man spelet?
Citera
2011-07-06, 01:18
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svedjebonde
Fan, Steams 1dags-reor börjar göra hål i min plånbok, för att inte tala om min almanacka.
Härom dan Witcher2 för en billig penning, idag NewVegas för 15 euro...
Måste tacka dig, jag hade aldrig sett det om inte du sa det, sparade mig massa pengar!

Någon som vet om dom redan har haft ett liknande erbjudande om Fallout 3? Om inte ska jag hålla tummarna för att det kommer de närmsta dagarna.
Citera
2011-07-06, 01:33
Medlem
Prawnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyoto
Hur modar man spelet?

Det står i readme'n

Lite snabbt förklarat så lägger du in de filer du laddat ner i Data mappen som ligger i installationsmappen.
Sedan så klickar du i att du vill använda det nya innehållet i launchern.

Om du använder flera stora mods så kan du behöva ändra den ordning som spelet laddar filerna.
Då kan man använda "Fallout Mod Manager".
Citera
2011-07-06, 21:56
Medlem
Prawnis avatar
Ny patch har kommit till New Vegas med en jäkla massa fixar

Changeloggen var för lång för att postas (11300 tecken ) men gå in på den här länken för att ta er en titt.
Citera
2011-07-07, 00:27
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prawni
Ny patch har kommit till New Vegas med en jäkla massa fixar

Changeloggen var för lång för att postas (11300 tecken ) men gå in på den här länken för att ta er en titt.
Den kommer väl först på Fredag?

EDIT: Vet inte vart jag fick det ifrån, tyckte mig läst det. Vilket fall, mitt Steam laddade precis ner uppdateringen, så det var visst nu!
Senast redigerad av HappyHour 2011-07-07 kl. 00:35.
Citera
2011-07-07, 01:04
Medlem
Benkkes avatar
upptäckte något fult för någon dag sedan, smyg upp brevid en wild brahmin och tryck på E
Citera
2011-07-07, 02:56
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benkke
upptäckte något fult för någon dag sedan, smyg upp brevid en wild brahmin och tryck på E
Jaha vad gör E-knappen då? skjuter? hoppar? springer? sugerav?....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in