2005-08-08, 13:30
Medlem
FNGs avatar
Vänta nu lite här... Hajen VI? Är det inte i den som hajeländet faktiskt skriker till innan den tar en stadig tugga av en elledning varvid man återanvänder slutet från den första filmen där firren harmoniskt sjunker mot botten lätt huvudlös? Om så är fallet har jag sett den och den suger.
Citera
2005-08-08, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neg-Narg
AHHAHA! Förutsägbar? Kanske för att du läst om det? :P

Många Hollywoodproduktioner bygger på samma klassiska dramaturgi med allt vad det innebär. Det, tillsammans med andra typiskt amerikanska ingredienser, gör filmer som Pearl Harbor väldigt ospännande, förutsägbara och skrattretande. Och nästintill ett hån mot konsumenternas intelligens.
Så om Pearl Harbor är den mest spännande och fantastiska filmupplevelse du haft, då tycker jag i ärlighetens namn lite synd om dig. Det finns så mycket spännande och intressant film att upptäcka om man anstränger sig lite. Lycka till!
Citera
2005-08-08, 14:01
Medlem
HungalaBungalas avatar
Hollow point med den aldrig sevärda Tia Carerre.
Om man inte kan få nog av värdelösa monologer så se denna filmen!
Citera
2005-08-08, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HungalaBungala
Hollow point med den aldrig sevärda Tia Carerre.
Om man inte kan få nog av värdelösa monologer så se denna filmen!

Inte dialog då?
Citera
2005-08-08, 14:27
Medlem
kiddos avatar
Prison games (Org titel Con games)
Den sämsta filmen som någonsin har gjorts, ingen film jag har sett är i närheten av dess like.
Handlingen e brutalt kass. Blodfläckar och liknande är på olika platser vid olika scener/klippningar. Man ser alla stuntlinor alltid, de har inte ens försökt att dölja dem.

"Stadsfängelset Doscher är beryktat för att ha den största dödligheten bland interner i hela USA. När senatorns barnbarn mördas bakom murarna, bestämmer sig politikerna för att ta i med hårdhandskarna. De skickar in den erfarne officeren John Woodrow för att hitta orsaken till alla dödsfall. Woodrow inser snabbt att här inne lever alla fångarna under den sadistiske fångvaktaren Hopkins lagar och nu blir Woodrow själv ett offer utan en väg ut." (videomix.se) (http://www.imdb.com/title/tt0291828/)

Den e nästan så dålig så man måste se den.
Citera
2005-08-08, 15:11
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiddo
Prison games (Org titel Con games)
Den sämsta filmen som någonsin har gjorts, ingen film jag har sett är i närheten av dess like.
Handlingen e brutalt kass. Blodfläckar och liknande är på olika platser vid olika scener/klippningar. Man ser alla stuntlinor alltid, de har inte ens försökt att dölja dem.

Den e nästan så dålig så man måste se den.

Den är riktigt USEL! Men jag skulle inte vilja dra det så långt att den är så dålig att alla måste se den, den är precis så dålig att INGEN någonsin bör se den.
Citera
2005-08-08, 15:54
Awaiting Email Confirmation
Kanaljes avatar
L.A.P.D.: To Protect and to Serve
På omslaget stog det Dennis Hopper och Michael Madsen med stora tydliga bokstäver, när man kollar på filmen märker man dock att det mest är den gamla "V-hjälten" Marc Singer som kutar runt och leker polis. Såg aldrig klart filmen, det gick bara inte.
http://www.imdb.com/title/tt0250485/
Citera
2005-08-08, 17:27
Medlem
Duerfians avatar
Jersey Girl var fruktansvärd. Inte en känsla i filmen kändes äkta.

Att den gamle hjälten George Carlin drogs ned samt att Kevin Smith tidigare gjort bra filmer gör det bara värre.
Citera
2005-08-08, 17:37
Medlem
treborhoss avatar
Rollerball är den värsta osammanhängande smörja jag någonsin sett, rekommenderas ej !

Constantine, intetsägande skitfilm.
Citera
2005-08-08, 18:54
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Allt med Ingemar Bergman.
Förutom det, såg någon jävla skitfilm som hette Mullholland Drive för ett tag sedan. Fattade ingenting och orkade bara se halva. Stentrist!
Ja just det! Såg även en film som hette Mullholland Falls också, med Nick Nolte. Fattade inte ett dugg av den filmen heller trots att jag såg om den!
Är det någon slags förbannelse över filmer som innehåller Mulholland?
Har sett mycket skit, har varit med ett tag men jag orkar inte dra upp alla skräpfilmer.
Citera
2005-08-08, 19:43
Medlem
ronyns avatar
Det beror ju på vad man menar med skitfilm antar jag...många förslag tycker jag är helt absurda som t ex The Village, Constantine etc....Ok dessa är inga höjdarfilmer, men med SKITFILM då menar jag att att man täcker in hela registret av misslyckande man kan göra i en film, usla skådisar, uselt manus, uselt klipp, usel regi, musik osv....En film som i mitt tycke prickar in rätt många av dessa kriterier är filmen Blå Måndag. http://www.imdb.com/title/tt0290475/

Efter ni har sett denna film så kommer dialogen i t ex 9mm att framstå som ljuv musik i jämförelse....
Citera
2005-08-08, 20:26
Medlem
Liten_smurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stinkor
Pearl Harbor. Vet inte ens i vilken ände jag ska börja såga eländet. Vilken förutsägbar, äcklig smörja.
Du och min pojkvän (finns här på flashback med) skulle kunna bilda klubb Fattar inte hur man kan tycka den är så kass. Spänning, dramatik, gore, humor, romantik- allt i en film!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in