Fydjävlar va glad jag är att jag har 3st robotar + ED-E som livvakter, helvete vad spö jag hade fått annars

Ligger i soffan och har nästan somnat, springer runt i en mörk grotta och letar efter roliga saker, när jag springer runt ett hörne hör jag ett avgrundsvrål och 5meter framför mig står 30st ghouls, jag ser dom vända på huvudet och titta på mig, vänder på kroppen och börjar springa emot mig och veva med armarna för att klösa av strupen på mig

backar snabbt 10meter och börjar skjuta så det står härliga till.
När den sista ghoulen faller står jag ensam kvar, alla robotarna hade slagits ut och jag har 1 hp kvar
IWS (Increased Wasteland Spawns) kan va lurig ibland att använda, ihop med warzones kan de bli riktigt intressant
Citat:
Ursprungligen postat av
nilltre
Bara jag som tycker att legionärer man träffar på som låglevel är nästan omöjliga att döda? Vapnen biter inte på dom, dom är flera och tar grym skada på en. Minns dock att dom blir löjligt lätta lategame, om jag minns rätt?
Tycker dom flesta fienderna är såna när man kör spelet original, skitsvårt i början och i slutet så enkelt att det inte är kul..