Citat:
Ursprungligen postat av Ezel
Testade denna i veckan. Det var rätt ok men inte mer enligt mig. För salt för mig.
Dessutom misslyckades de med pommesen och friterade sönder dem.
Testade även Bronx Burger Bar i Malmö nyss och det var faktiskt den godaste hamburgaren jag någonsin ätit!
Tyvärr är lokalen sunkig och vi var där på en Söndag, direkt efter två nattklubbskvällar, så toaletten var rent utsagt grisig och luktade gammal urin.
Så jäkla synd på så goda hamburgare. Hoppas de skärper till lokalen och inredningen för de förtjänar massor med kunder och cred:
http://www.burgerbar.se/
Jag har ätit ca 10 burgare på casual och förutom en gång (när dom precis öppnat) var burgaren lite väl rå i mitten. Annars perfekt, dock tycker jag att det är lite för lite salt i köttet vilket en del andra också påpekat på deras facebook. Så där är du väl i minoritet, hehe. Men nu tycker jag att det är köttsmaken som ska fram och då bättre med för lite salt för det går alltid att tillsätta lite extra själv. Pommesen är inte perfekta, mina egna är bättre men jag är mest ute efter burgaren och brukar skippa pommes.
Inte testat Bronx ännu, hört väldigt olika omdöme om dem, bla överstekta burgare från någon och perfekta från andra. Hört om märklig personal som står och dricker milkshake direkt ur blendern!!! osv. Men jag ska testa det någon dag för att bilda egen uppfattning.