2012-08-23, 01:44
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Nu undrar jag är det värt att köpa typ 3 kartor ativan? Det ska va wyeth ativan 2 mg orginal. Har skit stor beslutsångest, känns som diazepam är för svagt. Men det är många som säger att dem inte får effekt på ativanen, så känns ju surt att köpa såna sen får man ingen effekt! Men skulle gärna testa dessa. Hur är lorazepam att blanda med sub?
3 kartor, ligger ju inga pengar i det du blir ju inte ruinerad direkt. varför inte bara testa?

lorazepam är bra, men diazepam är bättre enligt mitt tycke.
Citera
2012-08-23, 22:10
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
3 kartor, ligger ju inga pengar i det du blir ju inte ruinerad direkt. varför inte bara testa?

lorazepam är bra, men diazepam är bättre enligt mitt tycke.

Sant, men det blev ksalol xanax istället eftersom den lorazepamen jag vill ha var slut för tillfället, alltså inte wyeht. Har hört mycket om homafarm. Vet inte om dem hette exakt så men liknande, blåa 2,5mg. Kommer definitivt inhandla dem när dem kommer i lager igen.
Citera
2012-08-23, 23:39
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Sant, men det blev ksalol xanax istället eftersom den lorazepamen jag vill ha var slut för tillfället, alltså inte wyeht. Har hört mycket om homafarm. Vet inte om dem hette exakt så men liknande, blåa 2,5mg. Kommer definitivt inhandla dem när dem kommer i lager igen.
blå kapslar med lorazepam?
Citera
2012-08-24, 00:10
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
blå kapslar med lorazepam?

Nej inga kapslar. Dem ser ungefär ut som valium i färgen och är runda cirklar som valium. Hemofarm heter dem och det ska vara den bästa lorazepamen enligt många. 2,5mg.
Citera
2012-08-24, 00:46
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Nej inga kapslar. Dem ser ungefär ut som valium i färgen och är runda cirklar som valium. Hemofarm heter dem och det ska vara den bästa lorazepamen enligt många. 2,5mg.
Ok för jag har för mig att dom första temesta (lora) jag tog var blå kapslar. och dem var det tryck i DÅ hade ingen benso tolerans var säkert 5 år sen :P
Citera
2012-08-30, 00:49
Medlem
svampen211s avatar
Undrar om någon här har testat lorazepamen märkt MF och en kryss skåra som ikto på ena sidan? Salmon pink i färgern.

Ska tydligen va jävligt bra enligt säljaren men undrar om någon här har erfarenhet av dem? Är så jävla sugen på köpa lora o testa men de är ju hur mycket generic skit som helst ju!

Vet att hemofarm ska va bra, men dem är slut
Citera
2012-09-05, 18:45
Medlem
pantamera12s avatar
Stor risk för korstolerans på Lorazepam om man käkat alpra i någon månad? Verkar som att många inte säger sig känna av Lora alls medan vissa säger att Temesta är det Bästa! Vad gäller?
Citera
2012-09-06, 23:01
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eufori9
Temesta är en stor favorit. Hade en kompis som bodde i Spanien nåt år. Han fick lorazepam utskrivet (det hette inte Temesta där nere). När han kom till Sverige ville han få lorazepam utskrivet. Läkaren sa att den medicinen är "lite FÖR bra". Så han fick Xanor 1mg istället.

1 mg Alprazolam är ju starkare än 1 mg lorazepam. Min läkare sa att temesta inte är så starka, så jag fick byta dom mot ikto vilket jag gjorde rakt av..
Citera
2012-09-06, 23:03
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pantamera12
Stor risk för korstolerans på Lorazepam om man käkat alpra i någon månad? Verkar som att många inte säger sig känna av Lora alls medan vissa säger att Temesta är det Bästa! Vad gäller?

Jag har ätit alpra länge. Då fungerar inte temesta på mig iaf. Äter en karta, 10 mg å dricker bira utan någon större effekt. Förr när dom va på 2,5 mg då kanske dom va bättre. Vad vet jag, Flun på folie är det bästa!
Citera
2012-10-24, 01:41
Medlem
zlms avatar
Käkat Temesta någon vecka nu och undrar om det påverkar hungern, saknar all form av aptit? Äter det med Xanor upplevde dock inte denna effekt då jag endast åt Xanor, eller övriga benssodiazepiner jag ätit , stess, ikto, sobril.

Käkar 1-3mg om dagen samt 2x3mg xanor om dagen.
Citera
2012-11-07, 17:51
Medlem
undervattenfisks avatar
bytte till mig 5 stycken 2,m5 mg temesta idag, riiiiiktigt längesen jag snaska på temesta.

EDIT: ändrade ett stavfel.
Citera
2012-11-10, 12:12
Medlem
druckit 4 starköl + 7.5 mg lorazepam, funkar helt klart

igår drack jag typ 8st 7.2 starköl och tog 10 mg funkade inte blev helt väck och kommer inte ihåg ett skit...

Mvj
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in