Citat:
Ursprungligen postat av ramsomes
Vilka Banditer.
Finns inga kvar ?
Om det kommer folk från europa tyder på ren svaghet. Är som att ringa 11414 i mina öron.
Om man nu har problem med Backa killarna.
Då förstår jag att dem låser in sig och att dem ej syns eller hörs inte en enda Harley kört in vid Marieholms klubben.
Vad tycker du eller ni att inget gjorts om ANDREAS AVRÄTTNING ?
Smarthet att vänta med det. Eller ren Svaghet ?
Först av allt så vill jag säga att jag skiter fullständigt i om alla gettoungar i Göteborg skjuter ihjäl varandra. Panga på, det bryr inte jag mig om.
Och sen så vill jag påstå att det visst är smart att hämta upp en del, för både polis och Backa, okända personer som kan röra sig friare än vad Göteborgarna kan. Om det nu är så att det verkligen kommer folk från kontinenten, det har inte jag en aning om.
Lika lite har jag vetskap om hur många Banditer det finns i Göteborg. Ni kan hålla på och gapa åt varandra hur mycket ni vill om att vissa är hårdare än dom andra är, men faktum är att när kulor börjar vina över huvuden på en, då är man inte hård om man står på ett öppet torg och väntar på att bli träffad, man är otroligt korkad. I en väpnad konflikt så är det smart att hålla sig dold och slå till i bakhåll när fienden minst anar det.
Skillnad om det bara gällde att göra upp med knytnävar, men när skjutvapen finns med i bilden så är det en annan sak.
Sen kan ni tjata om hur fega BMC är, det bekymrar inte mig eftersom jag gärna ser att BMC lider förluster.