2012-11-30, 04:38
Bannlyst
Har länge letat de blåa Lorazepam Hemofarm 2,5mg, en serbisk tillverkare. Fick tag i några 100st å de ska jag snåla på som fan!
Ang korstolerans har jag svårt att hålla med då ja äter ca 100 ksalol i veckan men de funkade bra. Däremot tycker jag att det e dåligt tryck i alla Lorazepam 1mg:are
Citera
2012-11-30, 09:57
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrAlpra
Har länge letat de blåa Lorazepam Hemofarm 2,5mg, en serbisk tillverkare. Fick tag i några 100st å de ska jag snåla på som fan!
Ang korstolerans har jag svårt att hålla med då ja äter ca 100 ksalol i veckan men de funkade bra. Däremot tycker jag att det e dåligt tryck i alla Lorazepam 1mg:are
Ja, äter man 100 ksalol i veckan tycker man nog Lorazpam är lite klenare; det är ju hälften så dospotent som Alprazolam (0.5 mg Alprazolam = 1 mg Lorazepam).
Senast redigerad av Mandic! 2012-11-30 kl. 10:33.
Citera
2012-11-30, 11:54
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Ja, äter man 100 ksalol i veckan tycker man nog Lorazpam är lite klenare; det är ju hälften så dospotent som Alprazolam (0.5 mg Alprazolam = 1 mg Lorazepam).
Fast lorazepam slår ju alpra med hästlängder! visst är xanor exemplarisk mot stark ångest, men inget mer än så.. blir lixom inget extra mys ihop med opioider som med klona, dia, eti, lora eller broma
Citera
2012-11-30, 12:13
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Fast lorazepam slår ju alpra med hästlängder! visst är xanor exemplarisk mot stark ångest, men inget mer än så.. blir lixom inget extra mys ihop med opioider som med klona, dia, eti, lora eller broma
Håller med, Lorazpam är mycket trevligare. Ville bara klargöra dospotensen för honom.
Citera
2012-11-30, 12:19
Medlem
leifips avatar
Är det bara jag som tycker att lorazepam bygger upp tolleransen väldigt fort ? Eller är det fler som upplever detta ? Om det spelar någon roll vad jag ätit för några så är det Temesta från apoteket, 1mg. Samt att jag hittade hos en gammal död släkting Temesta 2,5 mg. Dom hade gått ut men funkade oxå.
Citera
2012-12-02, 15:54
Medlem
galnabullens avatar
Vad brukar stycke priset på Lorazepam Ativan 2.5mg ligga på?
Citera
2012-12-02, 16:02
Medlem
rEEgs avatar
Temesta är en av mina favoritbenzo mot social fobi.
Det räcker med en dubbel dos av den rekommenterade som står på fass, sen så kan jag gå ut och vara social och ringa folk i telefonen.

Hatten av för Lorazepam!
Citera
2012-12-02, 16:38
Medlem
cbos avatar
hur myckte temesta tycker ni jag ska ta dagligen om jag går på ca 30mg valium om dagen i regel, men just nu har temesta istället, för att uppnå liknande ångestdämpande (eller bättre?) effekt. är helt ny på dessa. gillar inte att ta för lite, känns som slöseri.
Citera
2012-12-02, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av galnabullen
Vad brukar stycke priset på Lorazepam Ativan 2.5mg ligga på?
25kr/st har jag tagit för mindre mängder. Jag tycker de har samma värde som ikto/fm1. Endast Xanor 2mg som är lite värdare, tycker lorazepam 2,5mg nästan är favoriten efter stavar kanske nästan att föredra ibland. För sömn föredras fm1.
Citat:
Ursprungligen postat av cbo
hur myckte temesta tycker ni jag ska ta dagligen om jag går på ca 30mg valium om dagen i regel, men just nu har temesta istället, för att uppnå liknande ångestdämpande (eller bättre?) effekt. är helt ny på dessa. gillar inte att ta för lite, känns som slöseri.
1mg 2-3 ggr om dagen skulle jag tro blir lämpligt. Lorazepam är ganska mycket starkare än valium och därför mycket mer beroendeframkallande mycket pga den korta halveringstiden också.
Citera
2012-12-02, 22:57
Medlem
cbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megakaka
25kr/st har jag tagit för mindre mängder. Jag tycker de har samma värde som ikto/fm1. Endast Xanor 2mg som är lite värdare, tycker lorazepam 2,5mg nästan är favoriten efter stavar kanske nästan att föredra ibland. För sömn föredras fm1.

1mg 2-3 ggr om dagen skulle jag tro blir lämpligt. Lorazepam är ganska mycket starkare än valium och därför mycket mer beroendeframkallande mycket pga den korta halveringstiden också.

tackar för svaret, men vad jag hört så är inte Temesta så mycket starkare än diazepam. får testa mig fram.
Citera
2012-12-12, 13:27
Bannlyst
Jag kan dock säga bara att Lorazepam Hemofarm är för gamla Temesta-torskar vad äkta roppar är mot det finns nu, ska skaffa nytt konto här med så det gamla naturläkemedlet Lorazepam Hemofarm! En fråga, säkert jättedumt men innehåller alla 2,5mg är det smart alltså? Dumma svar på dumma frågor
Citera
2013-01-08, 00:18
Medlem
undervattenfisks avatar
Går det röka lorazepam med bra effekt? flunitrazepam och klonazepam vet jag fungerar ju men tex inte diazepam osv.

Gillar att röka/freebejsa pix när jag noddar på opiat/opioider slår nå jävulskt speciellt om man drar med gräs ocksäåö
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in