Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-30, 20:46
  #6445
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av derauto
Kom ihåg var ni läste det först, som vanligt


glover blir en tung nöt där förloraren har mkt att förlora, men ingen har ngt att vinna
Förstår inte varför du inte ville avslöja motståndaren när du ändå var på gång? Nu fick ju jag äran att göra det istället.
Citera
2015-03-30, 20:48
  #6446
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
.. Mer än matchen, vinst-bonusen, en tänkbar performance-bonus, steget tillbaka in i vinst-kolumnen, en seger mot ett top 5-namn.. Nej det är ju sant att förutom det så är det inte mycket att hämta här inte.


Haha tänkte samma sak när jag läste kommentaren om att ingen av dem har något att vinna.
Båda två har bara förlorat mot topp!-motsåndare, så en vinst i denna matchen oavsett om båda förlorat innan är guld värd på vägen mot toppen. + alla fördelar som du radade upp
Citera
2015-03-30, 20:56
  #6447
Medlem
nousernameneededs avatar
Btw någon som vet om Alex omförhandlat sitt kontrakt nu?! Han är värd så sjukt mycket mer pengar än han har fått betalt... för sina senaste matcher skulle vilja påstå att han är underbetald
Citera
2015-03-30, 22:21
  #6448
Medlem
Nu har Dana White bekräftat ryktet.

Alexander Gustafsson will headline the UFC's return trip to Berlin against Glover Teixeira this June.


https://youtu.be/PaXjhAPT_B4

http://www.bloodyelbow.com/2015/3/30...xeira-mma-news
Citera
2015-03-30, 23:55
  #6449
Medlem
TorrFlamingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamie_L
Nu har Dana White bekräftat ryktet.

Alexander Gustafsson will headline the UFC's return trip to Berlin against Glover Teixeira this June.


https://youtu.be/PaXjhAPT_B4

http://www.bloodyelbow.com/2015/3/30...xeira-mma-news

Tror att Alex får pisk. Med sin uppluckrade käke i kombination med Glovers tunga slag, bådar inte gott. Alex har visat många gånger att han är lätt att pricka dessutom.
Citera
2015-03-31, 00:03
  #6450
Medlem
teasardigs avatar
Lite för nära Sverige för min smak. För många svenska fans som åker dit och när pöjken ser alla svenska fanor i publikhavet får han rampfeber, blir knäsvag och gör bort sig. Den som vinner får en plats 1-5 i rankingen och kanske en titelmatch så småningom. Den som förlorar hoppar ner till 5-10.
Citera
2015-03-31, 00:08
  #6451
Medlem
Iamthebatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teasardig
Lite för nära Sverige för min smak. För många svenska fans som åker dit och när pöjken ser alla svenska fanor i publikhavet får han rampfeber, blir knäsvag och gör bort sig. Den som vinner får en plats 1-5 i rankingen och kanske en titelmatch så småningom. Den som förlorar hoppar ner till 5-10.

Jag har svårt att tro att han förlorade mot Rumble pga stödet han fick från Sverige?
Det var nog för att han var fokuserad på Jones och sket fullkomligt i Rubmle. Det funkade mot Manuwa, men inte mot en fighter som Rubmle.

Det kommer heller inte att hålla mot Texiera. Hoppas han har ögonen på det direkta målet denna gång.
Citera
2015-03-31, 00:23
  #6452
Medlem
derautos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ivey
Förstår inte varför du inte ville avslöja motståndaren när du ändå var på gång? Nu fick ju jag äran att göra det istället.
ville inte avslöja min källa

skriver om att det är bokat och klart för fight i europa men utanför sverige, 2 dagar senare skriver allssvensk media om det och om ytterligare en dag bekräftar dana allt


kontakter...
Citera
2015-03-31, 00:25
  #6453
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derauto
ville inte avslöja min källa

skriver om att det är bokat och klart för fight i europa men utanför sverige, 2 dagar senare skriver allssvensk media om det och om ytterligare en dag bekräftar dana allt


kontakter...
Tjänner du folk på Alliance, eller?
Citera
2015-03-31, 05:47
  #6454
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av derauto
ville inte avslöja min källa

skriver om att det är bokat och klart för fight i europa men utanför sverige, 2 dagar senare skriver allssvensk media om det och om ytterligare en dag bekräftar dana allt


kontakter...
Varför skulle du avslöjat källan bara för att du avslöjat motståndaren? Det är väl ändå två vitt skilda saker.
Citera
2015-03-31, 16:05
  #6455
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Berlin låter riktigt najs, att dra dit över en helg för att se galan och sedan festa lite låter ju inte helt fel. Och om man inte pallar så funkar ju tiden åtminstone.
Tänkte jag med. Men det är på midsommar

Citat:
Ursprungligen postat av derauto
ville inte avslöja min källa

skriver om att det är bokat och klart för fight i europa men utanför sverige, 2 dagar senare skriver allssvensk media om det och om ytterligare en dag bekräftar dana allt


kontakter...
Wow!!!! Berätta mer om din intressanta historia när du chockade hela Sverige med nyheten om att Mauler skulle få gå en match, hela två dagar innan det blev officiellt och utan att nämna motståndaren. 25/3 glömmer aldrig svenska folket.
__________________
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2015-03-31 kl. 16:17.
Citera
2015-03-31, 17:42
  #6456
Medlem
Jag tror att Alexander har en 60/40 chans här, om man skall skala av och kika lite på Alexanders matchfacit så är Shogun hans enda stora vinst och i den matchen fick han ta emot många slag.

Jag tror att Glover likt förbannat kan ta denna, hans enda förluster är mot brottare, vilket inte Alexander är. Vinner Alexander så blir det på domslut, men nu pratar vi om fem ronder.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback