Hej alla! Den här tråden har visst över 500 sidor så detta har säkert redan avhandlats men jag känner att jag inte riktigt kan leta mig igenom alla sidor så jag ställer frågan.
Muskel- och ledvärk, vad har ni upplevt? Jag har ätit isotretinoin i 3 veckor nu och är uppe på 4 tabletter per dag (10 mg var) och har inte direkt märkt av medicinen alls mer än torra läppar men jag har så ont i kroppen. Har stel och ömmande rygg med direkt smärta och en gammal idrottsskada, en sträckning i ljumsken har blossat upp helt från ingenstans. Tränar inget speciellt nu, går på step och bodypump-pass ca 2 ggr i veckan, när jag urpsrungligen fick skadan så tränade jag flera pass varje dag och körde verkligen slut på kroppen. Men imorse när jag vaknade så var exakt samma smärta som då här igen och jag har inte gjort något speciellt som kan ha utlöst detta.
Visst står det ju att man kan få muskel- och ledvärk och att man ska ta det lugnt med fysisk aktivitet men detta hade jag verkligen inte väntat mig. Har ni upplevt något liknande? Får ni lättare träningsvärk och ont/skador av att träna under kuren än vanligtvis?
Ursäkta långt inlägg, tacksam för svar!