2005-08-08, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liten_smurf
Du och min pojkvän (finns här på flashback med) skulle kunna bilda klubb Fattar inte hur man kan tycka den är så kass. Spänning, dramatik, gore, humor, romantik- allt i en film!

Håller med den är helt ok den filmen, finns så mycket annat skit som är mycket sämre...
Citera
2005-08-08, 21:59
Medlem
Liten_smurfs avatar
* Generation Ax
handligen är väl ok men skådisarna är sjukt kassa så de sabbar hela filmen!
* Smala Sussie
var verkligen inte som man väntat sig
* Bad taste
Ingen närmare beskrivning men vad f-n krävs för vissa filmer att bli klassiker egentligen?! Filmen var ju som ett misslyckat projektarbete gjord av ett gäng skolelever!
* The Locals
* Little Nicky
* Blair wich projekt
Några ungdomar som yrar runt i skogen och säger "f*ck" fler ggr än man orkar räkna. Jo jo, mycket underhållande...Not!
* Groove
Man måste väl själv vara hög på LSD om man ska vara road
* Mulholland Drive
Jag gillar visserligen psykologiska thrillers men jag fattade NADA av denna!
* Surf Naziz must die
HAHAHA, finner fan inte ens ord bara...
*Zoolander
* Vanilla sky

Ja sen finns det så många fler...
Citera
2005-08-08, 23:41
Medlem
allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liten_smurf
Du och min pojkvän (finns här på flashback med) skulle kunna bilda klubb Fattar inte hur man kan tycka den är så kass. Spänning, dramatik, gore, humor, romantik- allt i en film!

Var väl ingen gore i den filmen?
Citera
2005-08-09, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milou
Perfect Storm, sämre än så kan det knappast bli.

Jag tycker då den var hyfsad iallafall.

Jag nominerar MILITIA till sämsta film. De bästa actionscenerna är direktklipp från Terminator 2.

http://www.imdb.com/title/tt0217654/
Citera
2005-08-09, 00:16
Medlem
Liten_smurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allison
Var väl ingen gore i den filmen?
Njodå lite va det allt, i directors cut utgåvan då. Har du inte sett den kan jag ge några exempel?
Citera
2005-08-09, 00:46
Medlem
Darwins avatar
Idioterna Överskattad, effektsökande, intetsägande och pompöst pretentiös smörja av en Dansk slusk som alla av någon anledning geniförklarat. Sen när blev det genialitet av regisören att få kåtslag mitt i filmen och spela in 20 minuters omotiverad porr?

Armageddon Ultra-amerikansk, sirapsdrypande, sentimentalt pekoral vars främsta syfte tycks vara att saligförklara Bruce Willis. BW är placerad i mitten av bilden hela tiden, alla utom BW är lallande idioter (tex är han mycket bättre på allt som har med rymdfart att göra än alla experter på NASA) och med jämna mellanrum fäller BW dåligt levererade matcho-visdomsord som alla andra endimensionella karraktärer bävar av vördnad inför. Psykologin är även så jävla orealistisk och dum att min undulat skulle ha kunnat gjort det bättre...
Citera
2005-08-09, 01:49
Medlem
fattonys avatar
ojoj, finns massor... men bland de sämsta filmerna (som har blivit populära) hittar man:

Independence day
Klarar inte av att beskriva hur dålig den är. Dryper av hollywood smörja och aliens.. fyfan.

Armageddon
Urusel film. Bruce Willis spelar hjälte och räddar alla från asteroiden.

Pearl Harbor
Har några nämnt redan. Urkass film gjord om ett intressant ämne. Kan rekommendera Tora Tora Tora som är en mycket bättre film om kriget.

Titanic
Ja vad ska man säga? Första gången jag lämnade en biosalong mitt i filmen.

Och det mesta av överskattade regissörer (som kultursnobbar älskar) såsom Ingmar Bergman.
Citera
2005-08-09, 11:22
Medlem
Ninjans avatar
Finns en gammal polisfilm om en "tuff och självständig men dödligt sexig" kvinnlig polis. Känns som en riktigt fattig Dirty Harry kopia med påtvingad femme fatale anda(hon är dessutom ful som stryk). Nån som minns den?
Titeln är Silk
--------------------------------------------------------------
Bilder från filmen: glöm det! googlar man efter en film som heter "Silk" får man vada genom tonvis med porr
Citera
2005-08-09, 11:26
Medlem
HungalaBungalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stinkor
Inte dialog då?
Nej det är det som är saken filmen har nog fler Monologer än dialoger
Citera
2005-08-09, 12:43
Medlem
Bruce Waynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porris
Såg en riktigt värdelös film idag MASJÄVLAR och den heter precis som man tänker efter att ha sett den, riktigt jävla usel....
Man får såklart tycka vad man vill... men Masjävlar är en av de bästa svenska filmerna på minst femton år tycker jag. Det finns inte en dålig sekund i den filmen.

Nån som sett svenska superfloppen Det Sjunde Skottet? http://www.cinema.se/recensioner_/bio/sjundeskottet/sjundeskottet.html
Citera
2005-08-09, 12:52
Medlem
HungalaBungalas avatar
Inte sämsta jag sett men nog sämsta i år: Mr and Mrs Smith.
En 12åring skulle nog skriva bättre manus, kan inte komma på en scen som gjorde filmen värd att ödsla tid på.
Citera
2005-08-09, 14:34
Medlem
Heinzes avatar
Den sämsta på ett bra tag är Stealth. Jessika Biel är visserligen med men inte ens hennes bikiniscen lyfter upp denna film. Otroligt töntig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in