2011-09-03, 13:27
Medlem
själv så gillar jag inte att vistas med någon av dessa det inne bär bara problem. jag har agerat som taxi bara och jag fick bara problem av det .. folk ville ta livet av mig med för det. jag råder e håll er borta. det var inget för mig. det får syrrans pojvän sköta
Citera
2011-09-03, 13:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Laughing-Buddha
Borde det inte heta ett X är ute istället för att blanda in ordet Team om det bara gäller en person?
Räknas inte de som sitter?
Citera
2011-09-03, 13:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klanen
Så här gick mordförsöket till. om ni ej tror mig så fråga folk som är insatta...

Lolly sitter i en bil med sina vänner. dom kör in vid hans går med bilen senare när dom är på väg ut med bilen så blir dom pepprade och lyckas komma undan. om ni inte tror mig så fråga hela gbg eller stan vad som hände.. eller ni kanse känner lolly fråga honom själv så ska ni få höra vad han säger. efter det så flyde han till cosovo och farbrodern var tvungen och medla med bmc att lolly och hans vänner ger upp. tro mig eller ej.
vet till och med vem som pepprade mot dom i bilen

L.... colomianen och C...... chilienaren fd x nu.

och det är inget hämligt hela stan vet det så jag fattar inte vem som har lurat in er att det inte stämmer..
Jag trodde du tyckte bra om teamet och BMC? Tror du de du nämnde nu skulle gilla att du gjorde det? Du behöver inte säga vem som gjort vad. Folk läser här, polisen läser här. Du behöver inte känna att du måste lägga fram allt du vet, för att folk här ska tycka du är bra och insatt. Vi som har lite koll vet att du är insatt. Det räcker väl så.
Citera
2011-09-03, 15:35
Medlem
Och därför ska du försöka döda tråden?? Killen försöker ge annan version av konflikten, det har han rätt till. Klanen, ang lolly. Kan det inte vara så att hans far tog på sig narkotikan själv och att de kommit överrens om det ifall de skulle knasa?
Citat:
Ursprungligen postat av 1ofakind
Jag trodde du tyckte bra om teamet och BMC? Tror du de du nämnde nu skulle gilla att du gjorde det? Du behöver inte säga vem som gjort vad. Folk läser här, polisen läser här. Du behöver inte känna att du måste lägga fram allt du vet, för att folk här ska tycka du är bra och insatt. Vi som har lite koll vet att du är insatt. Det räcker väl så.
Citera
2011-09-03, 16:14
Medlem
VistaBlacks avatar
Vilka var det som sköt mot l****s lägenhet nyligen?
Citera
2011-09-03, 22:58
Medlem
GSE_s avatar
Vad jag inte fattar är varför X-team m.m tar in såna här jävla amatörer?
Citera
2011-09-04, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ofakind

Jag har inget i mot dessa. Sa bara att jag inte vill vara runt dom i såna tider. Och sen så vet hela stan vad som hände. Utan vissa bönder här inne på forummet
Citera
2011-09-04, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sexyboy87
Och därför ska du försöka döda tråden?? Killen försöker ge annan version av konflikten, det har han rätt till. Klanen, ang lolly. Kan det inte vara så att hans far tog på sig narkotikan själv och att de kommit överrens om det ifall de skulle knasa?

Nej det var inte planerat. Ändå i denna världen pekar du inte ut någon. Den som ska ta på sig talar själv. Det är bäst så så att det inte blir svårigheter med gol papper i framtiden fattar du väl.
Citera
2011-09-04, 16:03
Medlem
Citat:
din fjant du vet ej vad du pratar om.

backa lolly och dom supportrade asir i kriget mot x-team..

lollys svåger var med asir och lolly ville gå med men fick ej pga att han är en gol bög. han golade ner sin egen far i ett grovt narkotika brott för ett tag sen därför tog dom ej med han din pajas. och det var backa som backade ur striden din luffare . du vet fan ej vad du pratar om. du sitter i en buske och tjuvlysnar på folk som ej vet någon ting

Du sitter och glappar för mkt här ute din lallare. Och denna konflikten handlar inte om L utan om helt andra personer, vilka spelar det ingen roll du behöver inte sitta och prata om dom här. Mycket av det du säger stämmer men inte allt och det jag skrev stämmer till 100% din pajas.

