Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-12-23, 04:34
Medlem
Superlyrans avatar
Hmm intressant. Hur kan man ens tänka tanken att jämföra Max eller sin lokala grillkiosk med hamburgare på restauranger där man maler köttet själva och får in dagsfärskt bröd varje morgon?
Citera
2012-12-23, 04:37
Medlem
moongoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Land3erg
Vega baren i Haninges Deras sambal burgare

Fniss, bor du också i närheten?
Citera
2012-12-23, 05:07
Medlem
khys avatar
Vega baren utanför Stockholm alla dagar i veckan.
Citera
2012-12-23, 06:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Superlyran
Hmm intressant. Hur kan man ens tänka tanken att jämföra Max eller sin lokala grillkiosk med hamburgare på restauranger där man maler köttet själva och får in dagsfärskt bröd varje morgon?
För dom har helt enkelt inte ätit bättre burgare/klarar inte av att inse att det finns bättre. Dock måste jag erkänna att In-N-Out är jävligt vassa för att vara en kedja.

Men det är klart, inte ens dom har en chans mot folk som gör burgarna själv (maler kött, bakar eget bröd etc.).
Citera
2012-12-23, 06:49
Medlem
nepponss avatar
Någon som varit på Järnet i Gamla stan (Sthlm) under december månad? De har kört med än 6 olika burgare skapade av duktiga kockar. http://www.jarnet.nu/jarnetpajarnet/index.html

Borde finnas något för alla där!
Citera
2012-12-23, 08:30
Medlem
KerreArres avatar
Om nån har svängarna förbi Nyköping så har Gullans kiosk ruggigt bra burgers!
Citera
2012-12-23, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psq
Max är ju helt klart en av de godaste! Men så bor man ju i gbg och äter mest på skitställena som mcdonalds och bk :/ Någon som kan tipsa om något är i gbg?

Orkar du ta dig till Kungälv så är Oskars värt besväret!! Annars som jag skrivit innan: Koles i Majorna! Nikolinas var grymma innan dom bytte ägare, nu vet jag inte!
Citera
2012-12-23, 10:26
Medlem
Kitzbühels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridgeback
Säkert skitgott men TS verkar mån om denne Fabio då det godaste turkiska han käkat var just här.

Själv gillar jag den gyllene måsen.

Det är den ENDA turken jag käkat på!

ANledningen till att jag hittade Munchies var att jag skulle käka på turkrestaurangen men då hade de blivit en hamburgerestaurang istället. Annars åker man lixom inte till det området. Ligger rätt offside för spontanbesök
Citera
2012-12-23, 10:32
Medlem
gummibootens avatar
Alla småa goda hamburgarställen har stängt här numer och där finns i stället unket thailändskt, 3-4 ställen.

Så jag måste säga att mc donalds är väl bäst av alla monsterjättar. Big Tastey MMM
Citera
2012-12-23, 10:56
Bannlyst
Hur kommer det sig att den där jävla Vegabaren alltid kommer på tal i såna här sammanhang?

Käkade där för ett par år sen efter all hype, och det var ju smakmässigt bara en helt vanlig turksibylla med matsal som påminner om bamba. WTF?! De hade ju inte ens gjort sina egna hamburgare utan det var samma gamla djupfrysta dito man får på var och varanann korvmoj!
Citera
2012-12-23, 11:25
Medlem
Pyzkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Blekinge åtminstone Ja, det är de verkligen! Var längesedan jag åt där nu dock. Måste inom om någon dag igen
Haha brukar alltid äta där på fredagarna på lunchen
Citera
2012-12-23, 12:22
Medlem
smguld88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Hoppas du skojar. Går ju att göra exakt likadana hamburgare hemma, bara köpa valfria frysta hamburgare på närmaste affär och sen köpa bröd, lägga på sallad, ketchup och senap.

Och ja, jag äter på Liljas i stort sett varje gång jag inte har matlåda med mig till jobbet.

Nej det gör det inte....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in