2008-09-04, 22:18
Medlem
Banshee19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cunnilingus
Dom är idioter hela bunten... säkert bara någon som sett någon som nickat Frank_No_5 och trott att det var du! Räcker helt klart för ban/nekad apply för dom!

Kan hålla med om att många admins eller vad de kallas på DotA league är ganska retarded, jag har sett många PP's och liknande som är helt åt helvete. Samma med bans av olika anledningar liknande den, att olika personer spelar på samma burk. Vad fan spelar det för roll lix?
Citera
2008-09-04, 22:48
Medlem
Spejnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banshee19
Kan hålla med om att många admins eller vad de kallas på DotA league är ganska retarded, jag har sett många PP's och liknande som är helt åt helvete. Samma med bans av olika anledningar liknande den, att olika personer spelar på samma burk. Vad fan spelar det för roll lix?

Att flera personer lirar på samma burk och är medlem på dota-league? Det är så jävla självklart. Vad fan tror du själv?

Rätt konstigt att de som följer reglerna och inte spelar på nätcafé aldrig hamnar i trubbel.
Citera
2008-09-04, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banshee19
för att det finns 99999 Rumäner som gör 100 dota league konton för att dom har dålig win rate.
Citera
2008-09-04, 23:49
Medlem
Franke5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spejnar
Att flera personer lirar på samma burk och är medlem på dota-league? Det är så jävla självklart. Vad fan tror du själv?

Rätt konstigt att de som följer reglerna och inte spelar på nätcafé aldrig hamnar i trubbel.
Nu var det ju så att min brorsan spelar på samma burk som jag, MEN han har inget konto på dota-league. Han lirar bara på B.net. Hur kan de då koppla det?
Citera
2008-09-05, 00:49
Medlem
-snW-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeli
SnW- Du råkar inte känna en snubbe med nicket Merz (Merzinator) (Gammalt nick Barasimon). För så här lyder det på hans DL profile "You can _not_ PM me if:
-You are a "less skilled person" or dota-handicaped.
-You are snoW-."

Den grabben, han var allmänt dryg och kaxig på ett annat forum, vilket är helt okej om man har färdigheterna att backa upp sin mun med. Vi spelade 1v1, han hade inte det. Jag körde över honom och han blev förödmjukad.
Citera
2008-09-05, 01:40
Medlem
Spejnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franke5
Nu var det ju så att min brorsan spelar på samma burk som jag, MEN han har inget konto på dota-league. Han lirar bara på B.net. Hur kan de då koppla det?

Det kan de inte. De får ingen information från BNET vilka ip som spelar på vilka bnet-konto m.m så ni gjorde något annat misstag.
Citera
2008-09-05, 07:30
Medlem
Jelis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -snW-
Den grabben, han var allmänt dryg och kaxig på ett annat forum, vilket är helt okej om man har färdigheterna att backa upp sin mun med. Vi spelade 1v1, han hade inte det. Jag körde över honom och han blev förödmjukad.

Jo han var min bästa polare ett tag. Sen så började han tro att han var bäst så jag vart för "dålig" för honom :P
Citera
2008-09-05, 08:48
Medlem
Nedo801s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spejnar

Det är inte mer komplicerat än så.
Citera
2008-09-05, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -snW-
Dock är ju 1on1 80% hero och 15% skill och 5% tur.
Citera
2008-09-05, 12:40
Medlem
-snW-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistor
Dock är ju 1on1 80% hero och 15% skill och 5% tur.
Dock så körde vi -apomshnp, dvs same hero utan runor...hur mycket tur är det då?
Citera
2008-09-05, 12:52
Medlem
stnmrks avatar
vad ska man köpa för items på spiritbreaker?
Citera
2008-09-05, 12:57
Medlem
erkanperkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stnmrk
vad ska man köpa för items på spiritbreaker?
Boots of Travel, Assault Cuirass.. sen vette fan. HoT? Vlad's?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in