Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-01-25, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av syke555
Det här kanske låter lite väl .. hrm .. självgott, men den bästa burgaren jag ätit som går att köpa i Sverige har jag ätit på de hamburgerevents som jag och en kompis kör lite då och då.

Om vi pratar rena restauranger är det Flippin' Burgers.

Hamburgerevents för allmänheten? När? Var?

Hört mycket gott om Flippin Burgers. Synd att det ligger så långt bort. Men förr eller senare så är man i Stockholm och då bara måste jag käka där!
Citera
2013-01-25, 15:22
Medlem
syke555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anvand
Hamburgerevents för allmänheten? När? Var?

Hört mycket gott om Flippin Burgers. Synd att det ligger så långt bort. Men förr eller senare så är man i Stockholm och då bara måste jag käka där!

Titta på länken i min signatur så finner du infon, vågar inte skriva ut mer här eftersom moderatorerna säkert vill göra hackebiff av mig då
Citera
2013-01-25, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av syke555
Titta på länken i min signatur så finner du infon, vågar inte skriva ut mer här eftersom moderatorerna säkert vill göra hackebiff av mig då
Har precis ätit en stor middag, men blev hungrig igen av att kolla den sidan! Herrejävlar va gott de där såg ut.
Citera
2013-01-26, 09:30
Medlem
Sjveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malkinson
Jag brukar köpa den den fettrikaste biten högrev och göra färs på den. Bland de bättre jag ätit gjordes av mig själv, på högrev.
Vilken restaurang/matställe arbetar du på?
Annars skulle du skrivit här istället:
https://www.flashback.org/f79
Citera
2013-01-27, 16:25
Medlem
whosyourdaddys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CygneRouge
Bullit ser stängt ut.

Några andra förslag?
Inget ännu, finns säkert resturanger med bra burgare men då endast i ett utförande.
Jag vill ha ett hak som är en renodlad högkvalitativ hanburgerresturang though.
Citera
2013-01-28, 18:07
Medlem
CygneRouges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whosyourdaddy
Jag vill ha ett hak som är en renodlad högkvalitativ hanburgerresturang though.

Medhåll!
Citera
2013-01-29, 18:46
Medlem
richy_030s avatar
Såg någon innan som nämde brox burgerbar i malmö och att det skulle vara bra.
Men nä en nästan råburgare på ca 80-90bram dom utlovade 180gram och stripsen
var skurna med skalet på och brända så vi kunde bara äta hälften cirka
mycket dyrt sunkiga lokaler och väldigt dålig service men jag kanske bara haft otur
men har även talat med ett par andra som haft samma upplevelse kan ju vara att dom har börjat att slarva nu och inte innan kanske.
Tusentvå i Malmö har väldigt goda hamburgare och lite mer spännande meny
Viggos i Lund gillar jag med faktist ingen resturang i toppklass men vettiga priser och smakar
bra för dom pengarna
Citera
2013-01-30, 08:39
Medlem
syke555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av richy_030
mycket dyrt sunkiga lokaler och väldigt dålig service men jag kanske bara haft otur
men har även talat med ett par andra som haft samma upplevelse kan ju vara att dom har börjat att slarva nu och inte innan kanske.
Viggos i Lund gillar jag med faktist ingen resturang i toppklass men vettiga priser och smakar
bra för dom pengarna

Tusentvå? Är inte det vanliga fryspuckar och fabriksbakade tråkbröd? Med tanke på dina copy & paste-kommentarer låter det som att du jobbar för tusentvå och är rädd för konkurrens. Varför sa du inte till på plats om burgaren var pytteliten i förhållande till vad du skulle fått?

Strips med skal ser jag absolut inte som något negativt.
Citera
2013-02-01, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av richy_030
bra för dom pengarna

Eller blev du bara upprörd för att du inte sa till att du inte skulle ha medium? Ska du ha en skosula så får du fan säga till det, och "Bränt skal" låter som underbara hemmagjorda pommes.. Som bör ha skal på sig...

http://skanevegan.se/wp-content/uploads/2013/01/DSC07820.jpg enda bilden jag kunde hitta på tusentvå, låter den tala för sig själv.
Citera
2013-02-01, 08:26
Medlem
Blev lite sugen på MAX burgare nu
Citera
2013-02-01, 08:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
-
Jag håller nog Flippin som den bästa burgare jag har ätit i Sverige. Det köttet som de har är det godaste jag har ätit.
Deras recept är att ha en trång jäkla lokal så att det alltid är kö utanför då tror folk att det är godare än vad det är. Lägg även till en bra bakgrundshistoria + hype. Ni är lurade :-D
Citera
2013-02-01, 12:40
Medlem
Quorthons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pizzaface2000
Deras recept är att ha en trång jäkla lokal så att det alltid är kö utanför då tror folk att det är godare än vad det är. Lägg även till en bra bakgrundshistoria + hype. Ni är lurade :-D
Tycker nog att de svarar upp mot den minsta standard man borde kunna förvänta sig och eventuellt mer därtill. Någon som vet om de byter ut ölsortimentet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in