Backa och Asir krigade, dom var aldrig vänner. Sedan så gick X under jorden efter dom fick stryk i Backa, behöver inte nämna namn men han som startade hela konflikten (X) fick sig ett nerköp utav hattarna för att dom blev utskämda, han lever nu med skyddad identitet, om du är insatt vet du detta.
Citera
2011-09-04, 17:00
Medlem
Citat:
det du säger är snat det kan jag bekräfta.. varför han gjorde det är för att han har 3 barn med henne och det kom fram att ett eller två av barnen inte var hans . hon hadde tydligen horat sig när han satt inne eller något. hehehhehe fan vilken schock han måste ha fått ,, trot att ens barn är ens egen i så där 8 år.. så går rycktena och det värkar att stämma för flera säger det och garvar åt saken
Tack för att du bekräftade det, hörde det av en person som umgås i de kretsarna och vet lite även om han inte kan veta att det är sant till 100% det han hör

skrattade som fan att han trodde att det var hans ungar och att det inte var det. De flesta hade blivit knäckta och kanske misshadlat tjejen lite men att köra in ett verktyg i underlivet fy fan vad äckligt. Dessutom sa min vän att Rizza gjort något liknande typ 99-00 nån gång. Du anar inte vad glad jag blev när jag läste att det var han som blev skjuten. Hoppas att han får bestående men fast det klart då kan han få han ut pengar
Citera
2011-09-04, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pistachen
Du sitter och glappar för mkt här ute din lallare. Och denna konflikten handlar inte om L utan om helt andra personer, vilka spelar det ingen roll du behöver inte sitta och prata om dom här. Mycket av det du säger stämmer men inte allt och det jag skrev stämmer till 100% din pajas.

Backa och Asir krigade, dom var aldrig vänner. Sedan så gick X under jorden efter dom fick stryk i Backa, behöver inte nämna namn men han som startade hela konflikten (X) fick sig ett nerköp utav hattarna för att dom blev utskämda, han lever nu med skyddad identitet, om du är insatt vet du detta.

heheh du är fett rolig.. efter som alla vet vad som hände driton att han fick stryck av bmc o x-team.

1. det var inte driton som startade konflikten
2.driton blev inte utslängd eller åkte på neköp för detta.
3. ja driton åkte på stryck i backa han och hans vänner då 5 mot 30. men dom backa åkte med på stryck.. backa fick med sig bara driton . driton och dom fick med sig 3-4 st..
4. driton åkte på nerköp av bmc för at han slog sin tjej, han behandlade bröder på ett sätt som inte var tillåtet att göra. han stal mehedis tändare och han gav info om bmc till albanerna och fiender. därför fick han på nerköp din klant skalle så sluta att göma dig i buskarna och tjuvlyssna på folk som inte vet ett skit. det här viste du inte för då skulle du aldrig ha sagt det du skrev nu .

om du ej tro mig snälla fråga någon som är insat för dina kontakter värkar inte vara insatta. konstigt det med för hela stan vet om det här och det här blev stort i almänhet när det kom ut ... frågan är vart fan har du varit din pajas. bondläpp
Senast redigerad av klanen 2011-09-04 kl. 21:41.
Citera
2011-09-04, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pistachen

och sen backa och asir krigade inte då när lolly var på deras sida mot x-team din fjolla.
backa och asir krigade när M den lille av dom hade problem med dom. du pratar om tiden mellan
2009-10 jag pratar om 2007 då lolly trode att han ägde backa brunsbo tin fjolla..

jag vet vad du menar och när du menar når dom krigade mot asir .. x-team krigade mot asir och backa 2007 .. 2009-10 någongång då var det backa mot asir. då kappvändaren lolly som vanligt hoppa från sida till sida som en gäng hora prisis som daffy

p.s
begär ut föröndersökningen och läs om målet på misshandeln på driton och sen hur han golar i sprängningarna med så får du fakta om vad han själv har sagt din tönt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in