2011-09-02, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ofakind
Därför att de inte har något att hämta där.

nu ska jag säga dig en sak .. dom bröderna är tuffare och har mer att hämta en den lolly ska du veta. lolly lippade när bröderna och deras folk nästan kidnappade honom. bröderna gav honom ett ulimatum att han skulle gå och skada en viss person om han skulle få röra sig fritt i backa brunsbo. lollys vänner är bandlysta i brunsbo backa . femin, challe och alla lollys andra vänner. om han nu skulle vara denn tuffaste så skulle dom inte lipa,gråta och allt i tele för att få komma hem och hälsa på sin familj utan att dom måste smyga in bak vägen på nätterna.
Citera
2011-09-02, 10:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klanen
nu ska jag säga dig en sak .. dom bröderna är tuffare och har mer att hämta en den lolly ska du veta. lolly lippade när bröderna och deras folk nästan kidnappade honom. bröderna gav honom ett ulimatum att han skulle gå och skada en viss person om han skulle få röra sig fritt i backa brunsbo. lollys vänner är bandlysta i brunsbo backa . femin, challe och alla lollys andra vänner. om han nu skulle vara denn tuffaste så skulle dom inte lipa,gråta och allt i tele för att få komma hem och hälsa på sin familj utan att dom måste smyga in bak vägen på nätterna.
Har inte sagt att han personligen är tuff. Däremot har han inte långt till folk som är tuffa, inte sant?
Citera
2011-09-02, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GWashington
Rizza Blev Utsparkad För 1 1/2 år Sedan, Fick Inte Va Kvar-kalla Det Vad Fan Ni Vill, De Skildes Inte Som Ovänner Men. Det Var Inte I Bs Men Rizza Såg Det Så Eftersom Han Tyckte Att Han Kan Göra Lite Som Han Vill Som Att Bötfälla Folk Till Höger Och Vänster Mm. Att Han Blev Skjuten Förtjänade Han Tro Mig Han är Ett Svin

Vad Som Gjorde Att Han Blev Utsparkad Var Det Men Också Att Han Misshandlade Sin F.d Grovt Genom Att Slå Mot Hennes Underliv Flera Gånger Med Ett Vertyg-vilket Vet Jag Inte Men Det Sas Att Det Var En Batong, Kofot Eller Hammare. Fruktansvärt äckligt Gjort I Varje Fall Och Säger En Del Om Honom Som Person. Hon Vågade Inte Polisanmäla Men När Han Fortsatte Med Sina Trakasserier Fick Hon Väl Nog. Ni Som är Insatta Kan Väl Bekräfta Detta För övriga-finns En Del Andra Som Vet Detta. Tänk På Detta

det du säger är snat det kan jag bekräfta.. varför han gjorde det är för att han har 3 barn med henne och det kom fram att ett eller två av barnen inte var hans . hon hadde tydligen horat sig när han satt inne eller något. hehehhehe fan vilken schock han måste ha fått ,, trot att ens barn är ens egen i så där 8 år.. så går rycktena och det värkar att stämma för flera säger det och garvar åt saken
Citera
2011-09-02, 10:14
Medlem
Citat:
Har inte sagt att han personligen är tuff. Däremot har han inte långt till folk som är tuffa, inte sant?

det är sant som du säger.

men när dom sköt in i hans mammas lägenhet så var det inte mycket som hans farbror B...m som du menar gjorde mycket. inte häller när han hade problem med x-team och fick på proppen gjorde han mycket. han kör bara politik och jag förstår han han vill inte kriga han vill göra pengar.. men eldkraft har han om han nu vill riskera att köra på men han älskar pengar mer en lolly så jag tror han poletik snackar mer.
Citera
2011-09-02, 10:20
Medlem
Citat:

Lollys stil

1. han fixar problem när han är gobbad eller pillrad
2. vaknar upp , häregud vad har jag gjort
3. försöker att spela gangster men åker på nerköp
4. ringer farbrodern
5. farbrodern skikar lolly till cosovo
6. farbrodern kör poletik snacket. skona lolly och sen ser jag till att ta tag i honom
7. lolly kommer hem från cosovo
8. är lungn och paranojid tils han får knark i sig igen och blir bossarnas boss på ghb och piller.

så har det sätt ut för lolly i cirka 5-6 år
Citera
2011-09-02, 10:24
Medlem
det är därför backa folket har trötnat på honom. han sa tydligen till lill m s lille bro att han äger backa och brunsbo när lil m satt inne. det tog inte lång tid tills dom jagade ut lolly ur backa brunsbo. nu har dom skonat honom igen och han är tillbaka. men tro mig snart kommer knarket och det är bara knarket som tallar för pundare
Citera
2011-09-02, 10:25
Bannlyst
Citat:
det är sant som du säger.

men när dom sköt in i hans mammas lägenhet så var det inte mycket som hans farbror B...m som du menar gjorde mycket. inte häller när han hade problem med x-team och fick på proppen gjorde han mycket. han kör bara politik och jag förstår han han vill inte kriga han vill göra pengar.. men eldkraft har han om han nu vill riskera att köra på men han älskar pengar mer en lolly så jag tror han poletik snackar mer.
Jo, visst kan han vara lugn och metodisk och försöka hitta lugna lösningar. Men om det skulle bli riktig kris för L så kommer inte han att titta på. Sedan är inte han den ende som kan kliva in, om det skulle behövas. B har ju en bror, L's pappa. Han har definitivt kontakter och ett nätverk av folk som inte kommer att se på, och B känner ju även andra grupperingar mycket bra. Har som sagt mycket svårt att se hur bröderna ska lösa den biten.
Citera
2011-09-02, 10:50
Medlem
Citat:
Jo, visst kan han vara lugn och metodisk och försöka hitta lugna lösningar. Men om det skulle bli riktig kris för L så kommer inte han att titta på. Sedan är inte han den ende som kan kliva in, om det skulle behövas. B har ju en bror, L's pappa. Han har definitivt kontakter och ett nätverk av folk som inte kommer att se på, och B känner ju även andra grupperingar mycket bra. Har som sagt mycket svårt att se hur bröderna ska lösa den biten.

