Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-04, 00:28
  #5245
Medlem
BePatients avatar
Det blir ju fan olyssningsbart med jävla Andreas Ööööööööhhhh Michael i intervjun.
Citera
2014-03-04, 07:12
  #5246
Medlem
Svampss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BePatient
Det blir ju fan olyssningsbart med jävla Andreas Ööööööööhhhh Michael i intervjun.

Säkert en jäkligt bra coach, men blir också trött av att lyssna på honom prata.
Citera
2014-03-04, 12:00
  #5247
Medlem
BePatients avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svamps
Säkert en jäkligt bra coach, men blir också trött av att lyssna på honom prata.
Jepp, vill inte låta onödigt otrevlig, men jag stänger av öronen när nån stakar sig så mycket.
Citera
2014-03-04, 12:04
  #5248
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BePatient
Jepp, vill inte låta onödigt otrevlig, men jag stänger av öronen när nån stakar sig så mycket.

Vad var det han påstod? Att han var halvt engelsk, halvt cypriot? Man kan ju tycka att hans engelska skulle vara bättre än det var... Vill tro att iaf. Alexs engelska förbättrats märkbart sedan hans första intervjuer på engelska, men det kan vara något jag inbillar.
Citera
2014-03-04, 15:18
  #5249
Medlem
LantisBos avatar
Är det UFC Fight Pass som gäller om man ska se matchen Live över nätet?

Tror Manuwa är jättetaggad för den här fighten, men Alexander kommer vara lika kolugn som vanligt och sätta sig i respekt rätt snabbt. Rond två kommer Manuwa vara trött och göra misstag som Alexander utnyttjar och sen tar det slut med GnP eller submission vinst för Alexander.
Citera
2014-03-04, 16:12
  #5250
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LantisBo
Är det UFC Fight Pass som gäller om man ska se matchen Live över nätet?

Tror Manuwa är jättetaggad för den här fighten, men Alexander kommer vara lika kolugn som vanligt och sätta sig i respekt rätt snabbt. Rond två kommer Manuwa vara trött och göra misstag som Alexander utnyttjar och sen tar det slut med GnP eller submission vinst för Alexander.
Eftersom Cmore tecknat nytt avtal om rättigheterna kommer galan visas på Cmore Extreme. Man lär även kunna köpa den via Csports.
Ska tydligen gå att se den via TV4 Play Premium också.
Och om inget av dessa alternativ är aktuella för dig så är det alltså UFC Fight Pass som gäller.

Så länge inte Alex underskattar Manuwa ska det gå vägen, och det tror jag inte han gör. Hoppas på avslut, det var ett tag sen senast.
Citera
2014-03-04, 20:30
  #5251
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Eftersom Cmore tecknat nytt avtal om rättigheterna kommer galan visas på Cmore Extreme. Man lär även kunna köpa den via Csports.
Ska tydligen gå att se den via TV4 Play Premium också.
Och om inget av dessa alternativ är aktuella för dig så är det alltså UFC Fight Pass som gäller.

Så länge inte Alex underskattar Manuwa ska det gå vägen, och det tror jag inte han gör. Hoppas på avslut, det var ett tag sen senast.


Visst ska TV4 Sport visa fighten också..?
Citera
2014-03-04, 20:36
  #5252
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Visst ska TV4 Sport visa fighten också..?
Ja det verkar så!
Citera
2014-03-04, 20:38
  #5253
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Ja det verkar så!

Live? Gratis? Det tror jag på när det händer. Ska man bumpa Traffic Wars, eller?
Citera
2014-03-04, 20:52
  #5254
Medlem
LexComs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Live? Gratis? Det tror jag på när det händer. Ska man bumpa Traffic Wars, eller?

Yes!!!

http://mmanytt.se/ufc/tv4-sport-visa...ordag-kl-2100/
Citera
2014-03-04, 21:08
  #5255
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LexCom
Yes!!!

http://mmanytt.se/ufc/tv4-sport-visa...ordag-kl-2100/

Ja, jävlar, det var oväntat! Jag som just skaffade fightpass också.

Tror ni att Paolo dammas av för lite högklassigt kommenterande tillsamman med sin brorsa, kanske?
__________________
Senast redigerad av OleYeller 2014-03-04 kl. 21:12.
Citera
2014-03-04, 21:29
  #5256
Avstängd
PieterBruegels avatar
Har saknat Paulo.

Oj oj oj oj oj...

Han är lite slät runt magpartiet...slarvat med löpningen på mornarna...

Han är bred som ladugårdsvägg

Titta vilken balans han har

Det är sluuut...är det slut

Han sooover...Han sover ju.

Åhh han klappar ju
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback