2009-07-07, 16:04
Medlem
Zarkans avatar
StillNoct och kokain, någon?
Citera
2009-07-07, 16:16
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zarkan
StillNoct och kokain, någon?
Varför? Kola ska blandas med alkohol och intet annat.
Citera
2009-07-07, 16:55
Medlem
annihilat0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Enligt läkarkåren ska diazepam vara den farligaste benson att blanda med alkohol med tanke på andningsstillestånd men...ja, det är en skön kombination och iaf jag blir inte lika dum i huvudet som om jag skulle äta en karta xanor och supa(inte gjort på många år). Men räkna inte med nån utekväll då du blir seeeeeg på den trion. Har du ingen pillertolerans tycker jag att du ska ta det försiktigt också.

Vore Stesolid eller Sobril bättre än Diazepam?
Tex;
knapra stesolid, därefter ta en joint och därefter öl? - eller -
knapra sobril, därefter ta en joint och därefter öl?
Låter det bättre? Någon som har testat?
Senast redigerad av annihilat0r 2009-07-07 kl. 16:58.
Citera
2009-07-07, 17:12
Medlem
Laaazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annihilat0r
Vore Stesolid eller Sobril bättre än Diazepam?
Tex;
knapra stesolid, därefter ta en joint och därefter öl? - eller -
knapra sobril, därefter ta en joint och därefter öl?
Låter det bättre? Någon som har testat?

Stess , öl , joint ..
Citera
2009-07-07, 17:22
Bannlyst
felpost
Senast redigerad av ensamseglaren 2009-07-07 kl. 17:43.
Citera
2009-07-08, 05:27
Medlem
Tjena.
Ska ha en spelkväll ikväll med 2 polare, så vi är tre stycken. Vi tänkte även flumma lite Så jag tänkte fråga er hur vi ska blanda dessa preparaten på bästa möjliga sätt för att ha så trevligt som möjligt

Det som finns till hands är följande: Amfetamin, Xanor, Stilnoct/Zolpidem, Starköl.

Tacksam för svar
Citera
2009-07-08, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
Gram inte milligram, börja hellre med 5-10 g om du är ovan.

Personligen ser jag väldigt skeptiskt på att kombinera serotonerga hallucinogener med antidepressiva mediciner men de substanser du tar upp utgör ingen risk för farlig interaktion, däremot kan effekten av exempelvis LSA dämpas kraftigt av Efexor som är SNRI. När det gäller Remeron så verkar åsikterna gå isär, somliga anser att effekterna blir svagare medan vissa tvärtom menar att de förstärks. Benzodiazepiner kan du använda för att ta udden av en snedtripp, om du ätit stora mängder stesolid strax före intagandet av fröna kommer du inte att få ut lika mycket av trippen. Du bör alltså egentligen hålla upp med det mesta innan du ger dig på trippandet.

Överlag måste jag nog säga att din medicinering tyder på att du nog bör ta det ganska försiktigt med hallucinogener och jag skulle nog helst vilja råda dig till att vänta tills den dag då du inte har lika stort behov av dem, eftersom de mediciner du äter är ganska anti-psykedeliska so to speak.

Menade såklart g... Grejen är att jag ofta har en ganska hög tolerans mot läkemedel. Provade HBW för ca 10 år sedan, halvhög dos, som ledde till 1 timmes illamående följt av några timmars lätt eufori.

Min medecinering tyder på att jag vill uppleva en "paus" från denna värld + att jag inte har tid och ork att nå nya medvetandetillstånd genom meditation ... Får bli att fuska med droger... Får se hur bra LSA är, kanske dumt att direkt gå på LCD (dessutom andra negativa sociala aspekter att söka upp en kran + risken att ha illegala droger).

Har även införskaffat E-tripp som också inehåller LSA (börjar nog med detta)

Har läst att SNRI motverkar effekterna. Hur mycket? Dubbla dosen för samma effekt som om jag inte gick på SSRI/SNRI?

Risker med att överdosera LSA?

