2009-03-25, 17:35
Medlem
Duumburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffelbutt
Regler? Vad är regler? I dota finns inga regler :P

Förutom dom som gnäller på backdoor, creepskip och radiance på syllas björn

Tyvärr har DL sånna tråkiga regler, no flaming etc
Citera
2009-03-25, 17:36
Medlem
BIuemagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffelbutt
Regler? Vad är regler? I dota finns inga regler :P

Förutom dom som gnäller på backdoor, creepskip och radiance på syllas björn

Flaming och Multiacc är väl dom två största orsakerna till att man blir bannad.
Citera
2009-03-25, 17:41
Medlem
Duumburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIuemagic
Flaming och Multiacc är väl dom två största orsakerna till att man blir bannad.

Just flaming, blev bannad för det för några veckor sedan. Fick en bann på två veckor. Sitter verkligen dom som nu bannar och kollar igenom hela replayen? För jag tyckte 2 veckor var ganska mycket för det lilla jag sa. Blev rapportad av någon fjortonåring i motståndarteamet som fick stryk. Ett par onödiga svordomar möjligen men absolut inget, som admin uttryckte sig "spammin in all and annoying everyone". Det var bara den här 14åringen som brydde sig och reason på bannen jag fick var samma "namn" han satte på reporten.

Nu orkade jag inte överklaga (om man ens kan det?:P) för jag tyckte det var så löjligt och relativt kort tid.
Citera
2009-03-25, 17:43
Moderator
Snuffelbutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duumburk
Just flaming, blev bannad för det för några veckor sedan. Fick en bann på två veckor. Sitter verkligen dom som nu bannar och kollar igenom hela replayen? För jag tyckte 2 veckor var ganska mycket för det lilla jag sa. Blev rapportad av någon fjortonåring i motståndarteamet som fick stryk. Ett par onödiga svordomar möjligen men absolut inget, som admin uttryckte sig "spammin in all and annoying everyone". Det var bara den här 14åringen som brydde sig och reason på bannen jag fick var samma "namn" han satte på reporten.

Nu orkade jag inte överklaga (om man ens kan det?:P) för jag tyckte det var så löjligt och relativt kort tid.

Att ens använda chatten borde resultera i ban
Citera
2009-03-25, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fistor
Hur lyckas man föresten bli bannad från dl?
Förutom när man sitter på lan då.

Jag hade ett account där sen gjorde min bror ett och han skrev till och med när han gjorde det att jag redan hade ett och om det var okej att han också hade ett på samma IP, om inte kunde dom slänga brevet direkt och deleta hans account, istället blev vi båda bannade i 1-2år glömt vilket för "multi accounting"
Citera
2009-03-25, 19:31
Medlem
viktorslows avatar
Hur i hela fridens jävla namn får man tag på Dotazilla? (någon slags lc gruximojj som numera finns som hostningsalternativ på DL)

Jag har letat mig fördärvad, men jag hittar det verkligen inte. Någon som har en länk eller möjligvis installationen som känner sig manad att hjälpa en stackars sate som snart blir galen?
Citera
2009-03-25, 19:44
Medlem
har du kollat forumet?

nehe, gör det då..
Citera
2009-03-25, 22:23
Medlem
Problem

Hej!

Har problem med dota, ska köra ai+ map på local men den hittar inte ai mapen men alla andra, och har den nyaste ai mapen och har testat lägga in den flera ggr.

Har funkar med förra patchen, men inte nu ;s Den hittar allt annat som jag laddar ner från Battle.NET
Citera
2009-03-25, 23:17
Medlem
Ful Fisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yitex
Hej!

Har problem med dota, ska köra ai+ map på local men den hittar inte ai mapen men alla andra, och har den nyaste ai mapen och har testat lägga in den flera ggr.

Har funkar med förra patchen, men inte nu ;s Den hittar allt annat som jag laddar ner från Battle.NET

Du kanske inte har lagt den i samma map bnet laddar ner till. Testa att gå upp en nivå.
Citera
2009-03-25, 23:30
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Hej!

Har två polare med samma problem. Har dock inte hittat någon lösning.

Ful Fisk; Det handlar alltså om att kartan inte syns öht i wc3 när man ska starta ett spel..
Citera
2009-03-25, 23:31
Medlem
Offsures avatar
Citat:
Hej!

Nya patchen kräver att man förkortar namnen på maps för att de ska fungera. 32 tecken maximalt. Det är bara att göra det.
Citera
2009-03-25, 23:31
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offsure
Nya patchen kräver att man förkortar namnen på maps för att de ska fungera. 32 tecken maximalt. Det är bara att göra det.
Fast det fungerar åt mig utan att göra det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in