2011-09-03, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pistachen
Detta stämmer inte riktigt. Det var BMC som gick förlorade ur den konflikten, det vet dom flesta så vem försöker du lura. BMC blev utskämda och folk hånskrattade åt dom, så X-Team medlemmen som startat konflikten fick sig ett nerköp, Mehdi bl.a blev väl även dömd för misshandel och utpressning på den fd X-Team medlemmen som startat konflikten va.

Sedan efter denna konflikt där BMC blev utskämda och X-Team fick storstryk försvann X-Team från Göteborg.

Det var inget mordförsök på L utan en "skrämsel" sak att skjuta sönder hans bil.

Asir? Backa folket har aldrig varit Asir så vad fan snackar du om.

Gudfadern? HAHA jämnför du Gudfadern med Hattarna, pinsamt.

din fjant du vet ej vad du pratar om.

backa lolly och dom supportrade asir i kriget mot x-team..

lollys svåger var med asir och lolly ville gå med men fick ej pga att han är en gol bög. han golade ner sin egen far i ett grovt narkotika brott för ett tag sen därför tog dom ej med han din pajas. och det var backa som backade ur striden din luffare . du vet fan ej vad du pratar om. du sitter i en buske och tjuvlysnar på folk som ej vet någon ting
Citera
2011-09-03, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pistachen
Detta stämmer inte riktigt. Det var BMC som gick förlorade ur den konflikten, det vet dom flesta så vem försöker du lura. BMC blev utskämda och folk hånskrattade åt dom, så X-Team medlemmen som startat konflikten fick sig ett nerköp, Mehdi bl.a blev väl även dömd för misshandel och utpressning på den fd X-Team medlemmen som startat konflikten va.

Sedan efter denna konflikt där BMC blev utskämda och X-Team fick storstryk försvann X-Team från Göteborg.

Det var inget mordförsök på L utan en "skrämsel" sak att skjuta sönder hans bil.

Asir? Backa folket har aldrig varit Asir så vad fan snackar du om.

Gudfadern? HAHA jämnför du Gudfadern med Hattarna, pinsamt.

x-team göteborg har aldrig försvunit så du e helt ute och cyckla. det har alltid funnits en medlem minst ute när alla andra har suttit. ..
Citera
2011-09-03, 12:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klanen
x-team göteborg har aldrig försvunit så du e helt ute och cyckla. det har alltid funnits en medlem minst ute när alla andra har suttit. ..
Stämmer.
Citera
2011-09-03, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klanen

Jamen då så. Då finns det ju ett starkt "team", det kan man inte kalla nedlagt.
Citera
2011-09-03, 12:40
Medlem
Laughing-Buddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frisprakig
Jamen då så. Då finns det ju ett starkt "team", det kan man inte kalla nedlagt.
Borde det inte heta ett X är ute istället för att blanda in ordet Team om det bara gäller en person?
Citera
2011-09-03, 12:41
Medlem
Så här gick mordförsöket till. om ni ej tror mig så fråga folk som är insatta...

Lolly sitter i en bil med sina vänner. dom kör in vid hans går med bilen senare när dom är på väg ut med bilen så blir dom pepprade och lyckas komma undan. om ni inte tror mig så fråga hela gbg eller stan vad som hände.. eller ni kanse känner lolly fråga honom själv så ska ni få höra vad han säger. efter det så flyde han till cosovo och farbrodern var tvungen och medla med bmc att lolly och hans vänner ger upp. tro mig eller ej.
vet till och med vem som pepprade mot dom i bilen

L.... colomianen och C...... chilienaren fd x nu.

och det är inget hämligt hela stan vet det så jag fattar inte vem som har lurat in er att det inte stämmer..
Citera
2011-09-03, 12:46
Medlem
rätta C fd x..

det är därför lolly har så mycket hat mot bmc och x-team och spicielt mot dessa två för att han ej vågar att hämnas och ej kan hämnas . ryktet går att han väntar tills dessa två har hoppat av . C har lämnat men inget har hänt honom.
Citera
2011-09-03, 12:46
Medlem
Cripss avatar
Det är klart en sådan trivial sak som en väst orsakar en sådan uppståndelse. Det är primater vi pratar om. Det är väl ingen som kan anklaga 1% idioterna för att vara smarta precis. Jag förstår inte varför inte samhället låser in asen permanent.
Citera
2011-09-03, 12:53
Medlem
ni som inte vet historien med lolly..

jag kan berätta vad jag har hört och hur det gick till.

vet ej om det var exakt så här . men något sådant .

han och hans pappa åker i en bil med narkotika polisen stoppar dom någonstans i sverige vet ej vart. polisen hittar narkotikan och båda blir gripna. på polishuset skrämmer dom lolly antagligen med fängelse och han säger att det inte e hans och att det är hans pappas narkotika. pappan får fängelse i 10 år och lolly blir frisläppt. det där kallas goleri . att gola ner sin egen far är fett lågt undra vad han kan göra med sin bästa vän.
Citera
2011-09-03, 12:55
Medlem
på grund av det fick han ej gå med asir för dom sa till han visa papprena om du vill gå med först men han halade sig och drog ut på tiden. om man inte har något att dölja så varför inte bara visa .. det var så asir sa till honom. har du inget att dölja fram med papprena då gangster ....
Citera
2011-09-03, 12:58
Medlem
ni som ej tro mig åk ut till backa brunsbo och fråga om ni har så jävla mycket kontakter. då får ni svat på tal.
Citera
2011-09-03, 13:16
Medlem
Hur hela konflikten blev till.

kan intte berätta allt men kan börja här.

Lill M backa brunsbo lille bror M hamnade i konflikt med lolly då lolly sa att M inte fick visstas i området.
Han gick då bmc och x-team pga att hans bror var med där och sökte hjälp.
John... , Drit.. och Nas... och några till från bmc sidan gick och sökte upp backa och brunsbo folket och jagade dessa i sitt område. på grund av att lolly hade tydligen tagit en puffra från M om jag hade förståt rätt. då fick lolly för sig att han då ville söka hjälp från asir och sin svåger för att han visste att dessa låg i fejd. backa och brunsbo supportrade asir i fejden det var så allat startade. J , D och Abdi och 2 till åkte till backa brunnsbo för att göra upp med folket där . dom slog på och knäckte femin bror näsa och högg honom slog challe och slog på och högg doffe. efter det så kom backa folket 20-30 man mot 5 st pers från en fest eller något vet ej exakt. det blev 30 mot 5 och knivar batonger hundar och allt vad det nu var tro att en pistol va inblandad men ingen blev skjuten. dom högg varandra och dessa 30 fick övertaget mot dessa 5 och dom hamnade i underläge. D blev illa skadad J fick högg på både rygg och bröst men klarade sig pga västen han bar. dom slogs till polisen kom. D fån x till sjukhus Femins bro doffe och 1-2 till från backa brunsbo sökte sig själva till sjukhus. där alla blev gripna men släppta sen. det blev start skottet till alla andra händelser mellan dessa.
Senast redigerad av klanen 2011-09-03 kl. 13:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in