2015-07-21, 16:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Om det kommit blod i lösningen, ja.

Hur menar du? Jag har tvättat ur insulinpumpen (som jag kan sätta på nålar på)... Så du menar om jag drar mer än autosvar så blir det hepatit C?
Citera
2015-07-21, 17:01
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Hur menar du? Jag har tvättat ur insulinpumpen (som jag kan sätta på nålar på)... Så du menar om jag drar mer än autosvar så blir det hepatit C?
Ah, hep C-"bakterierna" dör efter 24 eller 48h så kan ju finnas kvar trots att du tvättat pumpen.
Citera
2015-07-24, 00:07
Bannlyst
Brukar ta en 0.1 brunt H, halvbra jonk och det brukar slå på ganska bra.. Hur mycket motsvarar det i Oxy skulle man kunna säga?

Anledningen varför jag frågar är att jag snabbare kommer ha tillgång till Oxy än till H.

Undrar även med Depolan (100mgare).

Någon?
Citera
2015-07-31, 15:00
Medlem
Tjena! Jag undrar om man har heroin och inte är speciellt bra på att röka och Iv är uteslutet, och skall ta det per nasalt. Ska det Snortas eller sniffas för bäst effekt? Asså snorta = hårt upp i näsan och sniffa = lugnt o försiktigt som med kola. Eller kvittar det?

Peace!
Citera
2015-07-31, 15:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntmix3r
Tjena! Jag undrar om man har heroin och inte är speciellt bra på att röka och Iv är uteslutet, och skall ta det per nasalt. Ska det Snortas eller sniffas för bäst effekt? Asså snorta = hårt upp i näsan och sniffa = lugnt o försiktigt som med kola. Eller kvittar det?

Peace!
Dra det nasalt funkar perfekt, dra det som du vill, det ska helst inte ner i halsen.
Citera
2015-07-31, 15:33
Medlem
KringExs avatar
Citat:

Peace!

Snorta det försiktigt så att så lite som möjligt åker ner i halsen. Effekten kommer efter 10-20 min. Skön omsvepande värme
Citera
2015-07-31, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Snorta det försiktigt så att så lite som möjligt åker ner i halsen. Effekten kommer efter 10-20 min. Skön omsvepande värme

Tack för snabbt svar! Bra då vet jag, uppskattas. Tar det försiktigt dårå
Peace!
Citera
2015-07-31, 15:59
Medlem
snuptiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
jag har alltid undrat hur ni som tar H och skriver här ser ut jag menar, är ni gamla och sletna med ruttna tänder och trasiga kläder står och hänger på nån parkbänk eller systemet... eller är ni unga välkammade normala till utseendet men lite halv-hipster aktiga eller nåt?

flera tjejer här som skriver i tråden om deras missbruk och som verkar rätt unga, hur kom ni till den punkten till att börja ta det stora och farliga steget till att använda heroin? nåt hemskt måste ha hänt er under uppväxten kanske?

för om jag reflekterar lite över mig själv, som aldrig ens vart nära att prova H för jag vet att det inte för med sig nåt gott i slutändan.. jag tycker att det skulle krävas extremt mycket mer problem i mitt liv för att jag skulle falla dit. Jag kan säga såhär, har tagit nästan alla droger som går att ta under mina år, allt från cb till koks, affe, bezo och opiater... men aldrig i hela livet skulle jag ta det steget och testa H.

jag kan också påpeka att mitt liv inte vart dans på rosor, har upplevt en hel del fucked up saker sen jag var liten och jag har praktiskt taget suttit i samma soffa som jonkare många gånger utan att ens en enda gång vilja prova.

så säg mig, vad har fått er att ta det farliga klivet mot heroin??

Nu använder jag inte heroin/opiater regelbundet men jag har fast jobb, stabil tillvaro och reser mycket. Jag får ofta höra att jag ser fräsch och yngre ut än vad jag är. Känner tjejer med modellutseende och sillisar, samt kostymnissar med kontorsjobb som är/varit torsk på skiten t.ex. så jag skulle kunna säga att vem som helst skulle kunna ha försmak för horse, men oftast är det väl inte den första drogen man prövar... Jag håller mig dock till att röka/snorta även om jag provat nålar. Jag tror på Lemmy som säger att alla han kände som började skjuta har dött. Nån gång ibland är det dock skönt att missa nån utekväll och parkera sig i soffan med ett par negerbollar men jag kör bara en dag max med ett längre uppehåll. Har fått en veckolång AT förr och det passar inte riktigt in i mitt liv. Jag rekommenderar ingen att prova!
Senast redigerad av snuptik 2015-07-31 kl. 16:05.
Citera
2015-07-31, 16:31
Medlem
1994-1s avatar
Har försökt att söka men hittar inte.. ungefärlig biotillänlihet nasalt? Och oralt om någon har svar på det
Citera
2015-07-31, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1994-1
Har försökt att söka men hittar inte.. ungefärlig biotillänlihet nasalt? Och oralt om någon har svar på det

Står på första sidan mellan 44-61%
Citera
2015-07-31, 16:42
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1994-1

Kolla in den här sidan: http://deemsterdiva.com/2014/04/15/opiate-bioavailability-chart/
Hur korrekt den är kan jag inte svara på, men man får väl en relativ hum om hur bio'n är.
Citera
2015-07-31, 16:44
Medlem
1994-1s avatar
Citat:
Står på första sidan mellan 44-61%
Slarvigt, tack för svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto