Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-05-29, 18:58
Medlem
Bästa någonsin var Alex special på Hot Lemon i Vallentuna, finns inget motstycke alls. På andra plats kommer Texas longhorn och på tredjeplatsen hamnar Jimmy's Steakhouse.
Däremot efter att jag har flyttat till Norrland och provat Frasse's som en del verkar gilla är jag grymt besviken, en blandning av Sibylla/Max till överpris (Alex special var inte gratis heller men att kalla någonting för skråvmål med 90g kött är fel) är mitt betyg.
Citera
2010-05-30, 03:58
Medlem
var det inte nått ställe i Upplands Väsby som serverade burgare med rusk kaviar?
Citera
2010-05-30, 16:23
Medlem
Chaplains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WladCorn
var det inte nått ställe i Upplands Väsby som serverade burgare med rusk kaviar?

Jo, nämns på första sidan i tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av jena
Mammas i Upplands Väsby, finns en burgare med ryskkaviar...

Mammas lyxmask...
Citera
2010-05-31, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nollpunkten
Kanske inte den bästa men lappens i Hedemora måste vara en av dom som ger mest .

Njaa portionerna har faktiskt minskat år för år.. dock att föredrag framför konkurrenten tvärs över gatan.
Citera
2010-06-14, 20:15
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nobbe82
Daisys i täby har de absolut godaste burgarna jag käkat

Venezia som ligger en bit ifrån (Viggbyholm) har betydligt godare i mitt tycke.
Citera
2010-06-14, 21:53
Medlem
Zahles avatar
Ska till Stockholm ihelgen och undrar om ni har några hamburgare att tipsa om som ligger centralt, tänker inte börja ta mig utanför tullarna.

För att bidra så tänkte jag nämna Empes gatukök i Kiruna, hiskeligt gott och man får mycket ost där.
Citera
2010-06-14, 21:56
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zahle
Ska till Stockholm ihelgen och undrar om ni har några hamburgare att tipsa om som ligger centralt, tänker inte börja ta mig utanför tullarna.

TGI Friday's har väldigt goda hamburgare enligt mig, finns en restaurang intill Kungsträdgården och en på Östermalm intill T-banan.
Citera
2010-06-18, 15:23
Medlem
anooonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyperon4
Den godaste hamburgaren i sverige får man på Mode-grillen i Skövde!! Ligger precis vid resecentrum.. Mmm
yyyeeeeaaappp

Fast å andra sidan är många lika goda
Citera
2010-06-18, 17:35
Moderator
rotadents avatar
Tänk på att motivera er också så det inte blir en listtråd. Ett par oneliners raderade.

//Mod
Citera
2010-06-18, 21:39
Medlem
Nido6s avatar
Pratar vi gatukok sa lagger jag min rost pa grillen i blackebergs centrum. En dubbel 150grammare med ost dar spoar det mesta jag har sett om man inte raknar med riktiga restauranger. Fullkommligt omojlig att fa in i munnen om man inte ar typ han sangaren i aerosmith eller mick jagger...
Citera
2010-07-27, 14:20
Bannlyst
Den lilla grillen Daisy's i Västberga (Sthlm) gör väldigt goda hamburgare...
Citera
2010-08-02, 14:45
Medlem
Billywins avatar
BBQ Burger på Hard Rock Café !. Slimeig som tusan
Snackar vi Gatukök måste jag säga Solna Korvs hamburgare, goda dom me
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem