2009-07-06, 08:07
Medlem
Denoms avatar
750 mg tramadol, 20 mg valium, 1 mg Xanor, bra blandning?
Citera
2009-07-06, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom

Är det inte lite mycket tramadol? :O Men du kanske har god tolerans?
Citera
2009-07-06, 15:19
Medlem
saftad_burks avatar
Citat:
Testat att blanda i liknande doser innan?

Om inte så börja lite försiktigare!

I vilket fall vore det nog en underbar blandning, var sig man fick andningsstillestånd eller inte!
Citera
2009-07-06, 15:57
Medlem
Fordies avatar
Enligt egen erfarenhet så kan ALLT blandas, men man ska ju tänka på doserna också.
Avråder dock starkt från att blanda tre olika andningsnedsättande droger, te.x. alkohol, opiater/opioider och benzo.. Många bröder som stupat så

/Fordie
Citera
2009-07-06, 15:59
Medlem
Fordies avatar
Citat:

Ingen fara, du kan nog både dubbla och tredubbla iaf benson. Kanske inte tredubbla men, u get my point.

/Fordie
Citera
2009-07-06, 16:04
Medlem
Fordies avatar
Ska jag skriva nåt vettigt i tråden efter alla mina upplevelser så..

Håll er ifrån dexofen, det gör bara så man slutar andas, aldrig lyckats få något rus på det om inte andnöd är ett rus då.
Valium/Stesolid (diazepam) är den benso som jag upplever som mest andningsdepressiv varav jag tycker iktorivil är den som är minst andningsdepressiv, men enligt mig är valium skönare att blanda med oavsett vad man tar.

Tjack+benzo+alkohol ska man inte blanda i höga doser, då blir man helt jävla galen och är det lääänge.

/Fordie
Citera
2009-07-06, 18:23
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fordie
Ska jag skriva nåt vettigt i tråden efter alla mina upplevelser så..

Håll er ifrån dexofen, det gör bara så man slutar andas, aldrig lyckats få något rus på det om inte andnöd är ett rus då.
Valium/Stesolid (diazepam) är den benso som jag upplever som mest andningsdepressiv varav jag tycker iktorivil är den som är minst andningsdepressiv, men enligt mig är valium skönare att blanda med oavsett vad man tar.

Tjack+benzo+alkohol ska man inte blanda i höga doser, då blir man helt jävla galen och är det lääänge.

/Fordie
Detta kan nog inte jag hålla med om. Fast det kanske stämmer vad vet jag. Men jag brukar alltid ta en 20-30 mg efter 4-500 mg kodein för att kunna somna. Kan verkligen inte sova på opioider. Har stilnoct som vanligt insomningstablett men den vågar jag inte ta när jag tagit opi Jaja Är inte död än och har ingen tolerans alls av någon av dessa. Fast nu börjar opioidtoleransen höjjas smått märker jag. Men blir inte så mycket mer njuta på ett tag nu. Efter min b8 jag ska få tar slut dvs
Citera
2009-07-07, 11:47
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saftad_burk
Testat att blanda i liknande doser innan?

Om inte så börja lite försiktigare!

I vilket fall vore det nog en underbar blandning, var sig man fick andningsstillestånd eller inte!

Hehe, det var egentligen lite varre an sa, jag hade tagit nagra ol innan jag tog tramadolen, valium och xanor. Men det fungerade, jag tog allt for att fa bort smartor fran nagra skador och for att kunna sova, slutade med att jag tog nagra xanor till och sov bort en del timmar...

Men jag sitter har i levande tillstand iallafall!

Och jag har inte provat benso tidigare, kanske nagon enstaka gang, tramadol har jag tagit nagra enstaka ggr, dock var det lange sedan, sa jag hade ingen tolerans mot nagonting

Edit: hur bra ar det att blanda olika bensodiazepiner?
Senast redigerad av Denom 2009-07-07 kl. 11:50.
Citera
2009-07-07, 14:38
Medlem
saftad_burks avatar
Citat:
Hehe, det var egentligen lite varre an sa, jag hade tagit nagra ol innan jag tog tramadolen, valium och xanor. Men det fungerade, jag tog allt for att fa bort smartor fran nagra skador och for att kunna sova, slutade med att jag tog nagra xanor till och sov bort en del timmar...

Men jag sitter har i levande tillstand iallafall!

Och jag har inte provat benso tidigare, kanske nagon enstaka gang, tramadol har jag tagit nagra enstaka ggr, dock var det lange sedan, sa jag hade ingen tolerans mot nagonting

Edit: hur bra ar det att blanda olika bensodiazepiner?
Låter ganska riskabelt nu när du säger att du inte hade någon tollerans och att du tog mer än planerat, men vad fan - det gick ju bra! Låter som att det var en go kväll iallafall!

Bensos är ofarliga att blanda med varandra. Eller visst, man kan ju få flipp och välta en bokhylla över sig i tron att man ska hamna i "bokhyllevärlden" eller liknande skit, om man blandar stilnoct och alkohol iallafall. Så den blandningen ska du akta dig för. Samma sak gäller imovane och alkohol.

Annars är det bara att blanda på. Gött som fan med lite olika bensos och en slurk alkohol!
Citera
2009-07-07, 15:42
Medlem
annihilat0rs avatar
Jag har en frågeställning, och jag känner att detta är rätt tråd för den;

Hur fungerar Benso (Diazepam), CB och alkohol tillsammans?
Någon som har erfarenhet av denna kombo?

Något jag bör tänka på?

Vilken ordning bör jag inta drogerna?
Jag har en fantasi själv där jag börjar med benso,
röker en fet strax efter, sen sakta men säkert intar fler och fler öl..
Någon som har testat detta rus?
Citera
2009-07-07, 15:59
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annihilat0r
Jag har en frågeställning, och jag känner att detta är rätt tråd för den;

Hur fungerar Benso (Diazepam), CB och alkohol tillsammans?
Någon som har erfarenhet av denna kombo?

Något jag bör tänka på?

Vilken ordning bör jag inta drogerna?
Jag har en fantasi själv där jag börjar med benso,
röker en fet strax efter, sen sakta men säkert intar fler och fler öl..
Någon som har testat detta rus?

Enligt läkarkåren ska diazepam vara den farligaste benson att blanda med alkohol med tanke på andningsstillestånd men...ja, det är en skön kombination och iaf jag blir inte lika dum i huvudet som om jag skulle äta en karta xanor och supa(inte gjort på många år). Men räkna inte med nån utekväll då du blir seeeeeg på den trion. Har du ingen pillertolerans tycker jag att du ska ta det försiktigt också.
Citera
2009-07-07, 16:04
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lennie_thief
Detta kan nog inte jag hålla med om. Fast det kanske stämmer vad vet jag. Men jag brukar alltid ta en 20-30 mg efter 4-500 mg kodein för att kunna somna. Kan verkligen inte sova på opioider. Har stilnoct som vanligt insomningstablett men den vågar jag inte ta när jag tagit opi Jaja Är inte död än och har ingen tolerans alls av någon av dessa. Fast nu börjar opioidtoleransen höjjas smått märker jag. Men blir inte så mycket mer njuta på ett tag nu. Efter min b8 jag ska få tar slut dvs

Rätta mig om jag har fel, men borde inte en stillis vara bättre än tre vallar för att somna efter kodein? Bara en reflektion...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in