Citat:
Ursprungligen postat av
KringEx
Medans jag stångas med sjukvården (läs mitt tidigare inlägg så förstår ni bättre) så ska jag lägga en order på 25 gram Phenibut och ta 400 mg X 3 (doseringsskopa medföljer) och se hur det känns.
Min nyktra exflickvän ska hålla koll och sköta mina doseringar så att jag inte fuskar!
Tyvärr så har ju Phenibut en betydligt högre risk för missbruk än Baklofen som jag egentligen vill ha av sjukvården.
Phenibut skrivs ut i Ryssland och Lettland så det finns inte jättemycket information rent medicinskt men jag lyckades hitta en bipacksedeln som jag översatte till svenska och doser som ges är max 750 mg per tillfälle.
Jag har ju testat Phenibut tidigare men då i missbrukssyfte och tack och lov så tyckte jag att den var tråkig. För att uppskatta Phenibut så ville jag blanda med uppåtdroger typ Amfetamin eller Ritalin.
Så 400 mg X 3 tror jag blir bra 🙂 Ska lägga en order den 27e
Är mer mediciner lösningen på ditt problem då? Har du testat träning, minska stress, hälsosam kost och optimering av sömnen? Finns 100 tals livsstilsförändringar man kan göra. Körde själv Antabus i några omgångar. Under resans gång har jag även försökt lära mig mycket om hälsa och gjort en massa förändringar med målet att hålla mig nykter.
Edit: Vet att när man är inne i drickandet så är det svårt att göra en helomvändning och det tar tid, i mitt fall många år. Men en ny förändring varje månad som man jobbar på, och som man vet kommer att gynna en i längden.