2009-03-04, 20:34
Medlem
Helt sjukt jag kommer bara in på de amerikanska och asiatiska serven. Dock inte på europeiska. Kommer dock in på den nya serven (westfall, beta) fast det är ju inga inne där!
Citera
2009-03-04, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irru
Met vs SK framflyttad igen?

På gosugamers står det "Match starts 1 day, 44 minutes remaining" nu

Yes, ett jävla flyttande på den matchen:/
Citera
2009-03-04, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eduja
Och på tal om ingenting, vem är vem i nya mouz. Är jesseQ = donkeyQ eller är det Drayich som fått för sig att nicka detta? Lite intressant att veta vem som körde tinker i IDEC matchen.
jesse = åsna
penguin = apa
Citera
2009-03-04, 21:44
Medlem
Duumburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eduja
Såg ca. halva matchen och då var det crystalys som han kört, tillsammans med boots null talisman och headress och en bottle.

Han ägde hårt precis i början, killing spree efter inte alls många minuter, sen blev det väl lite mer balanserat.

Varför just crystalys så tidigt? Synkar bra med ultin eller?
Citera
2009-03-04, 22:29
Moderator
Snuffelbutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duumburk

Förmodligen
Citera
2009-03-04, 22:37
Medlem
Feddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duumburk
Eftersom du når upp i max-attack speed men reducerar attacken med 50/40/30% så är crit fint i detta läge. Kanske speciellt om han hade många stunners i laget så han får tid att göra det.
Citera
2009-03-04, 22:54
Medlem
TBH tror jag att han skaffade crystalys PGA det är mkt damg för lite pengar (typ som blatte fury på melee heroes).

Känns som att den har rätt värdelös synergi med ultin eftersom att lägre damg = lägre critts?
Citera
2009-03-04, 23:08
Medlem
Ful Fisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0tso
TBH tror jag att han skaffade crystalys PGA det är mkt damg för lite pengar (typ som blatte fury på melee heroes).

Känns som att den har rätt värdelös synergi med ultin eftersom att lägre damg = lägre critts?

Jag håller med 0tso. Kan inte se någon annan anledning alls att gå den. Desto mindre dmg man har ju mindre +dmg får man ju av critsen. Crit är ju bara värt att gå när man har lite dmg.

Citat:
Ursprungligen postat av irru
Met vs SK framflyttad igen?

På gosugamers står det "Match starts 1 day, 44 minutes remaining" nu

Sjukt vad den skjuts upp mycket...
Citera
2009-03-04, 23:08
Medlem
Feddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0tso

Men eftersom AS är max blir det crit oftare inom en viss tidsram. Det är därför man gärna går någonting på henne som har en speciell effekt. Till exempel manta/mjollnir/crit/lifesteal för då kan hon burna mkt mana/langa många statics/critta mycket/sno tillbaka mkt liv och detta är viktigt om man ska langa henne som en sorts carry istället för "guinsoo/orchid" support builden. Så har jag uppfattat hur man "ska" spela henne.
Citera
2009-03-05, 00:17
Medlem
Ful Fisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fedde
Men eftersom AS är max blir det crit oftare inom en viss tidsram. Det är därför man gärna går någonting på henne som har en speciell effekt. Till exempel manta/mjollnir/crit/lifesteal för då kan hon burna mkt mana/langa många statics/critta mycket/sno tillbaka mkt liv och detta är viktigt om man ska langa henne som en sorts carry istället för "guinsoo/orchid" support builden. Så har jag uppfattat hur man "ska" spela henne.

Det blir ju fett mycket mer värt att gå statiska dmgeffekter. Mkb, mjollnir eller manta alltså. Eftersom dmgn minskar med 30% så kommer ju critdmg:n att minska med 30%. Det till skillnad då från de item jag nämnde. Antar att man kan räkna på det men det känns ovärt såhär på kvällskvisten.
Citera
2009-03-05, 02:22
Medlem
Franke5s avatar
Jag såg Loda använda Desolator på Windrunner när 6.55 precis hade kommit ut. Tyckte inte direkt att det kändes som ett optimalt val på henne.
Har själv använt MKB och Manta på henne i oseriösa games och det har fungerat bra.
Citera
2009-03-05, 04:07
Medlem
Ful Fisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franke5
Jag såg Loda använda Desolator på Windrunner när 6.55 precis hade kommit ut. Tyckte inte direkt att det kändes som ett optimalt val på henne.
Har själv använt MKB och Manta på henne i oseriösa games och det har fungerat bra.

Det låter ju spontant som bättre dmgitems. Själv brukar jag gå nått int-item först som necrom eller guinsoo för jag tycker inte att hon är den perfekta carryn. Jag tycker hon drar mer åt puck än potm i hur jag vill spela henne i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in