2011-10-22, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rizasnitch
Yuppienallen har rätt när han säger att man inte kan ta tillbaka en anmälan, men man kan ju vägra att stå för den när verkligheten kommer i kapp en. Har inte åklagaren mer en målsägarens ord , så måste hon ju lägga ner fallet. Hon kanske till och med hemligstämplar utredningen för att skydda sin lille kelgris. Vad vet jag????
Kelgris .han behöver inte klubb bakom sig och gömmer sig inte ..Han haltade fram till ridde och Robin hotade att dem skulle kliva ur bilen en saab på statoil på hisingen där en supporter till bandidos jobbar som ser allt detta tuffa Ridde rivstartar upp på gräset för att R blockerat Riddes Saab. Ridde är en feg kille som aldrig gjort något i gbg inte känd för något mer en svag för kokain .
Kan någon bekräfta hur många dem är nu ..Eller sjunker skeppet ?
Terry medlem
Sebastian prospect
Cliff prospect

Ridde nedgraderad och nu även fryst.. kan tvingas byta avdelning eller lämna allt..
Rolle hoppat över till bmc Hisingen

Alla som supportrar gbg här på forumet helt okej om dem skulle visa någon som helst respekt för ANDREAS AVRÄTTNING eller ett försök till att hämnas innan dess bör man se alla deras inlägg här som svaga som försöker göra dem större en vad verkligheten är ...
Dem kallar sig för bröder...
Andreas räknas inte med eller ...
Senast redigerad av ramsomes 2011-10-22 kl. 11:17.
Citera
2011-10-22, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tanker
Har fått bekräftat från en säker källa att det "officiellt" är krig mellan Bandidos och Backa nu, Bandidos hämtar in folk från Europa
Hur förberedda är polisen denna gången?
Vem vinner?
Vad tror folket i GBG har backa barnen någon chans mot Mc gubbarna, nu när de hämtar in folk?
Hämtar in folk från Europa?!? Ja, det är ju inget tecken på svaghet, eller? Och jag som trodde Backa killarna bara var "småkillar"
Citera
2011-10-22, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuck-all-of-you
Hämtar in folk från Europa?!? Ja, det är ju inget tecken på svaghet, eller? Och jag som trodde Backa killarna bara var "småkillar"
Det är inget tecken på svaghet tycker jag. Mer ett tecken på smarthet. Snuten har säkert punktmarkering på Banditerna i Göteborg för tillfället och vet hur alla dom ser ut, och kan därför ingripa om nån av dom närmar sig Backa. Lite svårare för snuten att ha koll på killar dom aldrig tidigare sett som kommer från andra länder. Dom kan komma närmare sina fiender helt enkelt.
Citera
2011-10-22, 11:54
Medlem
McLembits avatar
Hämtar in folk från europa? Det vore isåfall något helt nytt. Mig veterligen har det inte hänt förut.
Citera
2011-10-22, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McLembit
Hämtar in folk från europa? Det vore isåfall något helt nytt. Mig veterligen har det inte hänt förut.
Exakt.och några säkra källor inom bmc göteborg finns inte. se bara på detta exempel. hur kan beverbonkarn veta det. hela den avdelningen är känd för att inte vara lojala mot varann och prata för mycket till andra. har 100 exempel på de.
Citera
2011-10-22, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BEVERBONKARN
Det är inget tecken på svaghet tycker jag. Mer ett tecken på smarthet. Snuten har säkert punktmarkering på Banditerna i Göteborg för tillfället och vet hur alla dom ser ut, och kan därför ingripa om nån av dom närmar sig Backa. Lite svårare för snuten att ha koll på killar dom aldrig tidigare sett som kommer från andra länder. Dom kan komma närmare sina fiender helt enkelt.
Vilka Banditer.
Finns inga kvar ?
Om det kommer folk från europa tyder på ren svaghet. Är som att ringa 11414 i mina öron.
Om man nu har problem med Backa killarna.
Då förstår jag att dem låser in sig och att dem ej syns eller hörs inte en enda Harley kört in vid Marieholms klubben.
Vad tycker du eller ni att inget gjorts om ANDREAS AVRÄTTNING ?
Smarthet att vänta med det. Eller ren Svaghet ?
Citera
2011-10-22, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MmmmHeroin
hur kan beverbonkarn veta det.
Jag vet ingenting om detta. Jag gav bara ett annat perspektiv på att det tas som svaghet/feghet.
Citera
2011-10-22, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ramsomes
Vilka Banditer.
Finns inga kvar ?
Om det kommer folk från europa tyder på ren svaghet. Är som att ringa 11414 i mina öron.
Om man nu har problem med Backa killarna.
Då förstår jag att dem låser in sig och att dem ej syns eller hörs inte en enda Harley kört in vid Marieholms klubben.
Vad tycker du eller ni att inget gjorts om ANDREAS AVRÄTTNING ?
Smarthet att vänta med det. Eller ren Svaghet ?
Först av allt så vill jag säga att jag skiter fullständigt i om alla gettoungar i Göteborg skjuter ihjäl varandra. Panga på, det bryr inte jag mig om.
Och sen så vill jag påstå att det visst är smart att hämta upp en del, för både polis och Backa, okända personer som kan röra sig friare än vad Göteborgarna kan. Om det nu är så att det verkligen kommer folk från kontinenten, det har inte jag en aning om.

