Citat:
Ursprungligen postat av Artiq
Vill du vinna SIG så pickar du inte Clockwerk. Jag svarade Bolvag. Han skrev att lättast att vinna SIG är att gå mid och ganka. Jag sa om du gankar så får du ingen farm och då kan du inte carrya. Bästa sättet att vinna SIGs är nog att farma items samt försöka få så många kills som möjligt, steal or no steal.
Det där är bullshit faktiskt =)
Det finns ca 5-10 % hyffsade spelare på SIG som bara är där och bashar. Alltså är det ca 25-50 % chans att du hamnar mot en sån i ett game eftersom det är 5 pers i motståndarlaget och då vinner du inte gamet såvida du inte kan spela bättre carry än den personen. Är man bättre än 95 % av dem på dota-league vinner man ofta med carry, annars inte och du kan lika gärna picka ganker. (support är inte så bra i SIG

)
Tror du inte mig? Prova picka BARA carry i 20 games och säg din win %. Enligt dig så skulle du vinna om du pickade carry och jag förväntar mig därför 90-100 % på dem 20 gamesen. Alla can carrya vanliga SIG, det svåra är att carrya ett mega fucktard lag där alla har typ 0-10.
Citat:
Ursprungligen postat av 5assedmonkey
Jag lyckas alltid dö så fort i dota, även om jag inte är... dålig.
Har goda kunskaper och förstår spelet/moden/banan väldigt väl, spelat väldigt länge..
Men lyckas ändå vara den som dör mest, It's strange..
Born to be noob i suppose.
Kunskaper räcker inte för att vara bra i ett spel. Viktigaste av allt är träna träna träna...
NS från gamla virtus.pro: "PLAY LIKE A TIGER"