Menade såklart g... Grejen är att jag ofta har en ganska hög tolerans mot läkemedel. Provade HBW för ca 10 år sedan, halvhög dos, som ledde till 1 timmes illamående följt av några timmars lätt eufori.

Min medecinering tyder på att jag vill uppleva en "paus" från denna värld + att jag inte har tid och ork att nå nya medvetandetillstånd genom meditation ... Får bli att fuska med droger... Får se hur bra LSA är, kanske dumt att direkt gå på LCD (dessutom andra negativa sociala aspekter att söka upp en kran + risken att ha illegala droger).

Har även införskaffat Happy Caps Trip-E som också inehåller LSA (börjar nog med detta).

Har läst att SNRI motverkar effekterna. Hur mycket? Dubbla dosen för samma effekt som om jag inte gick på SSRI/SNRI?

Risker med att överdosera LSA?
Senast redigerad av grifter 2009-07-08 kl. 11:38.
Citera
2009-07-08, 11:53
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farner
Tjena.
Ska ha en spelkväll ikväll med 2 polare, så vi är tre stycken. Vi tänkte även flumma lite Så jag tänkte fråga er hur vi ska blanda dessa preparaten på bästa möjliga sätt för att ha så trevligt som möjligt

Det som finns till hands är följande: Amfetamin, Xanor, Stilnoct/Zolpidem, Starköl.

Tacksam för svar
starköl, amfetamin, stilnoct för att sova, och xanor för ångesten dagen efter.
Citera
2009-07-08, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
starköl, amfetamin, stilnoct för att sova, och xanor för ångesten dagen efter.

Hmm, okej okej. Det går inte bra att blanda Xanor samt amfetamin då? Eller ta de ut varandra, då de har ganska olika effekter?
Citera
2009-07-08, 14:17
Bannlyst
Du blir mer självsäker o känslokall och många blir framför allt agressiva. alkohol + tjack + benso = krogen = NO no

Citat:
Ursprungligen postat av Farner
Hmm, okej okej. Det går inte bra att blanda Xanor samt amfetamin då? Eller ta de ut varandra, då de har ganska olika effekter?
Citera
2009-07-08, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Albinmedsnöret
Du blir mer självsäker o känslokall och många blir framför allt agressiva. alkohol + tjack + benso = krogen = NO no

Vi hade endast tänkt att sitta hemma hos mig Blir ingen krog ikväll inte. Och alkohol har vi inte så mycket av. Har 3 starköl, plus 6pack lättöl. Införskaffade även lite grapejuice

Så dom slår inte ut varandra då? Tjack och benzo? Tänkte att jag kanske kunde ta 500mg Amfe, 3 xanor (upjohn 90(Har en svag tolerans. Inte särskilt stor, men jag märker att jag inte får samma effekt av 1mg som jag fick förr)) och 1-2 lättöl. Borde det bli bra? Invändningar? Hur sprids de ut på bästa sätt?

Och alla är överens om att zolpidemen/stilnocten ska vi endast ta när vi planerar att sova? :P Annars går nog allt åt helvete...

Och angående xanoren så har vi så det räcker o blir över Hämtade nyss ut ett nytt 100pack 1mg upjohn90 från pfizer @ apoteket (tycker "synd" om er som får betala flera tusen för detta, 22kr kostade det mig på apoteket ). Självklart ska inte alla inmundigats, då jag faktiskt behöver dom för mina problem. Men även jag vill ha roligt ibland med
Senast redigerad av Farner 2009-07-08 kl. 14:54.
Citera
2009-07-08, 17:10
Medlem
[quote=Farner]Vi hade endast tänkt att sitta hemma hos mig Blir ingen krog ikväll inte. Och alkohol har vi inte så mycket av. Har 3 starköl, plus 6pack lättöl. Införskaffade även lite grapejuice /QUOTE]

Ursäkta men, LÄTTÖL?

Drick vatten istället, det är godare och ger lika "skön" effekt

Eller vänta några dagar och sätt 20-25l vino shitto
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in