2012-12-14, 17:35
Medlem
Vad är skillnaden mellan Brunt och Vitt H ? är det bara kvalité och pris eller ?
Citera
2012-12-14, 18:13
Medlem
kothics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dinmamma1234
Vad är skillnaden mellan Brunt och Vitt H ? är det bara kvalité och pris eller ?

Samt att brunt inte löser sig i vatten utan någon syra, vilket vitt gör.
Oftast är det vita av högre kvalité, iaf enligt mina erfarenheter.
Citera
2012-12-14, 18:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kothic

oftast ja....kanske
det är lite myt det där att det vita är så starkare, jag råkar veta det

om SKL får in 10 slumpmässiga prover, 5 vita och 5 bruna. så kanske max, max 6-7 av de vitare är starkare än de bruna
och variationen är enorm, från 10 till 50-60% Men stark kostar.
Dock är genomsnittet i europa 15%. Allt annat är lögn.

I Nordamerika är det högre, och asien så klart.
Senast redigerad av justHigh 2012-12-14 kl. 18:30.
Citera
2012-12-14, 18:38
Medlem
deathpiercemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justHigh
oftast ja....kanske

om SKL får in 10 slumpmässiga prover, 5 vita och 5 bruna. så kanske max, max 6-7 av de vitare är starkare än de bruna

Hur är det i tjeckien då?
Citera
2012-12-14, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kothic
Jaha okej, alltid lär man sig något nytt!
Citera
2012-12-15, 13:44
Medlem
Tillbaka efter en veckas dimma med min sanna vänn heroin...

Torsdags natt/fredag morgon tog jag mitt sista jonk, timmarna innan jag tog det sista var jag så väck att jag knappt kunde stå, mitt ansikte skiftade färg enligt andra, men jag ville bort bort bort med min vänn..

Nu sitter jag här helt förstörd, verktygen är slängda...

vilket jävla liv
Citera
2012-12-15, 13:48
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dinmamma1234
vitt är mkt bättre om man ska skjuta eftersom att det är lättare att lösa.
Citera
2012-12-16, 20:19
Medlem
Citat:
Har ett gäng utspottade tabletter från danska h-programmet. Det är väl ingen risk att skjuta dem? Tänker på infektioner och så. Vill inte röka upp såna fina saker, eller så bankar jag ut och säljer?
Bah, egentligen köpte jag dem till någon annan och nu sitter jag här och det suger i någon slags j-a tarm. Är det någon som har prövat att skjuta dem? Har inget sånt där specialfilter heller, vill inte få proppar.

Man kan få en rejäl frossa om man skjuter tabletter som varit i munnen, koka vätskan så ska det gå.
Citera
2012-12-16, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Movix
Dåligt h är runt 10%.

Det mesta i Sverige ligger på 10-15 % eller mindre så 10 % är helt okej varor, kan lova dig att den genomsnittliga små jonkaren hade suttit och snackat om dunder om han tagit varor på 15-20 %, dock så går de ju runt och tror att det de fått tag på är 50 % vilket nästan aldrig är fallet vad än kranen säger. Får man 20 % i Sverige ska man vara jävligt nöjd det finns mycket skit som knappt är 5 %. Så låg % låter lite men så ser det ut och 10-15 % är verkligen inte dåligt, inte här i Sverige i alla fall. Brunt är det jag snackar om.
Citera
2012-12-16, 20:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tjacklife
Man kan få en rejäl frossa om man skjuter tabletter som varit i munnen, koka vätskan så ska det gå.

Använde medicinskt etanol. Det är en av de holländska typerna. Men det är historia nu då jag vill bli drogfri.
Citera
2012-12-17, 01:03
Medlem
jimpss avatar
Citat:
oftast ja....kanske

Jaså, hur råkar du veta det då?

Enligt Bulletin on narcotics (2007), så har man gjort en väldigt bra rapport som beskriver alltifrån syntes till just siffror på resultat av produkten i dom former heroin förekommer. I princip allt heroin i Sverige kommer från Afghanistan så då har vi det sagt, alla siffror och data kommer därifrån, på plats framtagen av polisiära enheter från USA.

