2013-02-08, 00:14
Citat:
Ursprungligen postat av hollywood-undead
Happ då hamna man på BAS för 4e gången på 3 månader..
Nu räcker det.
Tänker gå ner o ta antabus imorgon på BC.
Vad kan man roa sig med på helgerna nu då?
Nu räcker det.
Tänker gå ner o ta antabus imorgon på BC.
Vad kan man roa sig med på helgerna nu då?
Been there osv. Själv så fick jag en orosanmälan på mig. Lyst! Detta var i månadskiftet okt/nov.
Ringde själv in o snuten kom o hämtade mig. Fyfan, det är inget vidare på BAS asså. Soc givetvis inkopplat då jag har en liten tjej på 2 år. Dock så startades ingen utredning då man har blivit en hal jävlel med alla bortförklaringar och lögner man lärt sig genom åren. Har varit blandmissbrukare sen tidig tonår.
Den 10 dec 2012 var det nåt som hände inom mig. Haschet var inte lika gott, ölen smörjde inte längre strupen. Kokset toppade aldrig. Jag sov fan inte på pillren.
Hade jag blivit frälst? Nja, med det var som mitt innersta sa till mig att det är fan dags att ge det andra livet en chans. Hade många tankar om hur mitt liv hade varit om jag inte hade snott sprit av polarns farsa 92, rökt den där bongen 93, snortat den där linan 94 osv osv.
Sökte själv in till beroendecentrum för hjälp den 15 dec. Ville komma iväg på behandling, har en grym arbetsgivare som gick med på att betala hälften av allt men fick blankt nej av kommun. Det finns ju öppenvård

Iaf så började jag på antabus den 19 december och har varit nykter sen dess. Rökat är det jag har svårast med. Fuskade den första veckan med att röka spice. Mina pissprov såg bra ut och jag var sjukt nöjd att för första gången på 17-18 år ha en kropp som nästan är helt ren från droger.
Fick ett återfall på rökat för 2 v sen sedan jag hade en liten dipp psykiskt. Brände i mig nästan 10 g själv på knappt 3 dagar.
Men efter ett snack med min sköna morsa så ska jag fan se till att klara det här. Alkoholen saknar jag inte ens. Tror fan att jag aldrig mer ska dricka skiten.
Men rökat, det finns i mitt huvud hela tiden. Hur har ni gjort som klarat o lägga ner?
Käkar nåt för abstinens med det funkar inte ett dugg för mig.
Funderar på att försöka komma in på det där Haschprogrammet eller vad det det heter.
Är det nån här som har erfarenhet av det?
Tacksam för svar!