bröderna har med ett stort kontakt nät. vet vilket kontakt nät du pratar om och brödernas kontakt nät är lika mäktiga. du får liksom tänka så här bröderna är inte dumma . man förklarar inte ett uppet krig om man inte kan hanskas med det. och om lollys pappa och farbror kunde göra något åt saken så skulle dom ha gjort det för länge sen. för det finns andra problem som rör lolly som hans farbror och hans kontakt nät har ordnat upp. krig är som poker man bluffar , man synar man köper in sig, man slow spelar, man lägger sig och man väntar på bättre kort. just nu väntar dom på bättre kort dom vågar inte syna för den som har bättat är bröderna och synat e bröderna. nu måste lollys sida syna igen men frågan är har dom bättre kort nu en innan. och vågar dom syna över. lägger sig andra folk sig i i konflikten så lägger sig andra folk på brödernas sida sig i konflikten med så det är där problemet är . ska man låta dom sköta det själv eller ska alla lägga sig i. folk som älskar pengar tänker
4 gånger

1. vem känar på det här
2. vad kan jag vinna
3. vad kan jag förlora
4. vad kostar det mig
Citera
2011-09-02, 18:38
Medlem
Citat:
Lollys stil

1. han fixar problem när han är gobbad eller pillrad
2. vaknar upp , häregud vad har jag gjort
3. försöker att spela gangster men åker på nerköp
4. ringer farbrodern
5. farbrodern skikar lolly till cosovo
6. farbrodern kör poletik snacket. skona lolly och sen ser jag till att ta tag i honom
7. lolly kommer hem från cosovo
8. är lungn och paranojid tils han får knark i sig igen och blir bossarnas boss på ghb och piller.

så har det sätt ut för lolly i cirka 5-6 år

haha a det låter som han ja, sanningen är att han är lite som al qaida alla har hört talas om han ingen är säker på nåt som han ska ha gjort och han tar på sig allt som händer mot hans fiender
Citera
2011-09-02, 18:45
Medlem
Citat:
det du säger är snat det kan jag bekräfta.. varför han gjorde det är för att han har 3 barn med henne och det kom fram att ett eller två av barnen inte var hans . hon hadde tydligen horat sig när han satt inne eller något. hehehhehe fan vilken schock han måste ha fått ,, trot att ens barn är ens egen i så där 8 år.. så går rycktena och det värkar att stämma för flera säger det och garvar åt saken

det är väldigt känt sen flera år tillbaka att det är så dock är inte hon den första flickvännen som han har misshandlat riza är och har alltid varit en feg person som bara går på svaga eller väntar till en person ligger ner innan han går på dom , han gick med i Bmc för att han ville ha deras beskydd så att ingen tar hans pengar ifrån honom och samma scenario nu med backa killarna han skyddar sina pengar o ger dom lite smulor då och då
Citera
2011-09-03, 10:30
Medlem
Citat:
j VAD SOM HÄNDE VAR ATT BACKA FOLKET BACKADE UR DEN KONFLIKTEN. LOLLY FLYDE TILL COSOVO OCH ALLA HANS ALIERADE GAV UPP HELT ÄNKELT. LOLLYS FARBROR BECKIM FÖRHANDLADE FRAM FRED MED MEHEDI EFTER ATT LOLLY ÖVERLEVDE ETT MORDFÖRSÖK DÄR HELA HANS BIL PEPPRADES MED KULHÅL UTAN FÖR HANS HEM. nÄR ASIR FOLKET BLEV BORT JAGADE SÅ GAV DOM ALLA UPP HELT ÄNKELT SÅ JAG VET INTE VAD DU PRATAR OM. oCH SANT BANDIDOS ÄR FÖRSVAGADE MEN VILKET GÄNG HAR ALDRIG HAFT MOTGÅNGAR VAD TRO DU ALLA HAR ETT BÄSTA DATUM. DET GÄLLER BARA ATT TA SIG TILLBAKA . OM DU HAR TITTAT PÅ EN AV VÄRLDENS MÄST KÄNDA MAFFIA FILMER GUD FARDEN SÅ HADE DOM MED MOTGÅNGAR OCH DET VAR KRAFTIGA MOTGÅNGAR.

Detta stämmer inte riktigt. Det var BMC som gick förlorade ur den konflikten, det vet dom flesta så vem försöker du lura. BMC blev utskämda och folk hånskrattade åt dom, så X-Team medlemmen som startat konflikten fick sig ett nerköp, Mehdi bl.a blev väl även dömd för misshandel och utpressning på den fd X-Team medlemmen som startat konflikten va.

Sedan efter denna konflikt där BMC blev utskämda och X-Team fick storstryk försvann X-Team från Göteborg.

Det var inget mordförsök på L utan en "skrämsel" sak att skjuta sönder hans bil.

Asir? Backa folket har aldrig varit Asir så vad fan snackar du om.

Gudfadern? HAHA jämnför du Gudfadern med Hattarna, pinsamt.
Citera
2011-09-03, 11:11
Bannlyst
Tyckte också det lät konstigt att L varit utsatt för ett mordförsök, utan att det blivit konsekvenser av det. Antingen har hans landsmän och kontakter stött undan honom för att han lever lite struligt, eller så har han dem bakom sig och då kan de som sköt på bilen glömma att de drar det längsta strået.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in