Citat:
Ursprungligen postat av
RonnyKålman
jag har alltid undrat hur ni som tar H och skriver här ser ut

jag menar, är ni gamla och sletna med ruttna tänder och trasiga kläder står och hänger på nån parkbänk eller systemet... eller är ni unga välkammade normala till utseendet men lite halv-hipster aktiga eller nåt?
flera tjejer här som skriver i tråden om deras missbruk och som verkar rätt unga, hur kom ni till den punkten till att börja ta det stora och farliga steget till att använda heroin? nåt hemskt måste ha hänt er under uppväxten kanske?
för om jag reflekterar lite över mig själv, som aldrig ens vart nära att prova H för jag vet att det inte för med sig nåt gott i slutändan.. jag tycker att det skulle krävas extremt mycket mer problem i mitt liv för att jag skulle falla dit. Jag kan säga såhär, har tagit nästan alla droger som går att ta under mina år, allt från cb till koks, affe, bezo och opiater... men aldrig i hela livet skulle jag ta det steget och testa H.
jag kan också påpeka att mitt liv inte vart dans på rosor, har upplevt en hel del fucked up saker sen jag var liten och jag har praktiskt taget suttit i samma soffa som jonkare många gånger utan att ens en enda gång vilja prova.
så säg mig, vad har fått er att ta det farliga klivet mot heroin??
Nu använder jag inte heroin/opiater regelbundet men jag har fast jobb, stabil tillvaro och reser mycket. Jag får ofta höra att jag ser fräsch och yngre ut än vad jag är. Känner tjejer med modellutseende och sillisar, samt kostymnissar med kontorsjobb som är/varit torsk på skiten t.ex. så jag skulle kunna säga att vem som helst skulle kunna ha försmak för horse, men oftast är det väl inte den första drogen man prövar... Jag håller mig dock till att röka/snorta även om jag provat nålar. Jag tror på Lemmy som säger att alla han kände som började skjuta har dött. Nån gång ibland är det dock skönt att missa nån utekväll och parkera sig i soffan med ett par negerbollar men jag kör bara en dag max med ett längre uppehåll. Har fått en veckolång AT förr och det passar inte riktigt in i mitt liv. Jag rekommenderar ingen att prova!