Läste på om denna sambalburgare på Vegabaren i Haninge. Man tillverkar alltså egna biffar med sambal i för denna burgare. Visserligen fryses dem, men nu kan jag förstå varför den är så omtalad.
Något helt annat än det övriga sortimentet bestående av stackars solnakorv-pannbiffar alltså(?)
Stångebro gatukök i Linköping är det bästa hak jag ätit på i Sverige. Flippin Burgers som nämnts är också väldigt bra- men håller "Stånkan" lite högre!
Du måste skämta. Var på Stånkan för någon vecka sen och såg framemot deras burgare. Tog en med ost och bacon. Totalt smaklös och tråkig konsistens. Har varit på Flippin fyra gånger och där snackar vi RIKTIG hamburgare.
Gatuköks burgare är i regel mycket bättre än Burgerking och liknande. Sibylla gör kanonburgare.
Jämför man de stora hamburgerkedjorna MC Donalds, Burger King och Max så vinner Max alla dagar i veckan.
Ekstrand's i Helsingborg har förbannat goda hamburgare! Hyffsat nyöppnat men deras hemlagade burgare med massa Bea är verkligen något jag fastnat för.. Men fan för att läsa denna tråd när man är som hungrigast