Citat:
Finns många studier som gjorts på senare år som pekar mot att lägre doser är lika effektiva som högre doser. Andra dagen på min resa med isotretinoin. Tampats med akne sen tidig ungdom och är idag 24 år, prövat det mesta och efter två perioder Tetralysal utan större effekt så hoppas jag detta fungerar. Väger 90kg och ska köra dosen 70mg direkt. Som alla andra har jag också rannsakat nätet på biverkningar och undrar lite hur många av er som upplevt håravfall tillsammans med medicineringen?
Sen träning och kosttillskott, kör 3-5 ggr i veckan idag styrketräning och använder vassleprotein, Zma och snabba kolhydrater. Vad jag har läst till mig så får man känna sig fram med träningen men kostillskotten säger alla olika, ska jag lägga det åt sidan så länge under min kur?
Sen träning och kosttillskott, kör 3-5 ggr i veckan idag styrketräning och använder vassleprotein, Zma och snabba kolhydrater. Vad jag har läst till mig så får man känna sig fram med träningen men kostillskotten säger alla olika, ska jag lägga det åt sidan så länge under min kur?
Biverkningar är dosberoende. Kanske klarar du dig utan ledvärk och väldigt torra slemhinnor på den dos du ska äta, kanske inte.
-
Jag ska köra en kur på 0.25mg/kg där totalt intag kommer hamna på 60mg/kg (4800mg).
Men jag har en fråga och den lyder:
Är det väldigt fördelaktigt att fördela intaget på 2 tillfällen (morgon/kväll)?
Jag har gelé kapslar och kan därför bara ta en gång per dag, går inte att dela på dem...
Spelar det någon roll om jag tar medicinen på morgonen eller på kvällen?
-
Goldpharma.com säljer väldigt billiga generiska varianter, kika efter märket IASIS-pharma.
Receptet löser ni genom att ladda ner en bild på ett pappersrecept från Google och fylla i uppgifter med Paint, behöver inte se speciellt legit ut.

Har kvar finnar och kan få någon enstaka finne ibland. Men inget som stör mig eller påverkar mitt självförtroende.