Dom olika former av heroin som jag har siffror på är brown heroin base, white heroin base, white heroin hydrochloride. Det är ju bara heroinbasen och heroin HCl som förekommer, det är aldrig någon som beställer vit heroinbas, det är därför vi aldrig ser den.

Citat:
The United Nations Office on Drugs and Crime (UNODC) has estimated that Afghanistan is home to the world’s largest area of opium poppy cultivation, sup- plying opium, the basic material used for the illicit manufacturing of heroin. Up to 90 per cent of the heroin seized in Western Europe is considered to be of Afghan origin. While, until 1999, most of the cases of opium smuggling were recorded in States bordering Afghanistan, in recent years there have been more and more indications that illicit heroin manufacturing is increasing in Afghanistan itself. In addition, in Western Europe, there has been a growing number of seizures of heroin of particularly high quality, referred to as “white heroin”, whose origin is believed to be Afghanistan.

Så vi tar fram relevant data...

Brown heroin base
Diacetyl-morphine: 68.1%
Monoacetyl-morphine: 7.8%
Morphine: 1.8%
Acetylcodeine: 5.0%
Papaverine: 1.1%
Narcotine: 6.0%

White heroin hydrochloride
Diacetyl-morphine: 74.0%
Monoacetyl-morphine: 5.4%
Morphine: 0.3%
Acetylcodeine: 4.4%
Papaverine: -
Narcotine: -

Saken är den, att du verkar aldrig ha haft dom rätta kontakterna, så det är väl därför du ter dig vara så okunnig inom ämnet i fråga. Bara för att du har haft dåliga varor så kan vi inte utgå från just det, vi pratar om heroin som substans och inte vad du köpt på gatan. Har du sprungit på plattan alla gånger eller?
Citera
2012-12-17, 01:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jimps
Jaså, hur råkar du veta det då?

Enligt Bulletin on narcotics (2007), så har man gjort en väldigt bra rapport som beskriver alltifrån syntes till just siffror på resultat av produkten i dom former heroin förekommer. I princip allt heroin i Sverige kommer från Afghanistan så då har vi det sagt, alla siffror och data kommer därifrån, på plats framtagen av polisiära enheter från USA.

Dom olika former av heroin som jag har siffror på är brown heroin base, white heroin base, white heroin hydrochloride. Det är ju bara heroinbasen och heroin HCl som förekommer, det är aldrig någon som beställer vit heroinbas, det är därför vi aldrig ser den.

Så vi tar fram relevant data...

Brown heroin base
Diacetyl-morphine: 68.1%
Monoacetyl-morphine: 7.8%
Morphine: 1.8%
Acetylcodeine: 5.0%
Papaverine: 1.1%
Narcotine: 6.0%

White heroin hydrochloride
Diacetyl-morphine: 74.0%
Monoacetyl-morphine: 5.4%
Morphine: 0.3%
Acetylcodeine: 4.4%
Papaverine: -
Narcotine: -

Saken är den, att du verkar aldrig ha haft dom rätta kontakterna, så det är väl därför du ter dig vara så okunnig inom ämnet i fråga. Bara för att du har haft dåliga varor så kan vi inte utgå från just det, vi pratar om heroin som substans och inte vad du köpt på gatan. Har du sprungit på plattan alla gånger eller?

Ja, jag kan visa att mina siffror är sanna. Det finns ett statistiskt dokument där man har undersökt många städer över hela europa. Men jag vill inte länka till det av olika skäl, men 15% är snittet.

Du verkar vara en gröngölning som dessutom är dum. Tror du på fullt allvar att gatusmack är 74%?`

Det måste vara sändningar från asien genom balkanrutten eller dylikt de baserar det datat på.
Mitt korta svar: Du är verkligen dum i huvudet.

74% heroinklorid (vitt smack).... Sure.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in