Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
Gram inte milligram, börja hellre med 5-10 g om du är ovan.
Personligen ser jag väldigt skeptiskt på att kombinera serotonerga hallucinogener med antidepressiva mediciner men de substanser du tar upp utgör ingen risk för farlig interaktion, däremot kan effekten av exempelvis LSA dämpas kraftigt av Efexor som är SNRI. När det gäller Remeron så verkar åsikterna gå isär, somliga anser att effekterna blir svagare medan vissa tvärtom menar att de förstärks. Benzodiazepiner kan du använda för att ta udden av en snedtripp, om du ätit stora mängder stesolid strax före intagandet av fröna kommer du inte att få ut lika mycket av trippen. Du bör alltså egentligen hålla upp med det mesta innan du ger dig på trippandet.
Överlag måste jag nog säga att din medicinering tyder på att du nog bör ta det ganska försiktigt med hallucinogener och jag skulle nog helst vilja råda dig till att vänta tills den dag då du inte har lika stort behov av dem, eftersom de mediciner du äter är ganska anti-psykedeliska so to speak.

Menade såklart g... Grejen är att jag ofta har en ganska hög tolerans mot läkemedel. Provade HBW för ca 10 år sedan, halvhög dos, som ledde till 1 timmes illamående följt av några timmars lätt eufori.
Min medecinering tyder på att jag vill uppleva en "paus" från denna värld + att jag inte har tid och ork att nå nya medvetandetillstånd genom meditation

... Får bli att fuska med droger... Får se hur bra LSA är, kanske dumt att direkt gå på LCD (dessutom andra negativa sociala aspekter att söka upp en kran + risken att ha illegala droger).
Har även införskaffat E-tripp som också inehåller LSA (börjar nog med detta)
Har läst att SNRI motverkar effekterna. Hur mycket? Dubbla dosen för samma effekt som om jag inte gick på SSRI/SNRI?
Risker med att överdosera LSA?
Menade såklart g... Grejen är att jag ofta har en ganska hög tolerans mot läkemedel. Provade HBW för ca 10 år sedan, halvhög dos, som ledde till 1 timmes illamående följt av några timmars lätt eufori.
Min medecinering tyder på att jag vill uppleva en "paus" från denna värld + att jag inte har tid och ork att nå nya medvetandetillstånd genom meditation

... Får bli att fuska med droger... Får se hur bra LSA är, kanske dumt att direkt gå på LCD (dessutom andra negativa sociala aspekter att söka upp en kran + risken att ha illegala droger).
Har även införskaffat Happy Caps Trip-E som också inehåller LSA (börjar nog med detta).
Har läst att SNRI motverkar effekterna. Hur mycket? Dubbla dosen för samma effekt som om jag inte gick på SSRI/SNRI?
Risker med att överdosera LSA?