2005-03-24, 04:43
Medlem
shitmeisters avatar
hur många är det som spelar det? jag o ett par polare kan sitta o spendera hela söndagar på att lira detta tillsammans.. flera här på fb?
Citera
2005-03-24, 12:52
Medlem
Tja det har väl hänt ett par gånger att man ha lirat det. Tycker däremot mer om "Aeon of 6 Gods", det lirade jag en hel sommar med mina polare . Ett bra sätt att koppla av ifrån CS.
Citera
2005-03-24, 14:28
Medlem
Brukar spela det ibland, men jag är knappas bra .
Citera
2005-03-24, 16:09
Medlem
Rans avatar
nån gång.
dock har alla helt jävla olika versioner, så man kommer in en gång av 20 ungefär...

tyvär suger jag dessutom, vilket gör spelet mycket tråkigare.. finns nästan inga "for all"-servrar, bara "pro only"

några som vill vara med och köra lite DotA, ALLA får vara med? (inklusive ni som aldrig kört etc!).
Citera
2005-03-24, 20:34
Medlem
shitmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ran
tyvär suger jag dessutom, vilket gör spelet mycket tråkigare.. finns nästan inga "for all"-servrar, bara "pro only"

några som vill vara med och köra lite DotA, ALLA får vara med? (inklusive ni som aldrig kört etc!).

det e klart det inte finns "for all"-"servrar".. noobsen sabbar för dom andra när dom tror att dom har fått en kass hero o lämnar... jag har 5 polare som jag alltid kör 3on3 med.. lätt roligaste inom wc3.. borde nästan göra ett dota-spel för sig självt...
Citera
2005-11-23, 19:30
Medlem
Dota beroende !?

Tänkte bara kolla om det är många på flashback som lirar Dota ? Disskutera så mycket som det går om den sköna banan i WC3. Strategier ,heroes osv....
Är det fler än jag som lirar på eurobattle ?
Citera
2005-11-23, 20:22
Medlem
Knarx0rs avatar
vad är dota?
Citera
2005-11-23, 20:41
Medlem
Spaders avatar
Vad vill du diskutera med den här tråden? Jag tycker det är lite oklart nämnligen.

Ditt beroende till warcraft 3 eller den här "Dota" banan (jag antar att det är en bana/map) till WC3?
Citat:
Ursprungligen postat av Knarx0r
vad är dota?
Det verkar vara en map till WC3.

/Spader
Citera
2005-11-23, 20:53
Medlem
roadrashs avatar
dota är en custom map till wc3 där alla spelare får en hjälte att kontrollera för att sedan dra ut på kartan och döda motståndarnas hjältar med hjälp av spells, items osv.

brukar lira typ 5 dotamatcher om dagen ;P
diskutera heroes och strategier känns ganska meningslöst hära, www.dota-allstars.com har egna forum för detta.
Citera
2005-11-24, 14:25
Medlem
kanske kan tyckas meningslöst men den sidan(www.dota-allstars.com) går så fruktansvärt segt så det är inte så trevligt där. Min tanke var nog mest att se hur intresset för Banan Dota är av Flashback läsarna och om det fanns några inbitna som roadrash kanske även diskutera strategier......
Citera
2005-11-24, 20:33
Medlem
Millencolins avatar
Det är så jäkla kul , får inhandla mej ett Wc3 + Frozen.
Citera
2005-11-26, 17:46
Medlem
noteventimes avatar
Alla spelar DotA på eurobattle.net
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in