Lika lite har jag vetskap om hur många Banditer det finns i Göteborg. Ni kan hålla på och gapa åt varandra hur mycket ni vill om att vissa är hårdare än dom andra är, men faktum är att när kulor börjar vina över huvuden på en, då är man inte hård om man står på ett öppet torg och väntar på att bli träffad, man är otroligt korkad. I en väpnad konflikt så är det smart att hålla sig dold och slå till i bakhåll när fienden minst anar det.
Skillnad om det bara gällde att göra upp med knytnävar, men när skjutvapen finns med i bilden så är det en annan sak.
Sen kan ni tjata om hur fega BMC är, det bekymrar inte mig eftersom jag gärna ser att BMC lider förluster.
Citera
2011-10-22, 14:30
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tanker
Har fått bekräftat från en säker källa att det "officiellt" är krig mellan Bandidos och Backa nu, Bandidos hämtar in folk från Europa
Hur förberedda är polisen denna gången?
Vem vinner?
Vad tror folket i GBG har backa barnen någon chans mot Mc gubbarna, nu när de hämtar in folk?

Har inte de där andra killarna ute i Europa blivit lite irriterade på att Bandidos i Göteborg alltid är i något bråk?

Är det blattar ifrån Tyskland de har hämtat in då eller?
Citera
2011-10-22, 15:25
Medlem
Citat:
Har en fråga .
Varför bmc götebors medlemmar bor sover och äter i sitt klubbhus sedan en tid tillbaks ..
och alla bär skottsäkerväst ..man ser dem knappt utanför längre inga bilar syns till har ej sett någon köra mc på 2 månader
Det stämmer att de flesta inte är i sina hem längre än några timmar/månad, varför då? För att de är så tuffa att för dom är detta krig på riktigt och inte som fittorna i Backagänget(inte alla men "bara" 85%) som kan hoppa av när de vill eller gömma sig bakom polisen!!
Senast redigerad av GWashington 2011-10-22 kl. 15:30.
Citera
2011-10-22, 15:33
Medlem
Citat:
Ridde är en feg kille som aldrig gjort något i gbg inte känd för något mer en svag för kokain .
Kan någon bekräfta hur många dem är nu ..Eller sjunker skeppet ?

Sebastian prospect
Ja Ridde är jättefeg! Han backade inte för OG! Det hade ju vem som helst vågat kriga mot OG.

Har Sebbe inte kommit längre än till Prospect, han har ju varit med hur många år som helst!
Citera
2011-10-22, 15:43
Medlem
Fuck all of you, jag har aldrig sagt att riza golat i andra fall. Hade han gjort det så hade ju andra fryst ut honom. Påstår bara att han i panik gjorde det i detta fall. Stress får en att göra dumma saker. Sen valde han att inte gå vidare med det. Men skyddades av polisen i vilket fall.
Senast redigerad av rizasnitch 2011-10-22 kl. 16:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in