2010-01-05, 17:52
Medlem
eskimås avatar
Vet inte hur pass kriminella de var men är det någon som kommer ihåg "Femman-George" och Hamdi?
Som namnet så smikrande avslöjar så hängde ju George i Femman(Nordstan) typ 24/7 med Hamdi.

Detta var väl runt 94-97, kom just o tänka på de så jag undrar om ngn vet vart de tagit vägen?
Citera
2010-01-05, 22:31
Medlem
Persones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eskimå
Vet inte hur pass kriminella de var men är det någon som kommer ihåg "Femman-George" och Hamdi?
Som namnet så smikrande avslöjar så hängde ju George i Femman(Nordstan) typ 24/7 med Hamdi.

Detta var väl runt 94-97, kom just o tänka på de så jag undrar om ngn vet vart de tagit vägen?
Jag vet att han är död. Han drog till stockholm och jag har för mig han blev knivhuggen till döds. Han blev iaf mördad. Han bodde nog knappt ett år där innan han dog.

En sak jag har hört om familjen Magnusson är att de inte hade tyckt om ett förhållande någon hade haft med någon annan...minns inte vilka de inblandade var. De gillade iallafall inte förhållandet av nån anledning.
Hursomhelst hade två eller flera från familjen Magnusson åkt hem till paret och på nåt sätt lyckats lyfta upp kvinnan som var gravid och släppa henne på rumpan så att hon fick missfall. Riktigt vidriga typer.
Citera
2010-01-06, 12:04
Medlem
85-88

Mellan 1985-89 bodde man mer eller mindre på gatorna i gbg.
Man skaffade sig "100 tals"bekanta runt alla stadsdelar och i city.
Med festa,brott o droger dygnet runt tar plötsligt kraften slut,och man pyser iväg åt var sitt håll
En del träffar man på i bland men vart tog resten vägen???

È nån här på tråden så knappa in nåt.

MVH
Citera
2010-01-06, 12:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bullen-vf
Mellan 1985-89 bodde man mer eller mindre på gatorna i gbg.
Man skaffade sig "100 tals"bekanta runt alla stadsdelar och i city.
Med festa,brott o droger dygnet runt tar plötsligt kraften slut,och man pyser iväg åt var sitt håll
En del träffar man på i bland men vart tog resten vägen???

È nån här på tråden så knappa in nåt.

MVH
http://politisktinkorrekt.wordpress....de-pa-fri-fot/

Lövet är still going strong.
Citera
2010-01-06, 19:05
Medlem
Tommy R lever och kör på i vanlig ordning. Otroligt skön snubbe.
Citera
2010-01-07, 16:05
Medlem
headnods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persone
Jag vet att han är död. Han drog till stockholm och jag har för mig han blev knivhuggen till döds. Han blev iaf mördad. Han bodde nog knappt ett år där innan han dog.

En sak jag har hört om familjen Magnusson är att de inte hade tyckt om ett förhållande någon hade haft med någon annan...minns inte vilka de inblandade var. De gillade iallafall inte förhållandet av nån anledning.
Hursomhelst hade två eller flera från familjen Magnusson åkt hem till paret och på nåt sätt lyckats lyfta upp kvinnan som var gravid och släppa henne på rumpan så att hon fick missfall. Riktigt vidriga typer.

Femman-George levde för ett par veckor sedan iaf! Då jag såg honom. 100%.
Citera
2010-01-07, 20:25
Medlem
Persones avatar
Helt säker alltså?
Jag hörde detta för länge sen. Typ 98-99 ungefär.
Hmm.. du är 100 på att det var han alltså? Vart såg du han och såg han cool ut?
Citera
2010-01-08, 00:44
Medlem
andyboys avatar
Citat:
Helt säker alltså?
Jag hörde detta för länge sen. Typ 98-99 ungefär.
Hmm.. du är 100 på att det var han alltså? Vart såg du han och såg han cool ut?

Han har väl aldrig sett "cool" ut.
Citera
2010-01-08, 09:14
Medlem
Persones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andyboy
Han har väl aldrig sett "cool" ut.
Han trodde han var coolast i stan. Ironi gör sig inte bra i text.
Citera
2010-01-08, 18:15
Medlem
andyboys avatar
Citat:
Han trodde han var coolast i stan. Ironi gör sig inte bra i text.

Nä, lite svårt att förstå att du var ironisk, men nu när du förklarade det så känner jag mig rätt puckad som trodde att någon faktiskt tyckt att han var cool.
Citera
2010-01-09, 18:30
Medlem
Någon som har skvaller om männen i "Skagenröran"? Alltså "Sveriges största narkotikabeslag" 2005, och då särskilt en av dom: Jamil Wangson. Välkänd av narkotikaroteln i GBG sedan många år. Han vistades mycket i GBG och sålde och använde cola (+ en del annat!) i ganska stor omfattning. När han inte var i Thailand förstås...För där vistades han en hel del och levde lyxliv.

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1....tor-knarkharva
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1....de-skagenligan

Jamil är den som benäms "33 åringen" i artiklarna.

De andra inblandade är Carl Hasselöf (hans syster är gift och har barn med Jamil), Sigurdur Kristiansson, Dan Örngren. Huvudmannen från Norge heter Mads Wefring.
Citera
2010-01-10, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
Någon som har skvaller om männen i "Skagenröran"? Alltså "Sveriges största narkotikabeslag" 2005, och då särskilt en av dom: Jamil Wangson. Välkänd av narkotikaroteln i GBG sedan många år. Han vistades mycket i GBG och sålde och använde cola (+ en del annat!) i ganska stor omfattning. När han inte var i Thailand förstås...För där vistades han en hel del och levde lyxliv.

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1....tor-knarkharva
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1....de-skagenligan

Jamil är den som benäms "33 åringen" i artiklarna.

De andra inblandade är Carl Hasselöf (hans syster är gift och har barn med Jamil), Sigurdur Kristiansson, Dan Örngren. Huvudmannen från Norge heter Mads Wefring.

ja minns när vi levde rövare på den tiden,1987 eller nåt, J* va lite yngre men backade sällan. så en gång blev det lacoste i linnè som stod på tur och vi trampade i väg med allt vi kunde bära men ja o Nico bodde i en svit på hotell europa o gick o slaggade, så J* gömde allt hemma "under sin säng" HAHA.som ni förstår behövdes inga väckarklockor på morgonen "JÄSP"
MVH bullen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in